Geen ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
Welke film wilde je kijken?
Ik ben bezig met een italiaanse film. Duurt 6 uur en heb nu 3 uur gezien.quote:
Je wandelt wel veel heen en weer.quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]je hoort 't haar bijna zeggen he
Knie gaat gewoon weer zoals altijd, dus geen last van, enkel blijft toch een beetje zeuren, dus volgende week maar een afspraak maken met de huisarts denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoest met je kapotte knie en elleboog enkel?
Okquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, heb je ook mankementen? Ik had het tegen LB, die is gister tegen de grond gereden met haar fiets.
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
RB, jij werkt in de bouw toch? ik hoorde je laatst iig over kopersopties praten hier
Oeh het muiderslot.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Nes, hier ook weekend.Strax lekker Lost kijken, morgen met de dames naar de manege en open dag van mijn vrouw's werk. Zondag willen we naar het Muiderslot, mijn oudste heeft over twee weken een spreekbeurt over de middeleeuwen.
Ok, dat is practisch in m'n achtertuinquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
Niets gek zo'n gaaf gevalletjequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
En 8 items?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
was wel de dagtop50 natuurlijkmaar ik ben er best trots op
had het niet verwacht
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Dat noemen ze pizza met kaas, tomaat, champignons, ui, paprika, salami, ham, döner en oregano.
het was ook niet heel bijzonder hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vond dat er in dit topic, ten onrechte, nogal schamper over gedaan werd.Jammer vond ik dat. Ik vond het juist heel creatief en mooi uitgewerkt.
Maar ja.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond de Wilders-hoed fantastisch ertussenheb t nog aan mn vriend laten zien die lag ook dubbel
Oh, en RB, de knieën hebben allebei mooie schaafplekken, ik ben net een klein kind ermee
kneutquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben zojuist 40 minuten bezig geweest met het opruimen van rondzwervende kneut op m'n kamer. Ik leefde al twee weken uit de wasmand (te lui om op te vouwen, en dan kwam er weer een nieuwe berg en had ik helemaal geen zin meer), en m'n stoel begon scheef te hangen van de hoeveelheid kleding die erop lag. Maar nu is het weer toonbaar.
alleen de afwas nog, maar dat komt wel een andere keer
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Add on voor FF?
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi'squote:Op vrijdag 21 september 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe werkte dat dan? ik zat gewoon altijd te copy-pasten
en wat is een addon
als je het weer kunt vinden en goed kunt downloaden geef mij ff een linkjequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik IE nooit dus dat scheelt. Ook maar eens proberen dat FQR, ik ben dol op addons.
Waar is mijn dochter Puntenslijpsel eigenlijk, die heb ik al een tijd niet gezien.
Wie is dat die Danny die je comp heeft lopen te verklooien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi's
't was mooi. en handig. en mooi. stomme danny
met het risico dat je me loopt te fuckenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wie is dat die Danny die je comp heeft lopen te verklooien.Moet ik ingrijpen
![]()
Dat is zo'n mooi programmaquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
En dat deel je niet wat eerder met ons?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had alle functies van het replyscherm (dus niet snel reageren onder het forum) onderaan het forum staan, en bij alle berichten waren knopjes toegevoegd waarmee je snel kon quoten en die quotes kwamen dan onderin te staan. en alle smiley's. en alle pi's
't was mooi. en handig. en mooi. stomme danny
Uhu, hoe ze James met z'n tweeen lopen te fucken.quote:
Top Gearquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Ik had een aflevering van TopGear gemist.![]()
Net een stuk gekeken.In m'n eentje op de bank de slappe lach.
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik pijn in m'n buik en de hik.![]()
![]()
die werkt hetzelfdequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[url=AQR]https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4813[/url]
ik had het nog niet zo langquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat deel je niet wat eerder met ons?![]()
![]()
the old fashin way: quoten, knippen, terug, quoten, plakken, knippenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
what the hell, hoe kan ik nu reageren als Sheep![]()
Nee, dat bedoel ik niet. Die post daarboven, van Supersheep, die komt van mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
the old fashin way: quoten, knippen, terug, quoten, plakken, knippenvermoeiend. viel het jullie nooit op
als ik sheeps post, heb ik quick reply, als ik soemps maak, dan niet
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Die post daarboven, van Supersheep, die komt van mij![]()
B. postte als Sheep. en ik wil m'n quickreplyfunctie terugquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van.Ik word oud.
* Soemp gaat haar rimpels tellen![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van.Ik word oud.
* Soemp gaat haar rimpels tellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |