quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kok kwam ook alleen bij ons de bestellingen opnemen.![]()
Ook met drinken wat later. Iedereen had besteld en toen keek hij die vriend aan en die was echt compleet van de kaart door die eerdere actie. Hij treuzelde nogal met beslissen. Zegt die kok: een ijsthee voor jou dan maar?![]()
En die vriend:ja..
't was te mooi.![]()
Ik wil mezelf niet delenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
Nogal wiedes, ik val niet op behaarde schapen.
Ik wil B. wel in m'n harem, maar ik weet niet of zij wil
Is het zo makkelijk bij jou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wel op onbehaarde?![]()
[..]
Ruilen
Zij in de harem, ik eruit
Hele, hele goeie vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en waarom heb jij B. ook alweer aan de haak geslagen![]()
![]()
![]()
Pfoe, gelukkigquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Durf je wel met dat soort opmerkingen? Ze is geen vis!![]()
Heldquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Hé wacht eens even, ik wil eigenlijk helemaal niemand delen.
Mikkie, ik offer mezelf wel op door in je harem te gaan zitten. Ik doorsta de pijn voor Bertje en wyccie
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn stuk voor stuk dames naar mijn hart
ElizabethR heeft me nooit zo goed gelegen, en dat zij vanaf deel 1001 zou weg gaan is voor mij een van de redenen waarom ik juist weer meer ben gaan quizzenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Kom er nooit, en als ik er ben, behandelen ze me als newbie of als imbeciel
ze zegt het zelf zo ongeveerquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik wil ook weer niet direct overkomen als botte hork door te zeggen "Dan sodemieter je toch weer op trut", maar ik denk het wel
Ik las het net ook alquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:Man voert levende katten aan pitbulls
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:
Heet dat bij hem eigenlijk niet gewoon een kudde?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
B. ertha, vind je het goed dat Sheep een harem heeft?
Natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
B. ertha, vind je het goed dat Sheep een harem heeft?
Ik wil niet bij een kudde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Heet dat bij hem eigenlijk niet gewoon een kudde?
Wie heb jij dan in je harem?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
Eigenlijk wel, de mijne is nog veel groter
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zittenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil niet bij een kudde.![]()
[..]
Wie heb jij dan in je harem?
Tuurlijk, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik ook meedoen met het ER afzeikuurtje?
quote:
Dat zijn er een paar duizend.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zitten
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn er een paar duizend.....
Ik distantieer me bij deze van enige vorm van deelname aan welke harem dan ookquote:
Graag in drievoud aangetekend versturen, ondertekend en gewaarmerkt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik distantieer me bij deze van enige vorm van deelname aan welke harem dan ook
PM je adres maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Graag in drievoud aangetekend versturen, ondertekend en gewaarmerkt.
maggiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe kan dat, Sheep?
Herken je me niet meer?quote:
Zit de koningin ook op fok? en dan hebben mensen in jouw harem dus nog iets te vertellen ook?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet naar mij, naar de koningin!
En JPB, Bush, iedereen belangrijksquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zit de koningin ook op fok? en dan hebben mensen in jouw harem dus nog iets te vertellen ook?![]()
En Elvis?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En JPB, Bush, iedereen belangrijks
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]-10000-[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Goed hč, eerst verknal ik alles en dan maak ik het uiteindelijk toch nog goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil mezelf niet delen
[..]
Is het zo makkelijk bij jou?
[..]
Hele, hele goeie vraag
[..]
Pfoe, gelukkig![]()
[..]
Held
[..]![]()
Elvis ain't dead, he just went homequote:
Ik kan het ook andersomquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed hč, eerst verknal ik alles en dan maak ik het uiteindelijk toch nog goed![]()
Wat zeg je?quote:
een Mikkie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een Mikkie gedaan. Ik was niets bijzonders van plan, maar heb toch 6 dvd's gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |