Milk&fruit is echt zo lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
crackertje, milk en fruit en er ligt nog een banaan te wachten
hoezo moet je buik beter wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Milk&fruit is echt zo lekker
Ik doe een melkvrij-dieet, kijken of mn buik beter wordtIk wil melk, milkshakes, slagroom, toetjes en al die zooi
Ik heb een knorbuikquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoezo moet je buik beter worden
Milk&Fruit leek me maar niks maar het is idd lekker
ah op die manierquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een knorbuikEn buikpijn e.d. Voeger ben ik lactose-intolerant geweest, dus misschien nog
Had je die met mango?
Bij mij zijn het ook mn darmenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah op die maniermijn maag knort ook
maar da's altijd een teken dat ik moet eten
Mango is beterquote:ik had aardbei/kers
ik zal 's kijken of ze die ook hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook mn darmen
[..]
Mango is beter
dan zou ik iets gaan doen wat je leuk vindquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef B.ertha het volgende:
Nou is de vraag, ga ik nog braaf verder lezen, wat ik al de hele ochtend heb gedaan, of ga ik me de hele middag vervelen, zoals ik het afgelopen uur heb gedaan
ben jer al weerquote:
probleem is: dat lezen moet eigenlijk wel, anders krijg ik het niet afquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal 's kijken of ze die ook hebbenen succes met je darmen
[..]
dan zou ik iets gaan doen wat je leuk vind
[..]
ben jer al weer
nu weet ik weer welk boek ik wilde kopenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Hasse Simonsdochter is ook zo'n topboek.
Dat was in Nijmegen toch? Welke school?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek dat filmpje van die scholieren die zonder dat de docente het merkt de klas uit sluipen
heeft iemand een linkje
never mind, heb 'm al
Dat vind ik leuker dan Harry.quote:
Als het weinig moeite is mag je wel wat opnoemen, dan gooi ik het even in een lijstjequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef SaskiaR het volgende:
lol... maar als iemand nog tips wil, heb ik er nog wel een paar.
Eén dag schorsing na YouTube-filmpjequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was in Nijmegen toch? Welke school?
Het lokaal herken ik iig, de lerares nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eén dag schorsing na YouTube-filmpje
Stedelijk Gymnasium
Lijkt me meer een leraar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het lokaal herken ik iig, de lerares niet
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:47 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Lijkt me meer een leraar.![]()
chocomelk muffin filmquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef Supersheep het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Warme chocolademelk met een muffin erbij en een filmpje kijken,
of nu de stad in gaan en wat zooi kopen...
Het zijn die zeldzame momenten die je leven mooi maken hèquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had echt even een helder moment vanmiddag![]()
vertelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had echt even een helder moment vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zijn die zeldzame momenten die je leven mooi maken hè
Ik wist gewoon de antwoorden op de vragen van het tentamen. Niet eens gegokt of getwijfeld over dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |