quote:Geachte heer Fles,
U kent reeds de voordelen van internationaal reizen met de hogesnelheidstrein. En om uw reistijd voortaan nog beter te benutten hebben we een speciale aanbieding voor u: twee uur lang gratis vergaderen in de NS Hispeed Lounge ter waarde van ¤50. Zo maakt u zelfs van uw wachttijd werktijd.
Ga naar nsinternationaal.nl/gevondenvoorwerpen en ervaar zelf dat bij NS Internationaal reistijd geen verloren tijd is.
Met vriendelijke groeten
O. Wijstijd
Hoofd afdeling Gevonden voorwerpen NS Internationaal
Welk een waanzin... Waar kun je die lounges vinden?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg net dit mailtje van NS Gevonden Voorwerpen
Subject: We hebben uw verloren tijd teruggevonden!
[..]Zullen we daar eens een meet gaan houden?
neuh, gewoon een kwestie van browsergebruikquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Kriebbel het volgende:
Lijkt het nou zo, of zit er een foutje in de OP?
Qua teksten door plaatjes heen?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef Duvel het volgende:
Welk een waanzin... Waar kun je die lounges vinden?
quote:De NS Hispeed lounge bevindt zich op perron 2A naast de stationsrestauratie op Amsterdam Centraal.
Goed idee, maar dan moeten we wel de nodige alcoholische versnaperingen er bij hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg net dit mailtje van NS Gevonden Voorwerpen
Subject: We hebben uw verloren tijd teruggevonden!
[..]Zullen we daar eens een meet gaan houden?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Goed idee, maar dan moeten we wel de nodige alcoholische versnaperingen er bij hebben natuurlijk![]()
quote:De NS Hispeed Lounge biedt u onder meer:
* een prettige werktafel met stroomvoorziening voor bijvoorbeeld uw laptop
* een leestafel met een uitgebreide collectie (internationale) kranten en magazines
* een zelfbedieningsbar met gratis drankjes zoals koffie, thee, bier en wijn
Zullen de twee veenexpresjes dan worden ingezet als kippenhokken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de berichten op Somda lijkt het er steeds meer op dat xx Amf-Ed tijdelijk met wadjes gaat rijden en dat de Barneveld Noordpendel gewoon met een V'tje gereden gaat worden.
Ik acht dit toch een stuk serieuzer dan die 1 aprilgrap van de plan U op de maaslijn, zeker omdat xx echt in problemen is en gezien de rijkarakteristiek van het traject de wadloper voor het grootste deel van het traject wel ingezet kan worden en de stellen ook beschikbaar zijn. xx moet iets op 10 september, want dat ze 4 plan V in moeten leveren op die datum staat vast.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
je bedoelt "iemand heeft ooit zoiets gedacht, en iedereen wauwelt elkaar nu na"?
zie ook die klucht met Plan U op de Maaslijn vorig jaar
De geruchten zijn dat er nog 4 DH2 bijkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zullen de twee veenexpresjes dan worden ingezet als kippenhokken?![]()
Die halen Amersfoort niet meer, 10 september is al gauw hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zullen de twee veenexpresjes dan worden ingezet als kippenhokken?![]()
Die 2 stellen staan al in Amersfoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die halen Amersfoort niet meer, 10 september is al gauw hoor
Vast welquote:In de nabije toekomst worden alle NS-winkels op Nederlandse sleutelstations omgebouwd tot Tickets & Service Centers. In deze innovatieve shops vindt de moderne reiziger precies die service waaraan hij behoefte heeft, zonder hiervoor in de rij te moeten staan.
Oh okee, uit voorzorg op tijd vertrokken danquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2 stellen staan al in Amersfoort![]()
Deels wel. Maar verder was Syntus ook een project van NS (en Connexxion) om ervaring op te doen met multimodaal vervoer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:14 schreef von_Preussen het volgende:
En was het niet staatsbedrijf NS die altijd zat te klagen dat ze bijv. de nevenlijnen in de Achterhoek niet rendabel konden krijgen en het beste was om ze te sluiten?
Was het niet private onderneming Syntus die toen heeft besloten om de lijnen over te nemen en de reiziger niet alleen van nieuwe treinen, maar ook van een verbeterde dienstregeling heeft voorzien?
Dat is weer zo'n complottheorie. De belangrijkste oorzaak voor dat materieelgedoe is dat de aanbestedende partij pas een paar maanden voor ingang vd concessie bekend maakt wie er mag gaan rijden. Iedereen voelt dan aan dat de vervoerders nooit op tijd materieel beschikbaar hebben.quote:. Dan
Dan ga je mij niet vertellen dat overheidsbedrijven iets beter doen, c.q. regelen. Dat bijv. Connexxion of Veolia niet tijdelijk aan geschikt materiaal kan komen (Plan V voor Kippenlijn en DM’90 voor Maaslijn) komt omdat voormalig overheidsbedrijf en monopolist NS de treinen niet voor een korte periode wilde verhuren. Een overheidsbedrijf verliest dan mischien wel zijn haren (wordt geprivatiseerd), maar niet zijn streken (zelfde belabberde prestigekwesties spelen nog steeds een rol). Want reken maar, als je puur winst had willen maken op de verhuur van die treinen had je Veolia en Connexion veel geld voor die treinen kunnen aftroggelen omdat de nood zo hoog is. Maar liever gaat NS dwars liggen.
De bouw van de Veolia stellen zal denk ik al wel zijn begonnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als het goed is, dan zijn er vandaag weer 2 nieuwe Arrivastellen bijgekomen. Over 2 weken worden de 2 laatste stellen afgeleverd, zodat alle 43 dieselstellen geleverd zijn![]()
Je eerste punt. Syntus was slechts een voorbeeld om aan te geven dat de “oude” NS (als overheidsbedrijf) die lijntjes veel liever had gesloten, dan ze open te laten. Dit hebben ze ook 30 jaar lang geroepen, totdat Syntus in het spel kwam. Maar zo zijn er nog een legio voorbeelden te bedenken, de DB heeft zich ook jarenlang uit de landelijke gebieden terug getrokken. Totdat private bedrijfjes lijntjes overnamen of zelfs heropenden. De DB heeft nu schijnbaar een cultuuromslag gemaakt, want het concept van LightRail past men nu zelf ook toe (i.p.v. het sluiten van lijnen).quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:47 schreef MREn deze gruwelijke shit:
[..]
Deels wel. Maar verder was Syntus ook een project van NS (en Connexxion) om ervaring op te doen met multimodaal vervoer.
[..]
Dat is weer zo'n complottheorie. De belangrijkste oorzaak voor dat materieelgedoe is dat de aanbestedende partij pas een paar maanden voor ingang vd concessie bekend maakt wie er mag gaan rijden. Iedereen voelt dan aan dat de vervoerders nooit op tijd materieel beschikbaar hebben.
In het geval van de kippenlijn komt daar gewoon bij dat Connexxion die stellen gewoon tot een bepaalde datum (1 september ofzo) heeft gehuurd. Dan lijkt het me logisch dat de verhuurder (NSFSC) die stellen weer verhuurt zodra ze terug zijn, stil laten staan is ook weer zo wat. Bovendien kon de nieuwe huurder (NSR) die dingen goed gebruiken wegens extra treinen wegens RampstadFail en de Hollandse Brug.
Nee, sluiting was niet het alternatief, maar veel lijnen waren wel verliesgevend. Dan is het de keus van de overheid om het verschil bij te passen of niet. NS is geen filantropische instelling natuurlijk. Ook bij Syntus moet er geld bij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
Je eerste punt. Syntus was slechts een voorbeeld om aan te geven dat de “oude” NS (als overheidsbedrijf) die lijntjes veel liever had gesloten, dan ze open te laten.
Jawel, CXX is wel enige naiviteit te verwijten door de huur van de plan V-stellen te beëindigen per verwachte leverdatum van een nieuwe trein door een nieuwe fabrikant.quote:Echter, als ik mij niet vergis, zijn deze problemen onstaan doordat de treinen niet op tijd werden geleverd. Dus kan je niet Connexion de schuld van het probleem geven.
Kloptquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef MREn het volgende:
Volgens mij moet een Wadje nog steeds met minimaal twee bakken rijden.
Je kunt idd stellen dat DM'90 over is. Ipv tot Heerenveen rijden deze treinen tot Wolvega. Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat er niet doorgereden kan worden tot Meppel en dat er zodoende geen aansluiting op de 9100 wordt geboden. Al besef ik ook dat dit een setje buffels extra kost.quote:Die extra Friese spitstreinen komen ook weer terug, met DM'90, dat is toch 'over'.
Gelukkig staan er in Zwolle nog een aantal reserve. Het ziet er dus naar uit dat NSFS serieus rekening heeft gehouden met verhuur in korte tijdquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De geruchten zijn dat er nog 4 DH2 bijkomen.
De twee nieuwe zijn gezien vanmorgen te Gn: 324 en 325quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Als het goed is, dan zijn er vandaag weer 2 nieuwe Arrivastellen bijgekomen. Over 2 weken worden de 2 laatste stellen afgeleverd, zodat alle 43 dieselstellen geleverd zijn![]()
A bak eruit halen, de 4020 AB bak erin douwen en je hebt een ICM-IIIquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een van de bakken schijnt wat ingedeukt te zijn. Ik weet niet in hoeverre ze dat goed kunnen repareren.
Edit: Het was ICM IV 4206, die een werktrein met kraan heeft geraakt en waarbij de A bak flink beschadigd is.
Kan niet, omdat het ICM IV was en geen ICM III, tenzij je de B bak los ergens neerzetquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef Wadloper het volgende:
A bak eruit halen, de 4020 AB bak erin douwen en je hebt een ICM-III![]()
Treintjes rijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef MREn het volgende:
Er kan wel doorgereden worden naar Meppel, maar de provincie Fryslan betaalt de treinen, en Wolvega is nu eenmaal het laatste Friese station vanuit Leeuwarden gezien.
De B uit een ICM-IV is een mB toch? Lastig...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan niet, omdat het ICM IV was en geen ICM III, tenzij je de B bak los ergens neerzet![]()
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schijnt nogal een kermis te zijn met die brand bij Emmerich. Vanochtend toen ik naar m'n werk ging wist men al te melden dat de CNL een vertraging van "meer dan 60 minuten" zou hebben bij aankomst, en toen ik rond 17:20 op de terugweg naar huis langs Utrecht Centraal reed, stond hij er net![]()
Kort voor Emmerich vastgelopen, loc niet kunnen omlopen, dus wachten op een loc uit Oberhausen, terugslepen naar Köln, en dan nog over Venlo, als er ergens een gaatje is tussen het reguliere verkeer door.... Zoiets moet het gegaan zijn denk ik.
Pff zeg je zal er maar in zitten, aan het eind van je vakantie wil je toch ECHT wel naar huis, loop je nog even een kleine 9 uur vertraging opDan zit je goed te balen
van www.ivw.nl. Over een paar maanden weer een rapportje dusquote:De Inspectie Verkeer en Waterstaat is een onderzoek gestart naar de toedracht van een aanrijding tussen een reizigerstrein en een rolcontainer en de giek van een bouwkraan op het spoor tussen Amsterdam Zuid/WTC en Schiphol in de nacht van maandag 3 op dinsdag 4 september. De machinist van de bouwkraan werd uit de bak geslingerd en raakte gewond. Eén passagier raakte lichtgewond en kon zijn reis na behandeling verder vervolgen.
De bouwkraan had toestemming gekregen om de rolcontainer op het baanvak te plaatsen, terwijl dat spoor niet buiten dienst gesteld was. Het onderzoek van de inspectie zal zich dan ook met name richten op de vraag hoe de procedure omtrent toestemmingverlening heeft plaatsgevonden.
Beide, dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
ICE ligt eruit vanwege een brandje in Emmerich. Flinke fik of dicht langs het spoor?
Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
ja, maar wel IETS vroeger op de dag mag ik hopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.
flink wat extra kilometers ja, en misschien nog wel een herkansing op een paar bordjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef MREn het volgende:
Heb je wel veel treinplezier voor je geld
Ze hebben nog steeds die restauratiewagen nog niet gefixedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef MREn het volgende:
Nieuw? Het bestaat al sinds 1806 schijnbaar.
Mag tijd worden, 10 sep gaan ze rijden heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef MREn het volgende:
Overigens deze week zowel Protostesten op Ehv-Hrt als Amf-Apd (ja, tegelijk, de grijze schijnt Amf-Apd te doen)
nu.nlquote:Conflict dreigt treinverkeer te vertragen
Uitgegeven: 5 september 2007 06:38
AMSTERDAM - Een conflict tussen spoorbeheerder ProRail en de Nederlandse Spoorwegen kan volgend jaar voor fikse vertragingen zorgen. Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Chris Heijmans
De NS wil meer treinen laten rijden, maar volgens ProRail is dat vanwege veiligheidseisen niet mogelijk. Daarnaast wil ProRail volgend jaar het hoogste veiligheidsniveau garanderen voor medewerkers die aan het spoor werken.
Op dit moment mogen treinen nog voorzichtig passeren op trajecten waar aan de rails wordt gewerkt. Dat kan volgens ProRail niet langer.
Controles
Met de Arbeidsinspectie en de spoorsector zijn afspraken gemaakt over veilig werken, waarin deze strengere veiligheidseisen zijn vastgelegd. Dat betekent onder meer dat tijdens controles langs het spoor het treinverkeer geheel stil komt te liggen. Volgens de NS betekent dit dat er 'beduidend' meer treinen zullen uitvallen.
Rechter
Voor de NS komt de opstelling van ProRail zeer ongelegen in een periode dat het kabinet het aantal reizigers met vijf procent wil laten toenemen. De vervoerder zou overwegen het conflict voor de rechter uit te vechten.
Ha, weer iemand die de dvd "jumpen doe je zo" heeft gekekenquote:09:39 uur Utrecht Centraal Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Utrecht en Woerden geen treinen. Vertraging: onbekend. Later meer.
was dat de ic naar schothorst van 8:28? In dat geval heb ik dus scheel gekeken en een bak te veel geteldquote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk ja, ik had van Ut naar Amf ICM4+3 vanmorgen. Per intercom werd de mensen in het drietje verzocht door te lopen naar het volgende treinstel omdat het een beetje druk was
Zal ze leren, doorloopkoppen dichtlassen
Daar zal het wel op uitkomen ja. Jammer dat de hoge sporen daar nog volledig aangelegd zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar wel. Aanrijding persoon is standaard 2-2,5 uur vertraging. Daar zit het nooit veel naast. Of er moet echt iets bijzonders aan de hand zijn
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel IIquote:Op woensdag 5 september 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
Hier maar even dan, aangezien ik het 'tactisch met banners' topic toch nergens kan vinden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het kippenloperverhaal kan misschien de prullenbak weer in, aangezien xx er in geslaagd te zijn de V'tjes nog wat langer te huren, niet van NSFS, maar van NSR.
Netjes toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
De punctualiteit ligt bij de NS de laatste weken wel erg hoog![]()
http://www.ns.nl/pages/overns.html
Dankje hequote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een josti's daar op de FP trouwens allemaal zeg, ik struikel er iedere keer weer over
Inderdaad, de reizigers zijn allemaal weer het dupe van zulke 'gevechten'quote:Op woensdag 5 september 2007 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik las het al ja. Echt iets waar je naar uit kijkt als reiziger
Je kan weer door de kopkant heen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:22 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van de beschadigde koploper
[afbeelding]
bronquote:Brandende trein stremt treinverkeer
Uitgegeven: 5 september 2007 14:55
UTRECHT - Op het traject Nijmegen-Cuijk staat een trein in brand. Het voorste treinstel vatte omstreeks 14.20 uur vlam, liet ProRail woensdag weten.
De machinist heeft het achterste treinstel ontkoppeld en is weggereden. Door de brand rijden er geen treinen tussen Nijmegen en Cuijk.
De reizigers zijn geëvacueerd. Niemand raakte gewond. De brandweer is nog druk bezig met blussen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Veolia en bussen vormen niet echt een denderende combinatie de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:28 schreef .bakvis. het volgende:
Zeer vervelend, aangezien ik om half 6 over die lijn naar huis moet.... We zullen zien of er bussen rijden..
Ik denk dat die ook gereviseerd gaat wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je kan weer door de kopkant heen kijken
Kapot gaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik moet misschien gewoon een paar topics doorlezen... maar wat doet een Wadloper in Gelderland?
Mensen irriterenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik moet misschien gewoon een paar topics doorlezen... maar wat doet een Wadloper in Gelderland?
Connexxion moet haar Plan V's inleveren. Aangezien de Protos nog niet volledig is getest, en er bergen wadlopers klaarstaan was de keuze snel gemaakt. Vanaf 10/9 moet er 1 Protos gemengd gaan rijden met wadlopers.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik moet misschien gewoon een paar topics doorlezen... maar wat doet een Wadloper in Gelderland?
Ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:22 schreef Robin2130 het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van de beschadigde koploper
Vanmiddag ook de Intercity van 12.49(Almelo) naar Den Haag/Rotterdam was ook Virm.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef dennistd het volgende:
vanmorgen VIRM in enschede, zijn die testritten volgens mij
Maar hier vliegen ze ook niet zo snel in de fik denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 18:30 schreef Tommeke het volgende:
Die wadloper
Gelukkig dat die krengen, ondanks dat het wel nostalgie is, niet meer in het noorden rondrijden
Zo halverwege Lapland is het doorgaans een stuk minder broeierig iddquote:Op woensdag 5 september 2007 18:48 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar hier vliegen ze ook niet zo snel in de fik denk ik
Je zou er maar tot Schiphol in moeten zittenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:50 schreef MREn het volgende:
Zie post van 15:14: was gewoon vervangend mat. voor de IC.
Wat zeldzamer in Enschede is DDM-1
[afbeelding]
Haast, regen, object om cam op te zetten ivm sluitertijd...quote:Op woensdag 5 september 2007 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
tof, jammer dat de maan er net niet helemaal op staat
zo ziet die er toch best niet zo lelijk uitquote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag op Amf: Strukton-shunteresje Tiny aan de haal met de Protos
[afbeelding]
Stond er min of meer alquote:Op woensdag 5 september 2007 17:16 schreef MREn het volgende:
Niet allemaal, ze hebben er eentje langer gehuurd.
De geruchten gaan trouwens dat de V'tjes teruggaan naar eigenaar NSFSC, die ze direct verhuurd aan NSR, maar dat NSR ze vervolgens weer aan CXX verhuurd...
Bij mijn weten is dat in het noorden nog niet gebeurd. Ach Veolivla kan zo weer een stel huren, omdat er in zwolle nog de nodige aan de depotvoeding staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:48 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Maar hier vliegen ze ook niet zo snel in de fik denk ik
Nee, daar pleurt er hooguit eens een versnellingsbak onderuit, boejjequote:Op woensdag 5 september 2007 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat in het noorden nog niet gebeurd.
Vanwege een verstoring tussen Utrecht en Woerden is de 526 gekeerd op een 1700 en die stellen heb je in Enschede gezienquote:Op woensdag 5 september 2007 15:07 schreef dennistd het volgende:
vanmorgen VIRM in enschede, zijn die testritten volgens mij
Ach dat was op een lijntje waar ik nauwelijks kom, dus dat viel allemaal wel wat mee.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daar pleurt er hooguit eens een versnellingsbak onderuit, boejje
Valt je dat nu pas op?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo ziet die er toch best niet zo lelijk uit
Prima, niet eens een priemgetal. Afvoeren dat ding.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Het was trouwens stel 3227 die in de fik stond
boejjequote:Op woensdag 5 september 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daar pleurt er hooguit eens een versnellingsbak onderuit, boejje
of een hooiwagenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dr gaan er hooguit een paar stuk door een koe
Repareren doen ze toch niet meer. Een andere uit Zwolle halen is goedkoperquote:Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, niet eens een priemgetal. Afvoeren dat ding.
Stootjukken over begrijp ik?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef JDude het volgende:
Wat me vandaag opviel: een van de rangeerlocjes van werkplaats Tilburg heet tegenwoordig Bokito
3229 is wel priem. Zou leuk zijn als ze die heel konden houdenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Repareren doen ze toch niet meer. Een andere uit Zwolle halen is goedkoper![]()
Was toch al een speciaal stel, omdat het tijden op de ene bak Arriva logo's had en op de andere NoordNed logo's.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3229 is wel priem. Zou leuk zijn als ze die heel konden houden
moeten ze niet weer heel ingeleverd worden?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Repareren doen ze toch niet meer. Een andere uit Zwolle halen is goedkoper![]()
Ik denk dat voor dit stel net als de 3119 een uitzondering wordt gemaaktquote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moeten ze niet weer heel ingeleverd worden?
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat voor dit stel net als de 3119 een uitzondering wordt gemaakt
is de 3119 dan al geperst?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Die witte vind ik oerlelijk.
ik denk dat de schade zodanig is dat ie niet meer gerepareerd wordt en dat ze een andere uit Zwolle halen ter compensatie.
uiteraard!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
De 3119 is nog niet geperst, maar volgens mij al zodanig gestript dat ze niet meer genoeg onderdelen voor de 3227 hebben en om nu de reservevoorraad flink te doen slinken voor een stel?
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:50 schreef MREn het volgende:
Zie post van 15:14: was gewoon vervangend mat. voor de IC.
Wat zeldzamer in Enschede is DDM-1
[afbeelding]
Ik gok uit de tijd dat er voor FC Twente nog weleens voetbaltreinen reden, wat ook alweer een paar jaar verleden tijd isquote:Op woensdag 5 september 2007 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
VIRM heb ik al een aantal keren voorbij zien komen idd, maar die nog niet
Zeker niet. Denk maar eens aan al die stellen die naar Randers zijn geweestquote:Op woensdag 5 september 2007 22:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
SGM in het oosten.. dat lijkt me pas zeldzaam
kop zit er nog op hoor, op diequote:Op woensdag 5 september 2007 22:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kon zowaar nog een onthoofde foto maken:
[afbeelding]
moauwquote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niet. Denk maar eens aan al die stellen die naar Randers zijn geweest![]()
SGM(m) is in het noorden wel zeer, zeer zeldzaam
****** imageshack. Momentquote:Op woensdag 5 september 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kop zit er nog op hoor, op diekikker
Komen ze langs he, richting Randersquote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
en int noorden zijn ze afaik nog nooit geweest?
niet tennoorden van zwolle :>quote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen ze langs he, richting Randers
Nou ze gaan door het midden en oosten van Nederland, niet door Noord-Nederland. We hebben het niet over Duitsland of Denemarkenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen ze langs he, richting Randers
niet binnen onze langsgrens?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Randers ligt WEL ten noorden van Zwolle
Voetbaltrein dus, want op die dag reed er DDM-1 Es-Rtst v.v. omdat FC Twente toen in de Kuip de bekerfinale speeldequote:Op woensdag 5 september 2007 22:36 schreef thats-me het volgende:
[..]
23 Mei 2004 Rond 23.08Aldus de EXIF info van de foto
Dan is 't maar goed dat ze die oude bakken inzetten jaquote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Voetbaltrein dus, want op die dag reed er DDM-1 Es-Rtst v.v. omdat FC Twente toen in de Kuip de bekerfinale speelde![]()
Twente heeft anders nog gewoon gezellige supporters. Gaan ook met de normale treinen naar de wedstrijd. Paar kraampjes met hotdogs enzo op het plein bij het station en het is zo gezellig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan is 't maar goed dat ze die oude bakken inzetten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |