Geen ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
Welke film wilde je kijken?
Ik ben bezig met een italiaanse film. Duurt 6 uur en heb nu 3 uur gezien.quote:
Je wandelt wel veel heen en weer.quote:
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]je hoort 't haar bijna zeggen he
Knie gaat gewoon weer zoals altijd, dus geen last van, enkel blijft toch een beetje zeuren, dus volgende week maar een afspraak maken met de huisarts denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoest met je kapotte knie en elleboog enkel?
Okquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, heb je ook mankementen? Ik had het tegen LB, die is gister tegen de grond gereden met haar fiets.
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
RB, jij werkt in de bouw toch? ik hoorde je laatst iig over kopersopties praten hier
Oeh het muiderslot.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Nes, hier ook weekend.Strax lekker Lost kijken, morgen met de dames naar de manege en open dag van mijn vrouw's werk. Zondag willen we naar het Muiderslot, mijn oudste heeft over twee weken een spreekbeurt over de middeleeuwen.
Ok, dat is practisch in m'n achtertuinquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider bij een dakdekker. Die kopersopties zijn voor woningen die we doen voor een aannemer. Dat is mode, iedereen hetzelfde huis, maar door opties kan je er toch je eigen smoel aangeven. We hebben bijvoorbeeld de Fruittuinen in Andijk ook gemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
Niets gek zo'n gaaf gevalletjequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
oh ja mijn hoedenparadememoryspel stond op nr 7 in de top 50 van meest bekeken artikelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |