Oh...quote:
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.quote:
Ik heb de flyer niet gezien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Een zeldzaam slecht flyertje trouwens, tenenkrommende zinnen, helemaal niet de beroemdste gebouwen van Le Corbusier genoemd, en het plaatje op de voorkant...... ik had Villa Savoye genomen...
[..]
Oh...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.![]()
Ook met drinken wat later. Iedereen besteld en toen keek hij die vriend aan en die was echt compleet van de kaart door die eerdere actie. Hij treuzelde nogal met beslissen. Zegt die kok: een ijsthee voor jou dan maar?![]()
En die vriend:ja..
't was te mooi.![]()
Ik vond het ook cool.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het pannenkoekschip cool trouwens, en ik hoorde laatst dat je er ook dunne pannenkoekjes kunt krijgenIk zit namelijk altijd direct vol van zo'n grote pannenkoek
Binnenkort maar weer eens heen....
Die wil ik nog een keertje zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
La Meglio Gioventu. Denk ik.
quote:
Waag het niet om nu ook onder Sheeps account in te loggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, die schapen van tegenwoordig zijn ook niet meer zo monogaam als ze altijd waren..
quote:
http://www.4roses.nl/quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Supersheep het volgende:
Wie zat er ook alweer in m'n harem?![]()
Je hebt inspraak in de haremactiviteiten van sheep?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk om Soempie nog even aan de harem toe te voegen.
nu jijzelf nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt inspraak in de haremactiviteiten van sheep?![]()
wyccie en sheep zitten in jouw harem, toch. Of nu alleen sheep nog. Deel je dan ook de harem van sheep?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel als ik onder zijn naam kan inloggen. Anders niet. Wel op m'n eigen harem, though
Op de hoek van het Zuiderdiep en de Oosterstraat, waar de bussen langs rijdenquote:
wil je ook uit Mikkie z'n harem?quote:
mss er wel inquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
wil je ook uit Mikkie z'n harem?![]()
jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
wil je ook uit Mikkie z'n harem?![]()
Hij zat er al in. Of ik volg al die activiteiten niet meer.quote:
well I lost itquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zat er al in. Of ik volg al die activiteiten niet meer.![]()
een imagequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een image hoog te houden.
Wel op onbehaarde?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Nogal wiedes, ik val niet op behaarde schapen.
Ruilenquote:Ik wil B. wel in m'n harem, maar ik weet niet of zij wil
Ik ruil bij deze Nesle om voor wycciequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Oh ja, TSE zat ook in m'n harem, met Nesle, Jojoortje en Bertje
alsof het voetbalplaatjes zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ruil bij deze Nesle om voor wyccie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |