Waarom heeft Edge altijd van die stoere coversquote:
En back coversquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef gamefreek het volgende:
Waarom heeft Edge altijd van die stoere covers![]()
Ik vind het niet stoer, maar kinderachtig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom heeft Edge altijd van die stoere covers![]()
moet je aan cyberia vragen die weet dat beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef k_i_m het volgende:
Zo, dat is lang geleden!.
Ome GdR, zijn er nog spellen die ik absoluut wel/niet moet kopen?
Aan wíe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:58 schreef depax het volgende:
[..]
moet je aan cyberia vragen die weet dat beterscheelt je een hoop geld.
Lees mijn post hierboven anders even?quote:
[Wii 214] Waar gamedemon met de scepter, uh wiimote zwaaitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lees mijn post hierboven anders even?
Geen gebash mee, het slaat nergens op.
Die had ik uitgebreid gelezen voordat ik poste, het was een geintje, cheer up.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lees mijn post hierboven anders even?
Geen gebash mee, het slaat nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen ze wel opschietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef BMH het volgende:
Maandag ligt Metroid Prime 3 in de Amerikaanse winkels. Dat betekend reviews
quote:Teases us a bit about MP3.... just cut to the chase.
- SWEET! Metroid Prime music and discussion.
- 12:01AM Sunday Night/Monday Morning Review. Review is done and waiting for embargo to lift.
- 2:08... Control “rocks.” Prime example of Wii first person controls to date.
- Advance Mode control option is the only mode you'll want to use...
- Matt still claims MP3 is a first-person shooter, but admits that the shooter aspect has “been upped a bit.”
- 5:21 MySims Wii and DS talk
- Wii game is very straight forward sims game. Not much detailed customization of character features... you pick a face, and it's that face; you can't change the eyes, mouth, etc.
- As you explore the MySims world, you can use qualities from certain objects (say, an apple) and apply them as textures to other objects (say, bed sheets)
Bozon was psyched about the game, but was a little disappointed after playing it. Still is fun.
- Load times suckkkk.
- 8:20 Tiger Woods discussion
- Better game, but not much different.
- Some controls don't work the way they should and the graphics are “assy.”
- 10:15 Manhunt 2 Discussion
- Comes out October 31st with M rating.
- Don't know how much different it will be from the original version. Rockstar hasn't commented on it yet.
- 10:35 NPD discussion
- Pokes fun at PS3 a bit. Nothing too interesting.
- 13:30 Zack and Wiki & RE:UC discussion
- Resident Evil is looking better. Seems to be surprised at how devs are making changes.
- Hands-on update next week of RE:UC and Medal of Honor: Heroes 2.
- Comment on how we may see ports from PS2 and PSP for quite a while.
- 16:15 Table Tennis Discussion
- Unfortunately, the game doesn't have 1:1 control. Waggle-fest.
- 17:55 Mario and Sonic Discussion
- Disappointed about how simple the game looks. Bozon's hype was completely shot. Presentation was also lacking, not much “cinematic flair”
- 19:20 Naruto: Clash of Ninja Discussion
- Seem surprised at how well the game is shaping up. Didn't expect much, but Matt says it's a pretty intense game. Way better than the GC games. Bigger cast, more levels, controls are pretty spot on. Not widescreen. Can be played with GC control, Classic controller, and Sideways Wiimote.
- Next week they'll be getting Forever Blue (Endless Ocean), Gundam 0079, Dewy's Adventure, and Guilty Gear.
- Matt thinks Free Radical will support Wii. Thinks many devs will switch from PS3 to Wii.
- They don't know whats going on with Bwii or Disaster Day of Crisis. Matt was almost positive Bwii would be at Leipzig.
- MP3 has some pretty tricky puzzles. Bozon and Matt hit a quite a few frustrating roadblocks.
- Cassy doesn't like the Metroid commercial. Geared too much towards the casuals.
- 27:50 More Bwii talk... Why no headset? Thinks that there probably is one in the works.
- Again comments on a God-game coming to Wii. Details on this game and several other unmentioned games might be coming soon.
- Matt is pissed off at the Cruisin' screens.
- Mentions Halo/ Metroid comparisons are mainly in the cinematics. Still very “metroid.” No need to worry. They love the graphics. They can't stop coming back to how much they love Metroid. Can be controlled with simple hand movements; no need to dive behind couches.
- F-Zero in 2008? No way. Wave Race? Maybe.
- 37:00 Will devs be able to outdue MP3 controls? Eventually yes. Alludes to Free Radical being a “good candidate” to do this.
- 37:45 “If Retro were working on an HD system, they could make a game that surpasses anything on the market.”
- Brunswick Bowling sucks
- Developer for God-game will hopefully be announced soon.
- 47:00 Metroid Dread? Nothing they “can talk about YET.” Something cool will be shown on Monday Night. Bozon says it's “kind of a wink to the fans.” Says this is definitely not a confirmation that the game is coming. Just something cool.
- Factor 5 middleware Gamecube tools being ported over to Wii. Crytek has something in development for Wii.
- IGN is getting a lot of calls from Publishers to play games. A lot of Wii activity.
- Matt thinks that one of their competitor websites will score Metroid in the 8-8.5 range. There will probably be some 10s.
quote:- Matt thinks Free Radical will support Wii. Thinks many devs will switch from PS3 to Wii.
Gamespot dus een 8.3quote:Matt thinks that one of their competitor websites will score Metroid in the 8-8.5 range. There will probably be some 10s.
LCD's & extrapolatie van SD signalenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Godver het beeld van mijn wii ziet er zo kanker lelijk uit op mijn nieuwe HDTV. Ik heb dan nog wel geen component kabel, maar wel een RBG kabel. Maar dit is echt niet normaal meerMorgen ff snel zon kabeltje scoren
Dat vind ik dus wel zorgerlijk. Nog geen enkele game heeft daadwerkelijk 1:1 controls laten zien, terwijl daar toch zo mee gehyped werd toen de controller net bekend werd gemaakt. Je zou gaan denken dat het onmogelijk is en het zal blijven bij wat schudden, wat resultaat in een bepaalde actiequote:- Unfortunately, the game doesn't have 1:1 control. Waggle-fest.
uh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef BMH het volgende:
[..]
LCD's & extrapolatie van SD signalen![]()
quote:Nieuws: Geen budgetlijn voor de Wii
Sinds Sony met de Platinum reeks op de PlayStation kwam, is het redelijk populair geworden om sterk verkopende games na een jaar uit te brengen aan budgetprijs om de verkoopcijfers te verbeteren.
Microsoft introduceerde met de Xbox ook een eigen gelijkaardige budgetlijn, maar Nintendo is niet zo dol op dit initiatief. In Europa is er enkel voor de GameCube een budgetlijn genaamd de Player's Choice. Deze budgetlijn zal echter niet terugkomen voor de Wii, de Wii software verkoopt goed genoeg aan de huidige prijs. Eerder al gaf Shigeru Miyamoto aan dat er geen budgetlijn zou komen voor de Wii omdat gamers anders zouden wachten tot de budgetversie verschijnt.
We have no plans for a Wii budget label. Nintendo Wii software is performing very well at its current price points.
Het IS onmogelijk. De wiimote kent enkel acceleromters. Die meter enkel G krachten. Ze kunnen dus zien hoe in welke hoek de wiimote staat, maar niet waar. Als jij een beetje gaat schudden met de wiimote kan hij echt niet weten dat hij nu boven je hoofd of onder je schoen zit. Hierdoor is het al erg moeilijk om een realistische 1:1 beweging te krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel zorgerlijk. Nog geen enkele game heeft daadwerkelijk 1:1 controls laten zien, terwijl daar toch zo mee gehyped werd toen de controller net bekend werd gemaakt. Je zou gaan denken dat het onmogelijk is en het zal blijven bij wat schudden, wat resultaat in een bepaalde actie
Uitgevers bepalen nog steeds de prijs van een game. Ze kunnen na 6 maanden gewoon hun game afprijzen. Heb je geen "classic" of "Players choice" hoesje voor nodig.quote:
het is wel mogelijk kijk maar eens dat filmpje van shoot game in wiiplay.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het IS onmogelijk. De wiimote kent enkel acceleromters. Die meter enkel G krachten. Ze kunnen dus zien hoe in welke hoek de wiimote staat, maar niet waar. Als jij een beetje gaat schudden met de wiimote kan hij echt niet weten dat hij nu boven je hoofd of onder je schoen zit. Hierdoor is het al erg moeilijk om een realistische 1:1 beweging te krijgen.
[..]
Uitgevers bepalen nog steeds de prijs van een game. Ze kunnen na 6 maanden gewoon hun game afprijzen. Heb je geen "classic" of "Players choice" hoesje voor nodig.
Wie niet :") en dat Gamespot waarschijnlijk een 'laag' cijfer geeft aan MP3, een Wii spel, ben ik al wel gewend van hun. Ook vraag ik me af of de impressie van table tennis, nog met de 'slechte' controll scheme opgedaan is, of met één van de geavanceerdere scheme's. Daarnaast verbaast me de 'lag' niks, aangezien dit ook bij de Xbox versie zo werkte.quote:- Matt is pissed off at the Cruisin' screens.
Uhm.......even denken, kom zo erop terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantieHeb ik nog wat nieuws gemist
![]()
Ja,dat ik m'n Wii voeding weer binnen had na 16 dagenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantieHeb ik nog wat nieuws gemist
![]()
Dus nu kopen we gewoon geen games meer tenzei ze echt aaa+ zijn. Dit is gewoon stom.quote:Eerder al gaf Shigeru Miyamoto aan dat er geen budgetlijn zou komen voor de Wii omdat gamers anders zouden wachten tot de budgetversie verschijnt.
Zie mijn post.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus nu kopen we gewoon geen games meer tenzei ze echt aaa+ zijn. Dit is gewoon stom.
Jep, en wat als nintendo de uitgever is. Ik heb al vele GC games gewoon in de winkel laten liggen omdat nintendo het vertikt ze budget te maken. Ik wacht nu ook al maanden op bepaalde spellen tot ze een keer in prijs verlagen. Maar dat gebeurt ook echt voor geen meter. Ja far cryquote:
Zal wel gewoon ps3 worden lijkt me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe Kingdom Hearts een Wii exclusive?
Naast een klein uitstapje naar de GBA verschenen de eerste Kingdom Hearts games exclusief voor de PlayStation 2, hier lijkt echter wel eens verandering in te kunnen komen.
De ontwikkelaars hadden al aangegeven dat het spel een overstap zou maken naar een next-gen console, geruchten gaan nu op dat deze console weleens de Nintendo Wii kan zijn. Een bevestiging van het nieuws is er nog niet, waarschijnlijk weten we tijdens de Tokyo Game Show meer over dit gerucht. De show loopt van 21 tot en met 23 september.
En die sensorbalk bovenop de tv zit er voor Jan Lul zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Het IS onmogelijk. De wiimote kent enkel acceleromters. Die meter enkel G krachten. Ze kunnen dus zien hoe in welke hoek de wiimote staat, maar niet waar. Als jij een beetje gaat schudden met de wiimote kan hij echt niet weten dat hij nu boven je hoofd of onder je schoen zit. Hierdoor is het al erg moeilijk om een realistische 1:1 beweging te krijgen.
Is alleen maar voor de aanwijzer hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
En die sensorbalk bovenop de tv zit er voor Jan Lul zeker?
Ja, de Wiimote dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is alleen maar voor de aanwijzer hoor![]()
Wiisic. Het is nog wel een beetje buggy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:27 schreef donderopman het volgende:
En wat gebruik je daar dan voor??
Dankzij de sensorbalk weet de wiimote de afstand & hoek van de wiimote & de positie waar je op mikt. Dit is alleen handig als je ook daadwerkelijk op het scherm blijft mikken. Bij 1:1 controls van bijvoorbeeld een tennis game heb je hier natuurlijk niets aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
En die sensorbalk bovenop de tv zit er voor Jan Lul zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |