wyccie +1quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
La Meglio Gioventu. Denk ik.
jo, hoe is het vanavond gegaan in de ub?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Plasterk het volgende:
jo
I KNOWquote:
Hmm, vaag, dat had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef Plasterk het volgende:
WIe legde de eerste steen van de UB?
teruglezenquote:
als je UB binnenkomt staat t links op de muur. Minister van Onderwijs in 19..quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, vaag, dat had ik moeten weten.'t Was eerst een kerk, toch?
ik vroeg alleen wie de eerste steen gelegd heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg het verkeerd. Eerst stond er een kerk met daarin de bieb. Daarna is dat gesloopt? afgebrand?
Wat vergeet ik dingen snel.
Hollands Glorie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp, heb je nu nog gegeten in het pannekoekenschip?
told youquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hollands Glorie.![]()
![]()
En een enorm ijsje.IJsje Scheurbuik.
Ik zit nu nog vol.
![]()
Jajajaja, ik ben m'n boek aan het zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik vroeg alleen wie de eerste steen gelegd heeft
5 smaken ijs en fruit en chocoladesaus en spikkeldingen en nog meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
told you
wij hebben geen ijs gehad toenwas is ijsje scheurbuik
ik ga te veel om met mannenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
5 smaken ijs en fruit en chocoladesaus en spikkeldingen en nog meer.![]()
donequote:
die buik heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Heb je die kok ook gezien? Met een enorme buik en een ontzettend vrolijke kop?Hij was echt geweldig.
dat gebeurd idd als je wijzigingen probeert aan te brengen na de eerste post. Al een maand of 2 a 3.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
done
zeg, sinds wanneer staat er een waarschuwing als je de OP wilt wijzigen dattie ws te groot is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
Pff, laatmaar. Wie heeft de eerste steen gelegd? Eigenlijk maakt dat me geen hol uit. Ik wil weten wat er eerder stond.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die buik heb ik gemistwe zagen 'm alleen door het raampje
het wérkt ook nog wel, maar ik kan het niet meer installerenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
@ Etcetera, mijn FQR doet het nog wel
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hier uw redder in nood; tot 1986 stond tegenover het Academiegebouw de gotische Martinus- of Broerkerk. Schaamteloos tegen de grond gegooid toen plannen van Hertzberger om de UB in die kerk te vestigen, mislukt waren.
Toen is er dit lelijke betonnen bakbeest neergezet, later nog eens verergerd door die onaanzienlijke doeken die ze in de hal hebben opgehangen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde Hollands GlorieEen vriend van me wilde dat ook. We waren druk in gesprek dus hij gaf gewoon de hele bestelling door. Zegt hij: blabla..en twee Hollands Glorie, maar dan één zonder spek. Blabla'
Komt die kok eraan: 'ja, dat is dus helemaal geen Hollands Glorie!! (tegen mij, zo van, die griet zal wel weer zonder spek willen..), dat is een zus en zo pannenkoek.'![]()
En een beetje beledigd gemompel er achteraan.
![]()
Dus ik wijs zo naar die vriend, zo van, hij was het..
En die kok keek hem aan....
![]()
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.![]()
![]()
Ja, dat zou heel goed kunnen want ik kan me zulke plaatjes ook wel herinneren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had Marijke Martin niet van die mooie afbeeldingen met de indeling van die kerk toen het een bieb was?Of plannen ervoor ofzo?
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel goed kunnen want ik kan me zulke plaatjes ook wel herinneren.
Marijke geeft binnenkort een lezing he, over Le CorbusierIk ga er definitely heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |