Kan welquote:
Ik had hem donderdag 21.00 uur besteld en vrijdag 12.15 uur in huisquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:47 schreef bartje1112 het volgende:
De Wii is nu in de aanbieding bij de Wehkamp voor ¤ 225,-
Net besteld dus ik hoop dat ie er snel is
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef depax het volgende:
metroid prime 3 heeft 10 op 10 gekregen van nintendo power de enigste 10 op 10 na re4.
Nintendo power is niet baised zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!
Platform met wat minieme rpg elementen (denk aan items waarmee je bv speciale aanvallen uit kunt voeren). Voor de rest is het gewoon 2d ( en 3d natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef _Flea_ het volgende:
Word Super Paper Mario ook weer een RPG of wordt het een platform game?
Die had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag ook een Wii aangeschaft en dolle pret met tennis
Alleen nu wil ik straks als de draadloze router er is ook op internet gaan, alleen hoe gaat dit in zijn werk?
En hoe zit het met virtual console games, moet ik deze downloaden via het internet en vervolgens opslaan op een geheugen akart ofzo?
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Devolution het volgende:
En hoeveel spellen kun je dan downloaden? Dus hoeveel ruimte heb je op de Wii en hoeveel neemt een spel ongeveer in?
En de spellen nemen ook vrij weinig geheugen in, de savegames van de Wii al helemaal niks, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.
Hoe zit wat nu met het opslaan van VC games? Bedoel je; kan je VC spellen op een SD kaart zetten. Ja. Kan je de spellen van een SD kaart spelen, nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met de VC games opslaan op een geheugenkaartje?
Handleiding lezen, nintendowifi.nl lezen. Kijken hoe een netwerk werk en maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
In een notendop: Sluit hem aan scan je router en maak verbinding .quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Beste Wii-kenners
Ik heb sind december vorig jaar al een Wii, en ik heb al die tijd geroepen dat ik er ook mee online wil gaan. Maar dat is er steeds niet van gekomen tot nu toe. Nu heb ik ook al een tijdje een wireless router in de kast liggen en nu leek het me wel eens een goed idee om alles eens aan te gaan sluiten. Probleem is alleen nu dat ik niet weet hoe....
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
Alvast bedankt!
Er is maar 1 Wii soort in de winkels. Deze komt gebundeld met het spel Wii sports en kost 249 euro. Als je thuis een draadloze internet verbinding hebt kun je oude spellen downloaden voor een klein bedrag. Super Mario Bros bijvoorbeeld kost 5 euro.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
Hij bedoeld waarschijnlijk een omgebouwde Wii.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
Twilight Princess is een heel tof spel dus ja en op je tweede vraag ook ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef mackonijn het volgende:
harstikke bedankt, Kan ik vriendlief heel erg blij maken. Maar moet dus ook die princes kopen, die kun je neem ik aan ook gewoon in de winkel kopen war je de wii koopt he?
Als je die "speciale" Wii wilt. Kan hij beter dat spel downloaden, anders betaal je veel voor iets, wat niet nodig is op die "speciale" dus omgebouwde Wii.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef mackonijn het volgende:
harstikke bedankt, Kan ik vriendlief heel erg blij maken. Maar moet dus ook die princes kopen, die kun je neem ik aan ook gewoon in de winkel kopen war je de wii koopt he?
Ik wil ook graag een princes hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef mackonijn het volgende:
Even voor je Wii weg en je gespierde wii-sports tennisarm aan de buitenwereld laten zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een princes hebben![]()
Komt goed uit, de wii mote van mijn vriendin is ook stuk gegaan, zonder enige reden... Wel heel erg vreemd, waren we van plan om met zen 4en te spelen, dan werkt er één niet. Dan maar GC spellen gespeeld...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:38 schreef Steve-O het volgende:
Ligt het aan mij of is die technische dienst van nintendo niet te bereiken?
Wiimote is stuk en moet dus opgestuurd worden maar zonder die lui te spreken weet ik niet hoe of wat .
Kost nu 500 punten, maar als je de beta versie hebt hoef je niks anders te hebben hoor. Die versie heeft iedereen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Apekoek het volgende:
Is die internet browser is niet meer gratis te downloaden? Heb nog steeds die beta versie, ik ben nauwlijks online namelijk.
Een extra afstandsbediening is wel leuk voor wiisports ja. Een extra nunchuck is bij veel games niet nodig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef mackonijn het volgende:
hoi hoi, ben ik nog even, met weer wat vraagjes, heb bij wehkamp die wii sportspack gezien, maar daar zitten maar 1 afstandsbediening en 1 zo'n nunschuck, is dat voldoende of kan ik beter van beide er 1 bij kopen? en ook zo'n classic controler?
alvast bedankt![]()
laten we lekker downloaden ja als een spel het waard is koop je hem gewoon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je die "speciale" Wii wilt. Kan hij beter dat spel downloaden, anders betaal je veel voor iets, wat niet nodig is op die "speciale" dus omgebouwde Wii.
Koop Wii Play, das 40 euro voor een paar spelletjes en een controller, en koop dan nog een losse nunchuck en je hebt 2 complete controllers, Wii Sport, Wii Play en de Wii zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef mackonijn het volgende:
hoi hoi, ben ik nog even, met weer wat vraagjes, heb bij wehkamp die wii sportspack gezien, maar daar zitten maar 1 afstandsbediening en 1 zo'n nunschuck, is dat voldoende of kan ik beter van beide er 1 bij kopen? en ook zo'n classic controler?
alvast bedankt![]()
Creatief inkopen en hij kost maar 40 euroquote:
Ik betaalde er bij Bart Smit maar 40 voor hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:14 schreef Devolution het volgende:
Wii Play is 50 euroAangezien er inderdaad een controller bij zit, kom je uit op 10 euro voor het spel (aangezien de Wiimote controller 40 euro kost).
Na de update 3.0 is dit dus niet meer zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
WiiConnect24 kun je beter uitzetten. De Wii gebruikt dan meer stroom en blijft erg warm. Terwijl het enige wat ie doet is het nieuws- en weerkanaal bijwerken.
Ziet er erg leuk uit ja! Alleen moet er wel een online mogelijkheid op zitten. Dan kan het een klassieker wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:17 schreef depax het volgende:
decasports kan wel eens een hit worden.
http://decasporta.com/
ik zie nu al:
voetbal
beachvolleybal
kart
supercross
badminton
basketbal
pijl en boog schieten
kan dus geweldig worden!
Ik zie liever een goede party modus dan een online modus in zo`n game. Laat de betere games maar goede online support krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ziet er erg leuk uit ja! Alleen moet er wel een online mogelijkheid op zitten. Dan kan het een klassieker worden![]()
quote:Avatar: Der Herr der Elemente 2 - November 2007 - 49.99 Euro
Asterix bei den Olympischen Spielen - November 2007 - 49.99 Euro
Barbie Island Princess - 22.11.2007 - 49.99 Euro
Carnival Games - 17.09.2007 - 29.99 EUR
Canis Canem Edit (Bully) - Oktober 2007 - 49.99 Euro
Cars Mater-National 15.11.2007 - 49.99 Euro
Crash of the Titans - Dezember 2007 - 49.99 Euro
Dewy's Adventure - 16.10.2007 - 49.99 Euro
Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 - 8.11.2007 - 59.99 Euro
Endless Ocean - 9.11.2007 - 39.99 Euro
Ghost Squad - November 2007 - 59.99 Euro
Guitar Hero 3 Bundle - 08.11.2007 - 99.99 Euro
Godzilla: Unleashed - 22.11.2007 - 49.99 Euro
Harvest Moon: Magical Melody - 19.10.2007 - 39.99 Euro
Indoor Sports (Konami) - Dezember 2007 - 29.99 Euro
LEGO Star Wars II: Die Klassische Saga - 08.11.2007 - 49.99 Euro
Mario & Sonic at the Olympic Games - 30.11.2007 - 59.99 Euro
Metroid Prime 3 Corruption - 27.10.2007 - 49.99 Euro
MySims - 20.09.2007 - 49.99 Euro
NBA Live 08 - 11.10.2007 - 59.99 Euro
Need for Speed ProStreet - November 2007 - 49.99 Euro
Nights: Journey of Dreams - 23.11.2007 - 59.99 Euro
Pimp My Ride - 22.11.2007 - 39.99 Euro
Puppy Luv (Activision) - 22.11.2007 - 29.99 Euro
Resident Evil: Umbrella Chronicles - 30.11.2007 - 49.99 Euro
RTL Winter Sports 2008 - November 2007 - 49.99 Euro
Simpsons: Das Spiel - 02.11.2007 - 39.99 Euro
Super Mario Galaxy - 16.11.2007 - 49.99 Euro
Table Tennis - Oktober 2007 - 39.99 Euro
Thrillville Off the Rail - Oktober 2007 - 59.99 Euro
Tony Hawk Proving Ground - November 2007 - 59.99 Euro
Tomb Raider Anniversary - 7.12.2007 - 59.99 Euro
WWE SmackDown vs. Raw 2008 - November 2007 - 59.99 Euro
Bij lego staat toch ook classic saga? Dat is dus die game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef disjfa het volgende:
In de unconfirmed lijsten staat ook elke keer lego star wars 2. Maar die komt helemaal niet. Er komt alleen een complete saga naar de wii.
Ach, die lijstjes zijn altijd leuk. Ik denk alleen dat de prijzen anders gaan worden van een boel games.
Nee, de klassieke saga is SW 4-6. Complete saga is 1-6 en "the video game" is SW 1-3.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef depax het volgende:
[..]
Bij lego staat toch ook classic saga? Dat is dus die game.
Wat je hier dus zegt is dat er best alleen maar kutgames uit mogen komen zolang ze maar goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef depax het volgende:
en weer nieuwe unconfirmed list ( 15 nov is niet de echte datum)
de budget prijs voor endless ocean is leuk. zo iezo gaan publisher veel minder vragen voor wii games.
30 euri voor carnival games is ook een koopje.
Mensen klagen over kwaliteit van die spellen, maar ze worden wel goedkoper verkocht das dus mooi.
[..]
Inderdaad. Gaat nergens over. Hier, ik quote het gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat je hier dus zegt is dat er best alleen maar kutgames uit mogen komen zolang ze maar goedkoop zijn?
quote:Mensen klagen over kwaliteit van die spellen, maar ze worden wel goedkoper verkocht das dus mooi.
bron ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:54 schreef depax het volgende:
[..]
Na de update 3.0 is dit dus niet meer zo.
Ehh .. Hij heeft toch gewoon gelijk... Als er op xbox360 pauperspellen uitkomen kosten ze tog ook gewoon 67 euro ofzo? En hier maken ze spellen voor casual gamers voor een leuke prijs! beter dat als dat ze er 50 euro voor vragen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaat nergens over. Hier, ik quote het gewoon nog een keer
[..]
ach ze moesten gewoon weer even om mijn woorden lachen koentje ik laat ze maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:48 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ehh .. Hij heeft toch gewoon gelijk... Als er op xbox360 pauperspellen uitkomen kosten ze tog ook gewoon 67 euro ofzo? En hier maken ze spellen voor casual gamers voor een leuke prijs! beter dat als dat ze er 50 euro voor vragen..
Ik zie de logica er wel van in hoor... Er hoeven toch niet alleen maar spellen uit te komen die jij leuk vind? Ik heb persoonlijk wel zin in carnival games.. en zeker voor 30 euro!
voel maar eensquote:
goh dat weet ik ook wel ( van de romeinse cijfers ) kan ook gewoon een verkeerde benaming zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, de klassieke saga is SW 4-6. Complete saga is 1-6 en "the video game" is SW 1-3.Daarom staat er in je lijst ook een II achter lego star wars
Dat is 2 in romeinse tekens
Wie zegt dat dit slechte spellen worden. Je hebt ze nog niet eens geprobeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slechte spellen zouden gewoon nooit verkocht moeten worden. Natuurlijk juich ik het wel toe dat er games goedkoper worden, maar niet ten koste van de kwaliteit.
Ik doelde eigelijk meer op doelgroep in verhouding van de prijs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij zegt dat mensen klagen over de kwaliteit waardoor ik er vanuit ga dat het mindere spellen zijn.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef Tomasso het volgende:
En nergens valt BWii te herkennen op die lijst. Heb al gelezen dat hij pas in Europa in februari 2008 komt.
Ja wat? Dat spel komt volgende maand uit in de VS als ik me niet vergis... Waarom moet hij dan hier een half jaar later komen? Verder staan er op de lijst maar 2 games die ik waarschijnlijk ga kopen... SMG en MP3...quote:
Nouja twee potentiele systemsellers in twee maanden is niet echt iets om over te klagen lijkt me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef Tomasso het volgende:
Ja wat? Dat spel komt volgende maand uit in de VS als ik me niet vergis... Waarom moet hij dan hier een half jaar later komen? Verder staan er op de lijst maar 2 games die ik waarschijnlijk ga kopen... SMG en MP3...
BWII EU 21/09/2007quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja wat? Dat spel komt volgende maand uit in de VS als ik me niet vergis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |