Welke 6 dan? Ik denk alleen aan Metroid Prime 3, Smash Bros Brawl en Mario Galaxy.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef mrdjey het volgende:
Er kom zeker nog 6 games dit jaar uit die ik wil halen dus dat word even centjes appart houden.
Nope. Dat zou veel te groot zijn, daarom zitten er ook helemaal geen cubegames bij de virtual console. Die mag je lekker 2e hands kopen. paper mario is thousand year door is nog lekker duur op die manier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:26 schreef blessed19 het volgende:
die paper mario, die je via het winkelkanaal kan kopen, is dat de gamecube versie?
Die is moeilijk te vinden ja, heb toen na lang zoeken eindelijk een nieuw exemplaar gevonden voor ¤ 30quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nope. Dat zou veel te groot zijn, daarom zitten er ook helemaal geen cubegames bij de virtual console. Die mag je lekker 2e hands kopen. paper mario is thousand year door is nog lekker duur op die manier.
meestal welquote:
Dan nog beetje goed management kan dat gewoon netjes global lanceren ipv het bagger te doen zoals nuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Uit ervaring met nintendo welmaar soms hebben games eerder dan de VS zoals mario kart ds als ik het goed heb.
Inderdaad, voor 30 euro zou het een leuk tussendoortje kunnen zijn ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:55 schreef speknek het volgende:
Hij's al meer dan een week oud, maar ik kon me niet meer herinneren dat iemand hem gepost had, de trailer van GeometryWars. Okee het spel lijkt me niks (niet voor de volle prijs althans), maar de trailer is echt grappig:
klik
Nee,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:04 schreef _Flea_ het volgende:
Is paper mario voor de VC een platform game?
Daar kunnen we allemaal niet op wachten, maar ik moet het nog maar zien of dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus kan niet wachten op online shooters op de Wii
Medal of Honor? 32 man online toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar kunnen we allemaal niet op wachten, maar ik moet het nog maar zien of dat gaat gebeuren.
met een reactie van jouw er zelfs onderquote:We zagen hem al kort even tijdens Nintendo's persconferentie vorige week, maar nu is het officieel. Electronic Arts heeft vandaag een nieuw deel in de succesvolle Medal of Honor reeks first person shooters aangekondigd. Dit deel, dat de naam Medal of Honor Heroes 2 met zich mee krijgt is speciaal ontworpen voor de PlayStation Portable en de Wii.
De game begint op 6 juni 1944, D-Day, je kruipt in de huid van OSS-agent John Berg en moet achter vijandelijke linies in Normandië opereren om de invasie van Europa tot een succes te maken. De game kent geheel nieuwe missies voor single-player en je kunt ook met tot 31 anderen online tekeer gaan. De Wii-versie biedt daarnaast ook nog eens ondersteuning voor de onlangs aangekondigde "Wii Zapper"
quote:Op 19-07-2007 @ 16:10 schreef King_of_cubes:
[...]
Niet echt, maar online met 32 man in een shooter op de Wii.Hopen dat er betere shooters doen die hetzelfde online beleid voeren.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Medal of Honor? 32 man online toch?
edit:
Medal of Honor Heroes 2 aangekondigd voor PSP en Wii
[..]
met een reactie van jouw er zelfs onder
[..]
Nee natuurlijk zijn andere games ook interesant maar persoonlijk zit ik daar op te wachtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar kunnen we allemaal niet op wachten, maar ik moet het nog maar zien of dat gaat gebeuren.
Het voegt alleen maar meer functies toe, dus updaten is haast niet verkeerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef EvilMarc het volgende:
Goede TT XD
btw, moet ik de wii nu wel of niet updaten naar 3.0?
Hij wordt tegelijker tijd ontwikkeld... dan hoeft dus geen ordinaire port te worden?quote:
Ja voor Wii moeten de games apart gemaakt worden. PS3/XBOX360/PC is allemaal makkelijk te porten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:31 schreef depax het volgende:
bah aan de lijst te zien van de LGC zijn de europese devs nog steeds dom.
Codemaster geen enkele wii game.
Ik zie veel xbox360/ps3/pc ports
voor de strijd onderling tussen xbo360 en ps3 is dat niet goed, maar ook de wii heeft er niks aan.
Dadelijk als nog geen nieuwe wii games.
Zou me niks verbazen als sony en ms dit ook door krijgen dat ze deal gaan sluiten alle games multi console tot de wii weg is gecijferd en dan weer hun strijd aan gaan.
Nou precies , normaal geef ik geen kut om FPS op een console (behalve Golden Eyequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij wordt tegelijker tijd ontwikkeld... dan hoeft dus geen ordinaire port te worden?
integendeel juist denk ik, 32 man online en geoptimaliseerd voor de zapper.... laat maar komen![]()
Ja wat ik al zeg dus, hopen maar op betere shooters MOH heeft een beetje afgedaan voor mij. Neemt overigens niet weg dat ze wel het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Medal of Honor? 32 man online toch?
edit:
Medal of Honor Heroes 2 aangekondigd voor PSP en Wii
[..]
met een reactie van jouw er zelfs onder
[..]
Aye beter een goed voorbeeld dat niet super is dan een super spel wat het goeie voorbeeld niet geeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja wat ik al zeg dus, hopen maar op betere shooters MOH heeft een beetje afgedaan voor mij. Neemt overigens niet weg dat ze wel het goede voorbeeld geven.
In je adres boekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef Slicky het volgende:
Yo ik ben zeg maar me friends code kwijt van me wii, kan ik die nog ergends terug vinden?
Joe.
Wat lukt er niet aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou precies , normaal geef ik geen kut om FPS op een console (behalve Golden Eye) , maar met die zapper
![]()
Jammer dat het me alleen niet lukt om m'n Wii online te krijgen![]()
Uhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Raving Rabbits een beetje goedkoop te krijgen?
http://nl.megawebshop.com/product_info.php?products_id=2626quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Raving Rabbits een beetje goedkoop te krijgen?
De kwaliteit van de screens is niet zo best, maar wat ziet het er desondanks toch geweldig uit he! Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
UhhHij is nog niet in prijs verlaagd, dus de kans is klein dat je hem goedkoop vind, of je moet een PS2 versie willen
ohwjah: nieuw super mario Galaxy screens![]()
ja, het zijn immers scans. But who cares, hij moet nu uitkomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef MaHawK het volgende:
[..]
De kwaliteit van de screens is niet zo best, maar wat ziet het er desondanks toch geweldig uit he! Ik kan niet wachten.
Hell yeah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Slein83 het volgende:
[..]
ja, het zijn immers scans. But who cares, hij moet nu uitkomen![]()
Serieus je avatar, door die clown haat ik clowns! Wel goede film "IT" maar het eind is zo typisch Stephen King, vette anti climax, it's a huge cockroach man!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef Devolution het volgende:
Ik wil ook een Wii gaan kopen (Wii+Sports pack + Mario Party). Verder wil ik er nog 3 controllers bij kopen, maar dan heb ik dus zeg maar die afstandsbedieningen nodig? Want je hebt dan ook nog andere controllers zoals de Gamecube lookalike (heb ik niet nodig) en een controller met een analoge stick.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef MaHawK het volgende:
De kwaliteit van de screens is niet zo best, maar wat ziet het er desondanks toch geweldig uit he! Ik kan niet wachten.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81578quote:It's drop-dead gorgeous, for starters. This is not just the best-looking Wii title by miles, it's one of the best-looking games in the world full stop, HD or no HD. It's as smooth and shiny as silk, the colours are unbelievably vibrant, it's smothered in lustrous effects, and you feel like you can reach out and touch its chunky, cute and tactile designs. Super Mario Galaxy makes most hi-def games look about as solid and convincing as photographs pasted onto empty cereal packets.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef Mr.Me het volgende:
kan je met de Wii dvds afspelen?
Die van mij was trouwens 2e hands gekocht in de winkel bij Nedgamequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Windwaker heb ik hier ook nog liggen, klaar om te spelen. Met die bonusdisc met oot. Maar eerst Twilight uitspelen. Die heb ik al een hele tijd niet meer gespeeld.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81578.
quote:When Shigeru Miyamoto suggested this week that games should be fun, it was easy to snigger and accuse him of stating the obvious. But Super Mario Galaxy proves his point to perfection: it's amazingly, dizzyingly, idiotically fun, in a way few games are these days. We're not going to call it a classic Mario yet - we simply haven't seen enough of the game to make that call, and it will certainly be difficult to keep it both accessible and rewarding all the way through. But we are going to predict that it will plaster millions of big smiles on millions of faces come November, and that, if nothing else, makes it a worthy successor and a half.
quote:Medal of Honor zal allereerst een singleplayer campagne bevatten met heel wat nieuwe missies. Ook aanwezig, als exclusiefje voor de Wii-versie: een soort on-rails shooter met WOII als achtergrondsetting. Jij kan je dus concentreren op het échte werk: vijanden neerknallen en missies voltooien. Dan is er ook nog een heuse online modus voorzien. Medal of Honor Heroes 2 laat je toe om met 32 gamers online te knallen en granaten naar mekaar te werpen - de grootste online modus die we tot op heden op een Nintendo-console hebben gezien!
Verder maakt deze Medal of Honor gebruik van de Wii Zapper, een soort pistool waar je je Remote en Nunchuk in kwijt kan om zo nòg realistischer te kunnen richten, herladen en schieten. De game wordt, net als zijn voorganger, ontwikkeld door EA Canada. Later dit jaar moet het spel bij ons gaan verschijnen, vandaag hebben we de eerste screens van de game voor je.
bron
Nu nog niet maar er gaan geruchten dat er over een tijdje DVD enabled Wii's aankomen. Of deze dan ook naar Europa komen is dan nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef Mr.Me het volgende:
kan je met de Wii dvds afspelen?
vet! deze ga ik zeker kopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:35 schreef EvilMarc het volgende:
MoH 2
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet eruit als een n64 game. Check die laatste screen dan!quote:
Het gaat om de gameplay, je weets!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:58 schreef Tware het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een n64 game. Check die laatste screen dan!![]()
Heel vetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:02 schreef BMH het volgende:
32 mensen online klinkt wel heeel chaotisch. Ben benieuwd hoe dat zal spelen.
Heb ik ja, ook via @home, werkt perfect, maar moet wel eerst de modem resetten en als je weer via pc wil i-netten nog een keer resetten. Ach kleine moeite...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef pleeborstel het volgende:
Yes, net mijn Wii in huis ( nu pas ja)![]()
![]()
Ik wil natuurlijk online, maar heb bedraad kabelinternet bij @home. Dat gedoe met die USB stick, daar heb ik geen zin in..
Wie heeft er een Nintendo lan adapter om online te gaan? Werkt dit probleemloos op dat kabelmodem via @home
![]()
Als je het stekkertje in de modem verwisseld zeg maar? Zit er een lan kabel bij de adapter of moet je die ook apart aanschaffen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:45 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Heb ik ja, ook via @home, werkt perfect, maar moet wel eerst de modem resetten en als je weer via pc wil i-netten nog een keer resetten. Ach kleine moeite...
als je de teleoonstekker uit je pc haalt en in je wii drukt(via dat lankastje) moet je dat zwarte kastje van @home resetten(of stekker eruit en weer in doen) alvorens je met je wii online kan. druk je de telefoonkabel weer in de pc dan herhaal je hetzelfde kunstje...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Als je het stekkertje in de modem verwisseld zeg maar? Zit er een lan kabel bij de adapter of moet je die ook apart aanschaffen?
Die graphicsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:35 schreef EvilMarc het volgende:
MoH 2
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vond het nog wel meevallen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die graphicsWe weten dat de graphics van de Wii vaak niet al te hoogstaand zijn, maar een n64 kan dit nog draaien..
Kan welquote:
Ik had hem donderdag 21.00 uur besteld en vrijdag 12.15 uur in huisquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:47 schreef bartje1112 het volgende:
De Wii is nu in de aanbieding bij de Wehkamp voor ¤ 225,-
Net besteld dus ik hoop dat ie er snel is
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef depax het volgende:
metroid prime 3 heeft 10 op 10 gekregen van nintendo power de enigste 10 op 10 na re4.
Nintendo power is niet baised zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!
Platform met wat minieme rpg elementen (denk aan items waarmee je bv speciale aanvallen uit kunt voeren). Voor de rest is het gewoon 2d ( en 3d natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef _Flea_ het volgende:
Word Super Paper Mario ook weer een RPG of wordt het een platform game?
Die had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag ook een Wii aangeschaft en dolle pret met tennis
Alleen nu wil ik straks als de draadloze router er is ook op internet gaan, alleen hoe gaat dit in zijn werk?
En hoe zit het met virtual console games, moet ik deze downloaden via het internet en vervolgens opslaan op een geheugen akart ofzo?
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Devolution het volgende:
En hoeveel spellen kun je dan downloaden? Dus hoeveel ruimte heb je op de Wii en hoeveel neemt een spel ongeveer in?
En de spellen nemen ook vrij weinig geheugen in, de savegames van de Wii al helemaal niks, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.
Hoe zit wat nu met het opslaan van VC games? Bedoel je; kan je VC spellen op een SD kaart zetten. Ja. Kan je de spellen van een SD kaart spelen, nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met de VC games opslaan op een geheugenkaartje?
Handleiding lezen, nintendowifi.nl lezen. Kijken hoe een netwerk werk en maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
In een notendop: Sluit hem aan scan je router en maak verbinding .quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Beste Wii-kenners
Ik heb sind december vorig jaar al een Wii, en ik heb al die tijd geroepen dat ik er ook mee online wil gaan. Maar dat is er steeds niet van gekomen tot nu toe. Nu heb ik ook al een tijdje een wireless router in de kast liggen en nu leek het me wel eens een goed idee om alles eens aan te gaan sluiten. Probleem is alleen nu dat ik niet weet hoe....
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
Alvast bedankt!
Er is maar 1 Wii soort in de winkels. Deze komt gebundeld met het spel Wii sports en kost 249 euro. Als je thuis een draadloze internet verbinding hebt kun je oude spellen downloaden voor een klein bedrag. Super Mario Bros bijvoorbeeld kost 5 euro.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
Hij bedoeld waarschijnlijk een omgebouwde Wii.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |