wyccie +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
La Meglio Gioventu. Denk ik.
jo, hoe is het vanavond gegaan in de ub?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Plasterk het volgende:
jo
I KNOWquote:
Hmm, vaag, dat had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef Plasterk het volgende:
WIe legde de eerste steen van de UB?
teruglezenquote:
als je UB binnenkomt staat t links op de muur. Minister van Onderwijs in 19..quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, vaag, dat had ik moeten weten.'t Was eerst een kerk, toch?
ik vroeg alleen wie de eerste steen gelegd heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Eerst stond er een kerk met daarin de bieb. Daarna is dat gesloopt? afgebrand?
Wat vergeet ik dingen snel.
Hollands Glorie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp, heb je nu nog gegeten in het pannekoekenschip?
told youquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hollands Glorie.![]()
![]()
En een enorm ijsje.IJsje Scheurbuik.
Ik zit nu nog vol.
![]()
Jajajaja, ik ben m'n boek aan het zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik vroeg alleen wie de eerste steen gelegd heeft
5 smaken ijs en fruit en chocoladesaus en spikkeldingen en nog meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
told you
wij hebben geen ijs gehad toenwas is ijsje scheurbuik
ik ga te veel om met mannenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 smaken ijs en fruit en chocoladesaus en spikkeldingen en nog meer.![]()
donequote:
die buik heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Heb je die kok ook gezien? Met een enorme buik en een ontzettend vrolijke kop?Hij was echt geweldig.
dat gebeurd idd als je wijzigingen probeert aan te brengen na de eerste post. Al een maand of 2 a 3.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
done
zeg, sinds wanneer staat er een waarschuwing als je de OP wilt wijzigen dattie ws te groot is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
Pff, laatmaar. Wie heeft de eerste steen gelegd? Eigenlijk maakt dat me geen hol uit. Ik wil weten wat er eerder stond.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die buik heb ik gemistwe zagen 'm alleen door het raampje
het wérkt ook nog wel, maar ik kan het niet meer installerenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
@ Etcetera, mijn FQR doet het nog wel
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hier uw redder in nood; tot 1986 stond tegenover het Academiegebouw de gotische Martinus- of Broerkerk. Schaamteloos tegen de grond gegooid toen plannen van Hertzberger om de UB in die kerk te vestigen, mislukt waren.
Toen is er dit lelijke betonnen bakbeest neergezet, later nog eens verergerd door die onaanzienlijke doeken die ze in de hal hebben opgehangen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde Hollands GlorieEen vriend van me wilde dat ook. We waren druk in gesprek dus hij gaf gewoon de hele bestelling door. Zegt hij: blabla..en twee Hollands Glorie, maar dan één zonder spek. Blabla'
Komt die kok eraan: 'ja, dat is dus helemaal geen Hollands Glorie!! (tegen mij, zo van, die griet zal wel weer zonder spek willen..), dat is een zus en zo pannenkoek.'![]()
En een beetje beledigd gemompel er achteraan.
![]()
Dus ik wijs zo naar die vriend, zo van, hij was het..
En die kok keek hem aan....
![]()
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.![]()
![]()
Ja, dat zou heel goed kunnen want ik kan me zulke plaatjes ook wel herinneren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had Marijke Martin niet van die mooie afbeeldingen met de indeling van die kerk toen het een bieb was?Of plannen ervoor ofzo?
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel goed kunnen want ik kan me zulke plaatjes ook wel herinneren.
Marijke geeft binnenkort een lezing he, over Le CorbusierIk ga er definitely heen
Oh...quote:
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.quote:
Ik heb de flyer niet gezien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Een zeldzaam slecht flyertje trouwens, tenenkrommende zinnen, helemaal niet de beroemdste gebouwen van Le Corbusier genoemd, en het plaatje op de voorkant...... ik had Villa Savoye genomen...
[..]
Oh...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.![]()
Ook met drinken wat later. Iedereen besteld en toen keek hij die vriend aan en die was echt compleet van de kaart door die eerdere actie. Hij treuzelde nogal met beslissen. Zegt die kok: een ijsthee voor jou dan maar?![]()
En die vriend:ja..
't was te mooi.![]()
Ik vond het ook cool.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het pannenkoekschip cool trouwens, en ik hoorde laatst dat je er ook dunne pannenkoekjes kunt krijgenIk zit namelijk altijd direct vol van zo'n grote pannenkoek
Binnenkort maar weer eens heen....
Die wil ik nog een keertje zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
La Meglio Gioventu. Denk ik.
quote:
Waag het niet om nu ook onder Sheeps account in te loggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, die schapen van tegenwoordig zijn ook niet meer zo monogaam als ze altijd waren..
quote:
http://www.4roses.nl/quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Supersheep het volgende:
Wie zat er ook alweer in m'n harem?![]()
Je hebt inspraak in de haremactiviteiten van sheep?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk om Soempie nog even aan de harem toe te voegen.
nu jijzelf nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt inspraak in de haremactiviteiten van sheep?![]()
wyccie en sheep zitten in jouw harem, toch. Of nu alleen sheep nog. Deel je dan ook de harem van sheep?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel als ik onder zijn naam kan inloggen. Anders niet. Wel op m'n eigen harem, though
Op de hoek van het Zuiderdiep en de Oosterstraat, waar de bussen langs rijdenquote:
wil je ook uit Mikkie z'n harem?quote:
mss er wel inquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
wil je ook uit Mikkie z'n harem?![]()
jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
wil je ook uit Mikkie z'n harem?![]()
Hij zat er al in. Of ik volg al die activiteiten niet meer.quote:
well I lost itquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zat er al in. Of ik volg al die activiteiten niet meer.![]()
een imagequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een image hoog te houden.
Wel op onbehaarde?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Nogal wiedes, ik val niet op behaarde schapen.
Ruilenquote:Ik wil B. wel in m'n harem, maar ik weet niet of zij wil
Ik ruil bij deze Nesle om voor wycciequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Oh ja, TSE zat ook in m'n harem, met Nesle, Jojoortje en Bertje
alsof het voetbalplaatjes zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ruil bij deze Nesle om voor wyccie
Nee, ze lijken ook allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ik zou het opschrijven als ik jou wasdit kun je toch nooit goed bijhouden
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagenquote:
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagen![]()
![]()
![]()
Had ze eigenlijk nog gebreide slofjes aan moeten hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Hier Mikke, pluk je gang, maar blijf nu wel van mij af![]()
nee wel ruilmateriaal voor een haremquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!![]()
OMGquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een schaap en vis zou inderdaad niet echt een levensvatbare combi zijn.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral in het donker, dan is het soms echt een opgave om in één keer goed te gokken...![]()
Daar ben ik op teruggekomenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee wel ruilmateriaal voor een harem![]()
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Mikkie, ik offer mezelf wel op door in je harem te gaan zitten. Ik doorsta de pijn voor Bertje en wyccie
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?![]()
Ik gun Mik gewoon veel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwen![]()
Nee vrouwenhandelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwen![]()
quote:
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:
Keer het om. Ik weet niet hoe slecht het bij sheep is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. Ze weet gewoon hoe goed het bij mij is, en wil graag dat daar zoveel mogelijk vrouwen van profiteren
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk![]()
les één: geef vrouwen altijd gelijk
Zit daar een vraag in verborgen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Keer het om. Ik weet niet hoe slecht het bij sheep is.![]()
Daar verander ik weinig aan ben ik bangquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
hey LBen TM
niveau is bedroevend vanavond![]()
Vandaar dat je het niet eens door hebt dat LaBla er al lang was?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
hey LBen TM
niveau is bedroevend vanavond![]()
ik vond het verdacht stilquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vandaar dat je het niet eens door hebt dat LaBla er al lang was?![]()
niet zo serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit nu moet opvatten..
Zaterdagochtendquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een 6,7 gescoord deze vrijdagavond. Mooie voldoende
Hehe herkenbaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Autsj. Ik sta op dit moment richting de 1.000 euro rood en daar moet nog e.e.a. vanaf, dus het budget is zeer beperkt. Maar juist belangrijk is dat de accu zeker 3 à 4 uur mee kan (minimaal 2 colleges). Ik ben bang dat het een lange-termijnproject gaat worden dus.
Meer uren regelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nog wel even duren. Eerst even e.e.a. op m'n werk regelen, dan is er misschien weer wat recht te trekken.
Anyway, ben dus weg
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Top Geardat is echt een geniaal autoprogramma
het enige waar ik geinteresseerd naar kan blijven kijken
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hartquote:
Nee hoor, gewoon niet te hard rijden. Spaar je ook nog benzine mee uit en daarmee weer geld! En als je gepakt wordt met een radardetector was je ook weer een flinke smak geld kwijtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True again, maar daarom worden ze niet in NL verkocht. Dat is ook illegaal. In landen waar zo'n kreng echter niet illegaal is, worden ze óók voor torenhoge prijzen verkocht. Het vergt nogal een uitgave om gevrijwaard te blijven van de zeikregen van NL-justitie.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hart
er is er nu weer 1 die nog niet te detecteren isquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet te hard rijden. Spaar je ook nog benzine mee uit en daarmee weer geld! En als je gepakt wordt met een radardetector was je ook weer een flinke smak geld kwijt
de buttons naar de internetpagina's werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Etcetera, is het al gelukt met die button in Flash? Ik moet er ook mee oefenen dus ik zou kunnen kijken of ik het voor elkaar krijg
Hoe test je dan, met enter of ctrl+enter? Bij de Flash die ik gebruik (8) is ctrl+enter de methode om te exporten en te kunnen testen, bij enter zie je ook dingen buiten je werkvlakquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de buttons naar de internetpagina's werkenmaar ik wil nu een button doorlinken naar de volgende scene. met een rollover.
als ik ga testen op de stage zelf, doet de rollover het braaf, ga ik de movie testen dan doettie helemaal niks. meuk
Button is een keyframe (frame 1), keyframe 2 is begin van de animatie en keyframe 32 is einde animatie, zit een shape-tween tussenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:21 schreef Etcetera het volgende:
da's niet zo heel moeilijkkeyframe achterin zetten, maakt niet uit welke layer en dan via actions er een stop inzetten
Wel zo handig, en voor het gemak kan je em dezelfde naam geven als in je libraryquote:
quote:Forbidden File Or Directory
The File or Directory you wish to access is forbidden to public visitors.
This may also be caused by a directory without an index-type file.
Please contact the webmaster of the site you visited about this error.
In Flash 8 kan je de tween bekijken door op frames tussen twee keyframes in te klikken. Gebeurt er niets, dan heb je die tweens in principe ook niet nodigquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef Etcetera het volgende:
oh that reminds meik heb nogal wat tweens maar hoe kan ik nou in hemelsnaam uitvogelen welke tweens wegkunnen en welke niet
![]()
En als je deze link probeert?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je deze link probeert?
Zullen we zeker doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga jullie alleen laten. Geniet van de tijd samen
Maar ik wou zo de zin gebruiken "Ik ga naar bed Etcie, ga je mee?" en dat kan nu niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik nu wel zou doen
het kan wel maar het is toch neequote:Op zaterdag 22 september 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik wou zo de zin gebruiken "Ik ga naar bed Etcie, ga je mee?" en dat kan nu niet meer
Had ik kunnen weten, er gaan geen treinen meer natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het kan wel maar het is toch nee
Ik probeer je te helpen en dan reageer je zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:20 schreef Etcetera het volgende:
al ging er een rechtstreekse helikopter vanaf het dak
Ik kijk normaal geen Friends dus ik denk dat dat een goed ding isquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:24 schreef Etcetera het volgende:
je ging over van flash hulp naar 'joey how you doin'-hulpwhat do you think
Moet dat?quote:
whehe, als je gepakt wordt met een radardetector kun je dat bedrag minimaal keer 3 doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil ook een radardetector, in m'n vaders auto. Ik kreeg vandaag een prent van 85 euro binnen
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevondenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
whehe, als je gepakt wordt met een radardetector kun je dat bedrag keer 3 doen
Die zullen ze snel genoeg ook wel weer detecteerbaar kunnen makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevonden
Voor zolang als het duurt. Ga er maar van uit dat de politie zo'n ding al heeft en er druk mee aan het experimenteren isquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevonden
Ik wil 85 euro, want die ben ik nu kwijt aan het CJIBquote:
Ik vind 85 al zat eigenlijk, raar dat je bij 31 te hard zoveel meer meot betalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor 25 te hard? valt mee. Laatst 150 euri voor 31 te hard op de snelweg.
Ik accepteer het ook wel hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap dat systeem ook niet
Maar toch zonde van de centen (waar ik dan weer niet over klaag, had ik maar niet te hard moeten rijden)
voor mij de 5e of 6e, maar meestal is het maar voor 7 of 8 km/h te hard.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik accepteer het ook wel hoor
Is ook pas mn 2e boete voor snelheid
28 euro meen ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk is 30 km/h een grensgeval en gaat het daarna flink harder omhoog. Als je echt maar een klein beetje te hard rijdt kost het twee tientjes of zoiets
niks moetquote:
dat heb ik ook gedaanquote:
kun je nagaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij als het zaterdag 6 oktober is.Die dag ga ik lekker uitslapen, op de bank hangen, films kijken, boek lezen, slapen.
![]()
![]()
moet je ook niet 20km'h te snel rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil ook een radardetector, in m'n vaders auto. Ik kreeg vandaag een prent van 85 euro binnen
Nee, maar dat overkomt je wel eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook niet 20km'h te snel rijden![]()
Wel goed, beetje brak nog van gisterenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.![]()
Ook met drinken wat later. Iedereen had besteld en toen keek hij die vriend aan en die was echt compleet van de kaart door die eerdere actie. Hij treuzelde nogal met beslissen. Zegt die kok: een ijsthee voor jou dan maar?![]()
En die vriend:ja..
't was te mooi.![]()
Ik wil mezelf niet delenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Nogal wiedes, ik val niet op behaarde schapen.
Ik wil B. wel in m'n harem, maar ik weet niet of zij wil
Is het zo makkelijk bij jou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel op onbehaarde?![]()
[..]
Ruilen
Zij in de harem, ik eruit
Hele, hele goeie vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagen![]()
![]()
![]()
Pfoe, gelukkigquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!![]()
Heldquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Hé wacht eens even, ik wil eigenlijk helemaal niemand delen.
Mikkie, ik offer mezelf wel op door in je harem te gaan zitten. Ik doorsta de pijn voor Bertje en wyccie
[..]
[..]
[..]
ElizabethR heeft me nooit zo goed gelegen, en dat zij vanaf deel 1001 zou weg gaan is voor mij een van de redenen waarom ik juist weer meer ben gaan quizzenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Kom er nooit, en als ik er ben, behandelen ze me als newbie of als imbeciel
ze zegt het zelf zo ongeveerquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik wil ook weer niet direct overkomen als botte hork door te zeggen "Dan sodemieter je toch weer op trut", maar ik denk het wel
Ik las het net ook alquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:Man voert levende katten aan pitbulls
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:
Heet dat bij hem eigenlijk niet gewoon een kudde?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
B. ertha, vind je het goed dat Sheep een harem heeft?
Natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
B. ertha, vind je het goed dat Sheep een harem heeft?
Ik wil niet bij een kudde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Heet dat bij hem eigenlijk niet gewoon een kudde?
Wie heb jij dan in je harem?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
Eigenlijk wel, de mijne is nog veel groter
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zittenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil niet bij een kudde.![]()
[..]
Wie heb jij dan in je harem?
Tuurlijk, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik ook meedoen met het ER afzeikuurtje?
quote:
Dat zijn er een paar duizend.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zitten
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn er een paar duizend.....
Ik distantieer me bij deze van enige vorm van deelname aan welke harem dan ookquote:
Graag in drievoud aangetekend versturen, ondertekend en gewaarmerkt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik distantieer me bij deze van enige vorm van deelname aan welke harem dan ook
PM je adres maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Graag in drievoud aangetekend versturen, ondertekend en gewaarmerkt.
maggiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe kan dat, Sheep?
Herken je me niet meer?quote:
Zit de koningin ook op fok? en dan hebben mensen in jouw harem dus nog iets te vertellen ook?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet naar mij, naar de koningin!
En JPB, Bush, iedereen belangrijksquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zit de koningin ook op fok? en dan hebben mensen in jouw harem dus nog iets te vertellen ook?![]()
En Elvis?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En JPB, Bush, iedereen belangrijks
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]-10000-[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Goed hè, eerst verknal ik alles en dan maak ik het uiteindelijk toch nog goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil mezelf niet delen
[..]
Is het zo makkelijk bij jou?
[..]
Hele, hele goeie vraag
[..]
Pfoe, gelukkig![]()
[..]
Held
[..]![]()
Elvis ain't dead, he just went homequote:
Ik kan het ook andersomquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed hè, eerst verknal ik alles en dan maak ik het uiteindelijk toch nog goed![]()
Wat zeg je?quote:
een Mikkie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een Mikkie gedaan. Ik was niets bijzonders van plan, maar heb toch 6 dvd's gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |