quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik ga werken. Totaal geen zin, maar voor morgen ben ik gelukkig vrij.![]()
Die broccoli is wel lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Visticks broccoli en patatvandaag gingen wij voor de oldschool maaltijd
Precies!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die broccoli is wel lekker![]()
Visstiicks daarentegen![]()
Zlargelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
fxygviu
sugjhir?quote:
Slimquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag weer nasi, want dan is moeders niet thuis en heb ik geen zin om te koken
Wat heb je nu weer geplaatst?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Slim![]()
Waaaah stormloop in mn FoBo![]()
Ietokquote:
Niks nieuws.... Heb me niet laten overhalen tot bikinfoto'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer geplaatst?
* TM kijken gaat
Wijs, enniewee, ik ga nu trainen, zoals ik net al zeiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niks nieuws.... Heb me niet laten overhalen tot bikinfoto's
Dat was min of meer de bedoeling denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van of is dat juist de bedoeling![]()
trainse TM
Pourquoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Puntenslijpsel is heeeel gelukkig
zoiets van, hmmm, da's kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had net een stuk getypt maar drukte vorige
In Leeuwarden is het vrij rustig en wordt er gelukkig niet al te veel Fries gepraat, vrij weinig eigenlijk. Studie vind ik vaak interessanter dan m'n vorige studie, dus dat is goed. Maar soms zit je met groepswerk dingen die niet helemaal lekker lopen omdat je groepsgenoten andere ideeën hebben of zich niet aan afspraken houden (of het niet snappen zodat ik hun werk kan uitleggen)
Soms is het ook een beetje te rustig, ene huisgenoot zit nu geloof ik in Frankrijk en waar de andere is heb ik geen idee van, maar die is ook vaak druk of afwezig. Gelukkig heb ik nu wel een avondprogramma gevonden, in ieder geval voor een paar dagen in de week. Zo doe ik tegenwoordig theatersport en dat vind ik leuk
Als je nog meer wil weten: kom naar de slowchat zodat we niet het hele topic vol wauwelen
HBOquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Bij Koen en Sander?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee nee was ik niet
Ik was bij Met Michiel
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Nee dat niet, maar ze woont nog niet zo lang op zichzelf (1 a 2 weken of zoiets)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoiets van, hmmm, da's kut.
Wat voor opleiding..... geen computer. Doe je kunstacademie ofzo![]()
Hoe was Mexico?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?
Pssst, Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaat
Gefeliciteerd! Waarvan is het concert?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half opquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaik was verschrikkelijk belachelijk
Ik laat het je weten als er een loonsverhoging komt, ik verwacht het niet eigenlijk. En ik ga nu heel binnenkort op zoek naar ander werk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.
Het staken heb ik een klein beetje gevolgd, bij de vorige berichten had ik nog gemaild met oud-collega's. Toen gebeurde er geloof ik niet zoveel. De eerste actie was al helemaal geweldig, gratis lunch!
Oh ja, kan je me het laten weten als de loonsverhoging er door komt? Misschien kan ik dan nog wat extra geld vangen van uitzendbureau
Bij de weg: je was toch al afgestudeerd, right? Ben je nu ook op zoek naar ander werk?
een codewoord opsturenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half op
Whahahahaquote:
Jij hebt kaartjes gewonnen, jij bent er blij mee, dan is het toch allemaal prima in orde?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een codewoord opsturen
ik heb het wel twintig keer gedaan ofzo
Het spijt me, alle normale en volwassen mensen hier
Zeer tof. Allerlei ruines gezien, gedoken tussen haaien en schilpadden, biertjes gedronken, ganja gerookt met lokalen, op het strand gelegen, eeh van alles. Mooie vakantie was het.quote:
Waarom, ze is doelgroepquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahahaha
Ja...dan moet ik ff lachen
Ging het je nou echt om Tokio Hotel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een codewoord opsturen
ik heb het wel twintig keer gedaan ofzo
Het spijt me, alle normale en volwassen mensen hier
Laatst was er eentje en die moest 6 borden van het mooiste servies kapot gooien. En dat ook gewoon doen dan hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:15 schreef Neleos het volgende:
Moest je niet eens in bad met spinnen of je buurvrouw wakker schreeuwen voor die kaartjes dan?
oh, onder de 17, sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee alleen maar het codewoord opsturen...
En ik lig boven de doelgroep, maar ik ben sowieso al een mislukte tiener dus het boeit me niet
Deed ze vast ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laatst was er eentje en die moest 6 borden van het mooiste servies kapot gooien. En dat ook gewoon doen dan he![]()
Ik zou gewoon 2 mokken stuk gooien, klinkt precies hetzelfde
Dan kan ze goed acterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deed ze vast ook
Ik ben weg, ga naar mn beste vriendin die meegaat
Daaaaag![]()
![]()
Die ruines zou ik graag eens willen zienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeer tof. Allerlei ruines gezien, gedoken tussen haaien en schilpadden, biertjes gedronken, ganja gerookt met lokalen, op het strand gelegen, eeh van alles. Mooie vakantie was het.
kan je niet wat andere zooi van 1 euro kopen bij die verkoper dan ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, ik had laatst een bod uitgebracht op een item op eBay (een lange jas), en ik krijg nu een mail dat ik de veiling gewonnen heb. De jas is voor mij voor een prijs van 1 euro en verzendkosten van 6,20, wat een afzetters werken er bij de post!
Het is een idee, even kijken wat hij nog meer heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kan je niet wat andere zooi van 1 euro kopen bij die verkoper dan ?
Het antwoord: helemaal niets!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een idee, even kijken wat hij nog meer heeft
quote:
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.quote:Running through the monsoon
Beyond the world
Til' the end of time
Where the rain won't hurt
Shut upquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Of, zoals mijn zusje het zegt: "Dude, Tokio Hotel is echt zooo wannabe emoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Heb je al iemand om mee te gaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ik wil even vooropstellen dat ik dat ook een stomme uitspraak vondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al iemand om mee te gaan?
Anders ga ik mee en zal ik het tapen. Kan je het later nog eens terug luisteren...![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Uit de categorie "Eigenlijk heb ik niets te klagen maar ik wil het tóch even doen"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geleden
En ik ga met mn beste vriendin![]()
Ik heb toffels in de vorm van drakenvoeten en zag laatst hele gave op internet. Ik ga ze even zoeken en post ze zo hier weerquote:
In het kader van opbiechten:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...![]()
Maar ik zal wat opbiechten:
Ik heb ooit op mijn 15e kaartjes gewonnen via de Hitkrant (wie kent het nog?) voor de KISS-film 'KISS Meets The Phantom Of The Park'. Ik was dolblij, want destijds vond ik KISS geweldig.
De film was echter een absoluut drama, nog nooit zoiets slechts gezien.
Maar ik vond het wel geweldig dat ik bij de Nederlandse premiere aanwezig mocht zijn.
Schaamhaar?quote:
Robbie Williams is nog steeds vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In het kader van opbiechten:
Op mijn 10e fan van The Kelly Family![]()
![]()
![]()
Op mijn 12e Westlife![]()
Daarna Robby Williams, Di-Rect en Bon Jovi
( En ja, Bon Jovi is nog steeds goed)
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Robbie Williams is nog steeds vetBen vorig jaar naar het concert in de arena geweest, was mn eerste concert, dit wordt mn tweede
Vond je dat wel leuk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...
Eén keer als toeschouwer en één keer als taper. Het laatste concert heb ik dus op CD staan...
Maar wat een bagger-shows waren dat ook...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
Weet je wat écht een goeie show was? Van Bryan Adams. Wát een kei in zijn vakquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |