Kan welquote:
Ik had hem donderdag 21.00 uur besteld en vrijdag 12.15 uur in huisquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:47 schreef bartje1112 het volgende:
De Wii is nu in de aanbieding bij de Wehkamp voor ¤ 225,-
Net besteld dus ik hoop dat ie er snel is
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef depax het volgende:
metroid prime 3 heeft 10 op 10 gekregen van nintendo power de enigste 10 op 10 na re4.
Nintendo power is niet baised zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 3 krijgt een 10 van de Official Xbox Magazine. Verassington!
Platform met wat minieme rpg elementen (denk aan items waarmee je bv speciale aanvallen uit kunt voeren). Voor de rest is het gewoon 2d ( en 3d natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef _Flea_ het volgende:
Word Super Paper Mario ook weer een RPG of wordt het een platform game?
Die had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag ook een Wii aangeschaft en dolle pret met tennis
Alleen nu wil ik straks als de draadloze router er is ook op internet gaan, alleen hoe gaat dit in zijn werk?
En hoe zit het met virtual console games, moet ik deze downloaden via het internet en vervolgens opslaan op een geheugen akart ofzo?
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Devolution het volgende:
En hoeveel spellen kun je dan downloaden? Dus hoeveel ruimte heb je op de Wii en hoeveel neemt een spel ongeveer in?
En de spellen nemen ook vrij weinig geheugen in, de savegames van de Wii al helemaal niks, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een paar blokken, niet veel. Ik heb iets van 3 VC games en alle kanalen en heb nog iets van 1750 blokken over, dus dat maakt weinig uit.
Hoe zit wat nu met het opslaan van VC games? Bedoel je; kan je VC spellen op een SD kaart zetten. Ja. Kan je de spellen van een SD kaart spelen, nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met de VC games opslaan op een geheugenkaartje?
Handleiding lezen, nintendowifi.nl lezen. Kijken hoe een netwerk werk en maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
In een notendop: Sluit hem aan scan je router en maak verbinding .quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:35 schreef Lemming22 het volgende:
Beste Wii-kenners
Ik heb sind december vorig jaar al een Wii, en ik heb al die tijd geroepen dat ik er ook mee online wil gaan. Maar dat is er steeds niet van gekomen tot nu toe. Nu heb ik ook al een tijdje een wireless router in de kast liggen en nu leek het me wel eens een goed idee om alles eens aan te gaan sluiten. Probleem is alleen nu dat ik niet weet hoe....
Dus is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
Alvast bedankt!
Er is maar 1 Wii soort in de winkels. Deze komt gebundeld met het spel Wii sports en kost 249 euro. Als je thuis een draadloze internet verbinding hebt kun je oude spellen downloaden voor een klein bedrag. Super Mario Bros bijvoorbeeld kost 5 euro.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
Hij bedoeld waarschijnlijk een omgebouwde Wii.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef mackonijn het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een aantal vraagjes en hoop dat julie daar antwoorden op hebben.
Vriendje lief is binnenkort jarig, en wil wel heel graag een wii. mackonijn is erg lief en wil dat voor hem kopen. Nu zit mackonijn op i-net wat rond te kijken want vriendje heeft laten vallen dat er een speciale versie ofzo is, waarmee je spelletjes van i-net er op kunt spelen. Maar kan nergens iets vinden.
de vragen dus:
Is er een versie waarmee je die spellen zo kan spelen?
Waar kan je die kopen?
Waar moet mackonijn op letten als ze die gaat kopen?
Welke spellen zijn erg leuk?
En natuurlijk hoe rijk moet mackonijn zijn om dat allemaal te kopen?
bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |