Nee, ze lijken ook allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ik zou het opschrijven als ik jou wasdit kun je toch nooit goed bijhouden
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagenquote:
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagen![]()
![]()
![]()
Had ze eigenlijk nog gebreide slofjes aan moeten hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Hier Mikke, pluk je gang, maar blijf nu wel van mij af![]()
nee wel ruilmateriaal voor een haremquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!![]()
OMGquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een schaap en vis zou inderdaad niet echt een levensvatbare combi zijn.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral in het donker, dan is het soms echt een opgave om in één keer goed te gokken...![]()
Daar ben ik op teruggekomenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee wel ruilmateriaal voor een harem![]()
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Mikkie, ik offer mezelf wel op door in je harem te gaan zitten. Ik doorsta de pijn voor Bertje en wyccie
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
misschien is het wel veel beter in Mikkie z'n harem?![]()
Ik gun Mik gewoon veel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwen![]()
Nee vrouwenhandelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je helpt mee met het onderdrukken van vrouwen![]()
quote:
verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:
Keer het om. Ik weet niet hoe slecht het bij sheep is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. Ze weet gewoon hoe goed het bij mij is, en wil graag dat daar zoveel mogelijk vrouwen van profiteren
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk![]()
les één: geef vrouwen altijd gelijk
Zit daar een vraag in verborgen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Keer het om. Ik weet niet hoe slecht het bij sheep is.![]()
Daar verander ik weinig aan ben ik bangquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
hey LBen TM
niveau is bedroevend vanavond![]()
Vandaar dat je het niet eens door hebt dat LaBla er al lang was?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
hey LBen TM
niveau is bedroevend vanavond![]()
ik vond het verdacht stilquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vandaar dat je het niet eens door hebt dat LaBla er al lang was?![]()
niet zo serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit nu moet opvatten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |