quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.De antwoorden komen vanmiddag online.
![]()
En m'n presentatie verliep heel goed.![]()
very nicequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.De antwoorden komen vanmiddag online.
![]()
En m'n presentatie verliep heel goed.![]()
I don't give a damn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
ik ga je nog 's stuud noemen hoorof strebertje
Ik heb zelfs zin in vanavond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Valt 't achteraf dus allemaal wel mee
jammerquote:
quote:
ik gok dattie niet gegaan isquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe is jouw college gegaan? Nog op je klote gehad?![]()
ohquote:
maar dat weet ik niet zeker hoorquote:
Ik was nog hoopvol positief...quote:
oeh, da's best lekker eten daarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
we gaan naar het pannenkoekenschip.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, da's best lekker eten daarik raad Hollands Glorie aan
met mijn eerste gesprek over stage bij DvhN ben ik er met m'n ouders geweestquote:
Pannenkoeken met spek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik had eigenlijk meer zin in vlees
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nu weet ik weer welk boek ik wilde kopenBrief voor de Koning
wat lang.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Goed, lieve mensen. Het is tijd om gedag te zeggen, dit zal m'n laatste post worden voor zo'n 2,5 weken (tenzij ik in Spanje even tussendoor langswip). Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, en tot 8 oktober.
Voor vragen/opmerkingen over de eet-meet, stuur een PM. Die krijg ik namelijk wel, en kan ik makkelijk teruglezen ipv 40 topics
Doeg allemaal!
I KNOW!! [/monicamodus]quote:
hele fijne vakantiequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Goed, lieve mensen. Het is tijd om gedag te zeggen, dit zal m'n laatste post worden voor zo'n 2,5 weken (tenzij ik in Spanje even tussendoor langswip). Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, en tot 8 oktober.
Voor vragen/opmerkingen over de eet-meet, stuur een PM. Die krijg ik namelijk wel, en kan ik makkelijk teruglezen ipv 40 topics
Doeg allemaal!
quote:
Ik ging bijna hardop meedoen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]je hoort 't haar bijna zeggen he
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou 't bijna zelf nadoen voor een extra effect
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging bijna hardop meedoen.Maar ik zit in de ub, dus dat moet maar even niet.
Ik ben een chicken.![]()
O, dit slaat er niet op dat ik Monica niet na durf te doen.quote:
bots tegen 'm opquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
O, dit slaat er niet op dat ik Monica niet na durf te doen.Dat durf ik ook niet, maar dat noem ik gezond.
![]()
Ik zag jayhawk weer en durf hem niet aan te spreken.![]()
flauwquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Soempie het volgende:
Cathy says:
ik zag je
@UB says:
waar zit je?
Cathy says:
zeg ik niet
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is geen Brad Pitt ofzo, kom op zeg
quote: