Maar ik wou zo de zin gebruiken "Ik ga naar bed Etcie, ga je mee?" en dat kan nu niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik nu wel zou doen
het kan wel maar het is toch neequote:Op zaterdag 22 september 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik wou zo de zin gebruiken "Ik ga naar bed Etcie, ga je mee?" en dat kan nu niet meer
Had ik kunnen weten, er gaan geen treinen meer natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het kan wel maar het is toch nee
Ik probeer je te helpen en dan reageer je zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:20 schreef Etcetera het volgende:
al ging er een rechtstreekse helikopter vanaf het dak
Ik kijk normaal geen Friends dus ik denk dat dat een goed ding isquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:24 schreef Etcetera het volgende:
je ging over van flash hulp naar 'joey how you doin'-hulpwhat do you think
Moet dat?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hart
whehe, als je gepakt wordt met een radardetector kun je dat bedrag minimaal keer 3 doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil ook een radardetector, in m'n vaders auto. Ik kreeg vandaag een prent van 85 euro binnen
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevondenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
whehe, als je gepakt wordt met een radardetector kun je dat bedrag keer 3 doen
Die zullen ze snel genoeg ook wel weer detecteerbaar kunnen makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevonden
Voor zolang als het duurt. Ga er maar van uit dat de politie zo'n ding al heeft en er druk mee aan het experimenteren isquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hebben een door de radardetectordetector ondetecteerbare versie uitgevonden
Ik wil 85 euro, want die ben ik nu kwijt aan het CJIBquote:
Ik vind 85 al zat eigenlijk, raar dat je bij 31 te hard zoveel meer meot betalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor 25 te hard? valt mee. Laatst 150 euri voor 31 te hard op de snelweg.
Ik accepteer het ook wel hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap dat systeem ook niet
Maar toch zonde van de centen (waar ik dan weer niet over klaag, had ik maar niet te hard moeten rijden)
voor mij de 5e of 6e, maar meestal is het maar voor 7 of 8 km/h te hard.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik accepteer het ook wel hoor
Is ook pas mn 2e boete voor snelheid
28 euro meen ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk is 30 km/h een grensgeval en gaat het daarna flink harder omhoog. Als je echt maar een klein beetje te hard rijdt kost het twee tientjes of zoiets
niks moetquote:
dat heb ik ook gedaanquote:
kun je nagaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij als het zaterdag 6 oktober is.Die dag ga ik lekker uitslapen, op de bank hangen, films kijken, boek lezen, slapen.
![]()
![]()
moet je ook niet 20km'h te snel rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil ook een radardetector, in m'n vaders auto. Ik kreeg vandaag een prent van 85 euro binnen
Nee, maar dat overkomt je wel eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook niet 20km'h te snel rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |