Zaterdagochtendquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een 6,7 gescoord deze vrijdagavond. Mooie voldoende
Hehe herkenbaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Autsj. Ik sta op dit moment richting de 1.000 euro rood en daar moet nog e.e.a. vanaf, dus het budget is zeer beperkt. Maar juist belangrijk is dat de accu zeker 3 ą 4 uur mee kan (minimaal 2 colleges). Ik ben bang dat het een lange-termijnproject gaat worden dus.
Meer uren regelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nog wel even duren. Eerst even e.e.a. op m'n werk regelen, dan is er misschien weer wat recht te trekken.
Anyway, ben dus weg
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Top Geardat is echt een geniaal autoprogramma
het enige waar ik geinteresseerd naar kan blijven kijken
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hartquote:
Nee hoor, gewoon niet te hard rijden. Spaar je ook nog benzine mee uit en daarmee weer geld! En als je gepakt wordt met een radardetector was je ook weer een flinke smak geld kwijtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True again, maar daarom worden ze niet in NL verkocht. Dat is ook illegaal. In landen waar zo'n kreng echter niet illegaal is, worden ze óók voor torenhoge prijzen verkocht. Het vergt nogal een uitgave om gevrijwaard te blijven van de zeikregen van NL-justitie.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hart
er is er nu weer 1 die nog niet te detecteren isquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet te hard rijden. Spaar je ook nog benzine mee uit en daarmee weer geld! En als je gepakt wordt met een radardetector was je ook weer een flinke smak geld kwijt
de buttons naar de internetpagina's werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Etcetera, is het al gelukt met die button in Flash? Ik moet er ook mee oefenen dus ik zou kunnen kijken of ik het voor elkaar krijg
Hoe test je dan, met enter of ctrl+enter? Bij de Flash die ik gebruik (8) is ctrl+enter de methode om te exporten en te kunnen testen, bij enter zie je ook dingen buiten je werkvlakquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de buttons naar de internetpagina's werkenmaar ik wil nu een button doorlinken naar de volgende scene. met een rollover.
als ik ga testen op de stage zelf, doet de rollover het braaf, ga ik de movie testen dan doettie helemaal niks. meuk
Button is een keyframe (frame 1), keyframe 2 is begin van de animatie en keyframe 32 is einde animatie, zit een shape-tween tussenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:21 schreef Etcetera het volgende:
da's niet zo heel moeilijkkeyframe achterin zetten, maakt niet uit welke layer en dan via actions er een stop inzetten
Wel zo handig, en voor het gemak kan je em dezelfde naam geven als in je libraryquote:
quote:Forbidden File Or Directory
The File or Directory you wish to access is forbidden to public visitors.
This may also be caused by a directory without an index-type file.
Please contact the webmaster of the site you visited about this error.
In Flash 8 kan je de tween bekijken door op frames tussen twee keyframes in te klikken. Gebeurt er niets, dan heb je die tweens in principe ook niet nodigquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:47 schreef Etcetera het volgende:
oh that reminds meik heb nogal wat tweens maar hoe kan ik nou in hemelsnaam uitvogelen welke tweens wegkunnen en welke niet
![]()
En als je deze link probeert?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je deze link probeert?
Zullen we zeker doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga jullie alleen laten. Geniet van de tijd samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |