Heeft ie wel een component ingang? (zie bij veel nieuwe tv's dat er geen component meer opzit maar gewoon HDMI en SCART)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
En net ff geprobeerd de x360 aan te sluiten met component. Kan ik niet vinden waar de rode en witte stekkertjes in moeten bij m'n nieuwe tv.
TV's zonder audio inquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
En net ff geprobeerd de x360 aan te sluiten met component. Kan ik niet vinden waar de rode en witte stekkertjes in moeten bij m'n nieuwe tv.
Kan gebeuren tochquote:
Nee dank je, dan staat me halve kamer nog vol met dat crap spel ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:57 schreef depax het volgende:
vind ik ook hoor, als ze hem met de hele kast leveren dan koop ik hem wel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda ja, daar moet ik ook mee verder. Maar ik stel dat constant uit omdat ik denk dat ik bij het einde ben. Ik wil het eigenlijk nog niet uitgespeeld hebben
Ik ken het gevoel, daarom heb ik OoT ook nog nooit uitgespeeldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda ja, daar moet ik ook mee verder. Maar ik stel dat constant uit omdat ik denk dat ik bij het einde ben. Ik wil het eigenlijk nog niet uitgespeeld hebben
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, daarom heb ik OoT ook nog nooit uitgespeeld![]()
Het gaat ook niet over de moeilijkheidsgraad, raakte namelijk maar zelden een hartje kwijt. Maar het is gewoon meer het gevoel dat je er dan mee klaar bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vroeger was OoT moeilijk ja, nu al lang niet meer hoor.
Welkom in afgelopen weekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
En dit is een volwaardige, nieuwe Wii game?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:11 schreef De_Brandweer het volgende:
en verder zijn het allemaal kutgames (zelda is trouwens ook een kutgame)
Jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:02 schreef depax het volgende:
het is een port van een arcade game neemt niet weg dat beter kon maar framerate zou toch echt goed eruit moeten zien.
Dat mag ik toch hopen van wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:02 schreef depax het volgende:
maar framerate zou toch echt goed eruit moeten zien.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:11 schreef De_Brandweer het volgende:
en verder zijn het allemaal kutgames (zelda is trouwens ook een kutgame)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat ik je heb gemist natuurlijk. Dat andere geef ik geen antwoord op
En wat gebruik je daar dan voor??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef Devolution het volgende:
Ik heb eindelijk een mp3 afspeelmogelijkheid gevonden voor mijn Wii. Nu kan ik al de mp3s op mijn PC afspelen
Er mag blijkbaar geen kritiek worden geleverd op een console. Alles moet maar HAPPY HAPPY JOY JOYquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:35 schreef Phonebone het volgende:
Ik weet niet of 't aan Fok ligt of aan het feit dat we Nederlanders zijn en gewoon graag wat te zeiken hebben, maar op andere fora gaat het er toch wel een stuk volwassener aan toe en is dit soort gebash over en weer toch al wel verleden tijd.
Als mensen niet blij zijn met hun Wii, verkopen die handel en hier weg blijven. Zelfde geldt voor mensen die hier PS3 spellen gaan lopen afkraken. Beetje zielig als je je voldoening moet halen uit het afzeiken van andermans spullen. Kleutergedrag...![]()
Als ik het zou kunnen missen zou ik alle 3 de consoles best willen aanschaffen. Zelfs de PS3 begint z'n toegevoegde waarde, in mijn ogen, te tonen. Misschien momenteel nog niet qua spellen, maar zeker wel hoe Sony 't als hardware neerzet. Ik laat 't nog een jaartje uitspelen en dan maak ik m'n keuze wel tussen een 360 of een PS3 voor bij m'n Wii.
Klinkt leuk! Nu hopen op een budget-prijsjes aangezien je de meeste arcade-games in 30 minuten wel hebt uitgespeeld.quote:Light gun games are a perfect fit for Wii. Although using the Wii-mote as a deadly weapon to take down a stream of enemies, may not be the most innovative of uses for Nintendo's waggle-tastic creation, it's certainly one of the most fun. Something we can whole-heartedly attest to after some extended play time with Ghost Squad. In fact, the SEGA PR showing us the title practically had to wrestle the remote from our clammy terrorist-shooting hand after we'd managed to blast our way through two of the opening levels.
But first we'll start with a little background on Ghost Squad to get your trigger fingers twitching and your anticipation juices flowing. The Wii version is pretty much identical to the arcade game that's been swallowing coins for years but with a few Wii-specific additions here and there. You play as a member of an elite squad of commandos called the Ghost Squad, who are tasked with bringing down potentially dangerous terrorists with a range of lethal weaponry. The only negotiations here are whether you pop just one bullet in their head or spray them with hot lead from a machine gun - just the kind of negotiations we like.
So, that pretty much wrapped it up for our hands-on and we must admit that this was actually one of the games that we enjoyed the most during Games Convention. It's perfect quick-fix arcade action that works brilliantly for the Wii Remote. Yes, it may not be Metroid Prime 3 or Super Mario Galaxy, but Ghost Squad certainly seems to be shaping up as one of Wii's must-have titles.
http://wii.ign.com/articles/815/815187p1.html
Nee, hij heeft gewoon een punt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef disjfa het volgende:
Gelukkig blijft tomasso weer verder zeikenJoepiejee
Ik hoop dat ze een voledige game maken. Tuurlijk 30 a 40 mins gamen per keer. Maar dan kan je verder dingen vrijspelen en dergelijke. 30 mins even lekker knallen is altijd leuk, en al helemaal als je dan verschillende routes hebt, meer items en oneindig flammenwerperquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Nu hopen op een budget-prijsjes aangezien je de meeste arcade-games in 30 minuten wel hebt uitgespeeld.
Serieus, een N64 was hier toch al toe in staat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
En dit is een volwaardige, nieuwe Wii game?![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?s=7ef82864133dda43d332ba49135075a9&t=182888quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef speknek het volgende:
Ja, het was ook een N64 spel. En toen zoog het ook al.
Je pakt wel de meest aansprakende reviews moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:02 schreef depax het volgende:
doet pijn he cyb die verliezen van de ps3 dat je hier maar weer moet trollen.
het is een port van een arcade game neemt niet weg dat beter kon maar framerate zou toch echt goed eruit moeten zien.
ga lekker met je ps3 spelen
warhawk 6.0
heavenly sword 7.0
lair 6.5
en dan 70 euro betalen voor die games![]()
zoefzoef laat dat jongetje is met rust johquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je pakt wel de meest aansprakende reviews moet ik zeggenWat genant
Gast reageer nou eens inhoudelijk op mijn post in plaats van je te laten gelden op de meest lage manier. Dat is bij jouw altijd een teken van zwakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zoefzoef laat dat jongetje is met rust johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen wat je tegen me hebt? Je zit net zelf een aantal posts je gal op de Wii te spuwen, ik verdedig je en krijg ik zoiets naar m'n oren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef disjfa het volgende:
Gelukkig blijft tomasso weer verder zeikenJoepiejee
De ironie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je pakt wel de meest aansprakende reviews moet ik zeggenWat genant
Gast reageer nou eens inhoudelijk op mijn post in plaats van je te laten gelden op de meest lage manier. Dat is bij jouw altijd een teken van zwakte
Het zijn tenslotte wél volwaardige games die je noemt in tegenstelling tot een crappy PS2 port of de belabberde exclusives zoals Boogie () en Red Steel
![]()
Zucht. Sarcasme is onbekend bij je. Wat ik tegen de wii bashers zoals jij hebt is dat je elke keer weer precies hetzelfde zegt en geheel niets toevoegt. Ik voeg zelf ook niet veel toe maar ik lok niet elke keer weer 20 users uit om op me te reageren zoals jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen me hebt? Je zit net zelf een aantal posts je gal op de Wii te spuwen, ik verdedig je en krijg ik zoiets naar m'n oren.
Niks ironie. Als hij bij iedere post hier van mij constant iets met betrekking tot de PS3 erbij haalt is dat nogal laag. Inhoudelijk reageren op mijn post is teveel gevraagd? Tenminste zo ga je een discussie aan en niet iedere keer het onderwerp van je hand te doen. Maar ja sommige Wii fans zijn nogal gevoelig, dat blijkt maar weer eens.quote:
Dit doe jij ook altijd bij mij. Ook als het helemaal niets met jou te maken heeft. Ironie dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks ironie. Als hij bij iedere post hier van mij constant iets met betrekking tot de PS3 erbij haalt is dat nogal laag. Inhoudelijk reageren op mijn post is teveel gevraagd? Tenminste zo ga je een discussie aan en niet iedere keer het onderwerp van je hand te doen. Maar ja sommige Wii fans zijn nogal gevoelig, dat blijkt maar weer eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |