Serieus? Meer mensen? Ik word er blij van als meerdere mensen het hebben, dan ligt het ten minste niet aan mijn Wiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik had al een soort van Brom-toon.....maar dacht dat het er bij hoorde
Idd. Wii connect 24 is op dit moment nutteloos.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef floppie86 het volgende:
doe niet meer aan connect24, zuipt stroom vergeleken met rood lampje, dus niks blauws
maar update zo wel ff
Mwah had gehoopt op wat toffere dingenquote:Wii-kanalen updates
-Digital Clock added to the Wii Menu right under the channel bar
-Forecast Channel now displays the current condition (cloudy, raining, etc.) directly in the Wii Menu in the Forecast Channel box
-News Channel can now show 2 scrolling headlines at a time in the Wii Menu, 3 when you click on the button
-Message Board now has the "Today's Accomplishments" message as a white message which allows it to stand out from other messages
-Address Book entries can now be shifted around using A+B but only to empty spaces.
Winkelkanaal updates
-New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost (gone is the title screen bar that had linkable games)
-Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
-New ways to browse
-Popular Titles (2 pages of 10 and includes launch games so not only based on recent info)
-Newest Additions remains the same
-Search for a title which can use partial names
-Search by Category
-System shows the different systems and how many titles have been released under each
-Publisher showing different publishers and amount of titles released (Nice logos!)
-Genre (different genres listed and amount of titles under each)
Het spel waar een hoop mensen op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mywii.com.au/img/game/large/Battalion-Wars-II-7.jpg
Wat denk je
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:46 schreef King_of_cubes het volgende:
* naar zijn Wii toeloopt om te kijken of er blauw licht uit komt.
Balen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaar![]()
Ach kan veel flikken bij me baas maar denk dat hij me toch echt terug sleept als ik tegen hem zag dat ik ff me Wii ga updaten en dat ik over 3 uur wel weer terug benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Balen.
Ik ben nu aan het updaten.
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaar![]()
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbeteringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:56 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.
O ja, en het nieuws scrolled nu door het schermpje. Ongeveer op dezelfde manier als de enquetevragen.
Nee iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:56 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.
O ja, en het nieuws scrolled nu door het schermpje. Ongeveer op dezelfde manier als de enquetevragen.
Idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Ik hoop dat dat zo is idd. Nu nog die kut filmpjes weg voor games van wie ze gemaakt heeft. (Is gewoon irrtant dat ze eerst weer een halve minuut naar wat filmpjes moet kijken voordat je echt kan spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
- Faster load times when leaving channels
- Faster disk read speeds
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Dat rebooten is nog wel, maar het gaat nu allemaal merkbaar sneller. Vooral als je je Wii vol had staan met VC games werd ie traag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Maraca het volgende:
Ooh dat was dat dus.. ik vond het al zo raar dat hij blauw was toen ik thuis kwam van werk
Niet zonder het ding open te brekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap nu pas wat het betekent.
Is er een mogelijkheid de Wii altijd blauw te maken? Dat is echt veel mooier. Zonder blauw licht is het net een losse cd-rom drive.
Mja, maar winkelkanaal moest nog wel superlang laden hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Er is ook maar een blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
hm ik zie niets blauwers dan normaal hoor![]()
Komt ook omdat de update ervoor gezorgd heeft dat ie sneller laadt van zowel discs als het interne geheugen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Me Wii lijkt sneller dan voor de update. Wel erg grote update trouwens
!
ik zie helemaal niets met SMW op de component kabel, beeld wordt blauw en knippert zwart/blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is ook maar een blauw
Maar ik zat net ff te testen met een component kabel en VC games. Maar mn super mario world neemt nog steeds alleen maar de helft van mn scherm inNiet genoeg geupdate dus.
WiiConnect 24 en Standby Internet wel aanstaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Eerst het kanaal opstarten dan haalt ie alle gegevens binnen, als het goed is zou het dan moeten werken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Kabels al gecontroleerd ja, waarschijnlijk is het me gewoon nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef JK het volgende:
Heb vanmiddag mijn voedingsadapter opgestuurd naar de TD van Nintendo. Hier kwam een flinke brom van af (condensator die lekt denk ik) in standby mode. Ben benieuwd hoe lang ik 'm kwijt ben. Tot die tijd voor mij geen update en al helemaal geen Wii
@Neverstop ; Al je bekabeling gecontroleerd ? Kan zijn dat er wat mis is met je kabels of poort waar de kabels in gaan. Mijn Wii staat qua geluid al keihard op een of andere manier.. als ik de TV op volume 20 heb (van 80 of 100 ofzo) dan staat ie op normaal geluidsniveau, maar bij de Wii moet ik echt terug naar 6 of 7 en dan staat ie vrij luid...
Nou, ben benieuwd hoe lang het grijze adaptertje weg blijft ... en of de vervanger wel goed is.
Tot die tijd dromen over wat nieuwe Wii games...
Nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Nope, enkel datumquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Heb je een TV uit de jaren 80 ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Shazbot het volgende:
Is het zo dat als je tv geen RGB ondersteunt, dat je helemaal geen beeld krijgt bij een RGB SCART kabel?
Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef melluk het volgende:
kan iemand mij even helpen....weet niet of ik goed zit
ik wil misschien resident evil kopen, heb het nog nooit gespeeld, alleen de 1e versie dus wat betreft het verhaal en zo...dat dat nog het zelfde is maakt niet uit, en graphics maakt ook niet uit aangezien ik de wii niet gekocht heb foor de graphics.
Is het spel het waard?
en hoe duur is het spel, ik las namelijk overal dat het voor 30 euro op de markt zou komen maar ik zie alleen winkels die m voor 45 aanbieden?
kan iemand me helpen??
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
nicequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef King_of_cubes het volgende:
US packshot Galaxy:
[afbeelding]
Klopt,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:15 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....
Ik vind 30 euro prima prijs voor extra besturing (wii besturing) zeker omdat de cube/ps2 voor onder de 20 te krijgen zijn. maar 40 is gewoon geld klopperijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
Voor die 15 euro meer moet je zeker weten wel voor de Wii Versie gaan... de besturing is zo veel fijner...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
quote:But my motherly horror shouldn't be enough to stop you from buying this game [Boogie -BMH]. Oh, no. The fact that this game is fun for exactly 20 minutes, and only in a group of two or more, should keep you from buying this game. In the end, Boogie is light on dancing, light on karaoke -- a jack-of-all-trades, master-of-none moment of fluff.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
tot nu toe alleen bij de kanalen gemerkt (nog geen game aangehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Gelukkig verschillen smaken per persoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
snap niet dat jullie op paper mario zitten te wachten en boogie niks vinden, voor mij is het andersom![]()
daar moeten ze eens wat aan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
leuk dat nieuwskanaal ook, wel 1 nieuwsitem momenteel...
Dat zou in v2.0 komen dacht ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar moeten ze eens wat aan doen..
rss feeds ofzo ondersteunen voor dat kanaal, kan je zelf de feeds toevoegen...
quote:Virtual Console games being played over Component Cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously.A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef Tweek het volgende:
Braintraining voor de wii is nog verrassend verslavend, leuk spel zeker met meerdere.
Overigens om gegevens uit te wisselen met andere gebruikt hij gewoon je wiifriendslist, enige wat je moet doen is auto check aanzetten en dan zou je vanzelf bericht moeten krijgen als een van je vrienden het spel ook heeft.
Tja ik ken volgens mij ook niemand die brain training heeft, je zou idd tegen studentrecords kunnen racen van andere.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dus![]()
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
Hier ook een verslaafde aan braintraining
Maar de VC games werken dus zonder problemen met een component kabel?
Ik heb een Philips hd ready tv, en ik ben van plan om deze component kabel aan te schaffen. Is deze kabel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.
Volgens de "speladviseur" van Nintendo (want het normale nummer nemen ze niet op) hangt het helemaal van de tv en het spel af, maar ik hoorde al wel dat dit probleem vooral bij SNES en N64 spellen voorkomt.
Ik heb maar 2 spellen er op staan tot nu toe waarvan er dus maar 1 speelbaar is (kabels wisselen is nogal een gedoe, alles loopt via mijn versterker en alles zit vol)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
voor jou moeten we een ontgroeningsritueel verzinnen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
Bummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
Oei dat is wel ff schrikken lijkt me, wel fijn voor je dat alles het nog doet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
Hij doet het gewoon nog, nergens schade aan de Wii gelukkig zeg. Maar volgens mij nu wel krasjes op de Wind Waker CD die erin zat. Ben wel uren aan spelen kwijt ook nog eens, maar gelukkig doet alles het nog zeg.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Dat klopt.. ik heb een action replay op de gamecube (incl. freeloader) en mooi dat ie die disc niet wil lezen !!! Was juist zo leuk zo'n action replay.. Mario die met z'n raket effe gigantisch hoog komt etc.... leuk als je lekker wilt klotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.
My heart skipped a beat ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij doet het gewoon nog, nergens schade aan de Wii gelukkig zeg. Maar volgens mij nu wel krasjes op de Wind Waker CD die erin zat. Ben wel uren aan spelen kwijt ook nog eens, maar gelukkig doet alles het nog zeg.
Nooit vergeten je handjes te wassen als je van de wc afkomt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld dit voor elk toetsenbord dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Het schijnt dat de nieuwe Wii firmware update er ook voor zorgt dat je een usb toetsenbord kunt aansluiten![]()
* RaymanNL gaat naar apple.com, en besteld apple toetsenbord..
Stond op de TV kast en speelde met de gamecube controller, zal wel te hard getrokken hebben, maar het vreemde was dat ik de controller op dat moment niet eens bewoogquote:
En hoe is dat spel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef depax het volgende:
trauma center vandaag binnen ( me loves dimplus ) zo proberen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb het idd geprobeerd in de internet browser.
Lijkt me dat je het daar het meest voor gaat gebruiken.
http://wii.ign.com/articles/811/811436p1.htmlquote:Currently, you can make use of the keyboard within the Wii Shop (where you can type in game names in the search box) plus, rather handily, when writing memos or mail via the Wii Message Board. Unfortunately, keyboards can't be used in the Internet Channel at the moment - which might explain why Nintendo's been a little reluctant to tout this inconsistent upgrade too much so far.
Zal het de moeite zijn om er speciaal een draadloos toetsenbord voor te kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb het idd geprobeerd in de internet browser.
Lijkt me dat je het daar het meest voor gaat gebruiken.
net hele tijd geprobeerd tis echt jammer dat er geen nederlands in zitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe is dat spel?
En ach volgens mij maakt het echt niet uit welke component kabel je gebruikt.
www.apple.nl -> shop daar vind je prachtige draadloze toetsenborden losquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
losse draadloze toetsenborden heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien (en zeker niet van een fatsoenlijk merk)
je hebt kennelijk niet gelezen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
www.apple.nl -> shop daar vind je prachtige draadloze toetsenborden los![]()
nee idd, peer is veel beterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk niet gelezen?
van een fatsoenlijk merk
daar valt apple absoluut niet onder imho
Dan ga je toch naar een hardware forum en vraag je je vraag daarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van een fatsoenlijk merk
Goed plan Trouwens freeloader werk niet meer op de Wii na de update...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een hardware forum en vraag je je vraag daarHier kunnen we het dan hebben over games
You RocK!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Ow coolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef King_of_cubes het volgende:
US packshot Galaxy:
[afbeelding]
Draadloosquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Ja? Tenminste lijkt mij dat dat ding net als de nunchuck signalen via de wiimote naar de wii kan sturenquote:
Omdat je een gitaar hebt krijgt je wiimote ineens een snoerquote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Guitar Hero Wii bundel:
[afbeelding]
Tuurlijk wel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Webby het volgende:
[..]
Zouden ze die er dan speciaal voor de foto in hebben gedaan, nee toch?
Hij is allang uit, maar verkoopt als een tit en is vaak uitverkocht. probeer andere winkels is...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Magistic het volgende:
Is Resident Evil: Wii Edition al uit? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de release eind juli was. Maar heb vandaag even bij de Free Record Shop en de Media Markt gekeken en kon niets vinden?
Ik wil zombies knallen
Ooh mooi om te horen, ach volgende week begint mijn nieuwe baan in een elektronicazaak, kan ik hem mooi voor mezelf achterhoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij is allang uit, maar verkoopt als een tit en is vaak uitverkocht. probeer andere winkels is...
huillie!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van een fatsoenlijk merk
En scansquote:- 6 worlds, 120 stars reconfirmed, multiple planets in each world
- Planets of water, ice, sand, and more
- Planet size varies wildly, as we have seen
- Bee Mario has the ability to use his stinger
- Boo Mario will be left alone by other boos
- The “butt stomp” has returned. You can see it about to happen in the second scan
- As we’ve seen, the multi-colored stars will gain you an extra man if you collect 100. They can also be used for special attacks other than shooting them.
zeker dat het niet DHCP server functionaliteit moet zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Man_Made_God het volgende:
Mensen, is iemand hier bekend met de foutcode 52020 wanneer je verbinding probeert te maken met het internet via de WII? Ik krijg deze code dus, en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen...
Ik kan ook niet zeggen dat de handleiding enige oplossing biedt, en de helpdesk is al gesloten.
De handleiding zegt dat ik ervoor moet zorgen dat de dhc-serverfunctionaliteit aan moet staan... ?
toetsen bord welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omdat je een gitaar hebt krijgt je wiimote ineens een snoerLogisch
Dat DHCP gebeuren staat in de handleiding bij deze foutmelding, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker dat het niet DHCP server functionaliteit moet zijn?
je kan proberen een statisch IP adres in te vullen bij je netwerk verbinding van de wii..
"dat gebeuren" staat in de handleiding maar zeker weten doe jet het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat DHCP gebeuren staat in de handleiding bij deze foutmelding, maar zeker weten doe ik het niet.
Kan ook. Moet de Wii het alleen ondersteunen en het zelf me niet verbazen dat het er aan komt aangezien een aantal USB het wel doet kan de Wii iig een toetsenbord aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
toetsen bord welmoet toch ook gewoon draadloos kunnen
![]()
Wie weet gaan bluetooth draadloze keyboard staks gewoon werken op de Wii dat zou wel heel tof zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan ook. Moet de Wii het alleen ondersteunen en het zelf me niet verbazen dat het er aan komt aangezien een aantal USB het wel doet kan de Wii iig een toetsenbord aan.
Gebruik je een HUB? Kijk anders hier even.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Man_Made_God het volgende:
Mensen, is iemand hier bekend met de foutcode 52020 wanneer je verbinding probeert te maken met het internet via de WII? Ik krijg deze code dus, en ik heb geen idee wat ik ermee moet doen...
Ik kan ook niet zeggen dat de handleiding enige oplossing biedt, en de helpdesk is al gesloten.
De handleiding zegt dat ik ervoor moet zorgen dat de dhc-serverfunctionaliteit aan moet staan... ?
Een muisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wie weet gaan bluetooth draadloze keyboard staks gewoon werken op de Wii dat zou wel heel tof zijn!
Of een goedkope bluetooth Nintendo keyboard is ook niet verkeerd die speciaal voor de wii inclusief muis ofzo....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
heb je je modem wel gereset na het aansluiten?
een modem is ingesteld op 1 MAC adres en die moet je resetten voor een ander MAC adres.
Stroom van het modem af halen, 10 minuten wachten (voor een echt goede reset, maar soms is 1 minuut ook al genoeg) en weer aanzetten, dat zou moeten helpen.
Euhm sorry?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
heb je je modem wel gereset na het aansluiten?
een modem is ingesteld op 1 MAC adres en die moet je resetten voor een ander MAC adres.
Stroom van het modem af halen, 10 minuten wachten (voor een echt goede reset, maar soms is 1 minuut ook al genoeg) en weer aanzetten, dat zou moeten helpen.
Bij een kabelmodem werkt het in elk geval zo:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
leg eens uit, klopt nu namelijk bar weinig van of ik snap je niet...
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef depax het volgende:
[..]
Euhm sorry?
Een modem krijgt geen ander mac address wel een ip address
Net als je netwerkkaart is het mac addresss bij een modem unique. Wat sommige internet providers wel vragen en modems kunnen is het clonen van het mac address dit wil zeggen dat het mac address van de hoofdpc ( degene waarmee je op dat moment een benadering uitvoerd. Virtueel in de modem wordt gezet.
Mac address moet unique zijn want zo wordt je hardware namelijk herkend op het internet.
[afbeelding]
Q4 2007 voor Europa staat overal en 29 oktober voor Amerika.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Slein83 het volgende:
Battalion wars was toch al een releasedatum voor?
Ok snap je .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.
Simpel de kabel prutsers willen gewoon niet dat je met meer dan 1 computer het internet opgaat (altans dat was de originele reden ooit)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lees bovenstaand, het is niet dat je modem een ander MAC krijgt, dat kan inderdaad niet, hij communiceert echter maar met 1 MAC adres per sessie, waarom weet ik ook niet, een router/switch heeft dat probleem niet, die kun je 100x ompluggen zonder 1 reset, een modem kan dat niet.
ahh mac adres klonen dus eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij een kabelmodem werkt het in elk geval zo:
Je kabelmodem leert het MAC adres van de pc/router/wat dan ook waar je hem op aansluit en houdt die vast voor die sessie, zolang jij je modem dus niet fysiek uit zet (stekker uit het stopcontact) zal hij alleen communiceren met dat 1e MAC adres.
Elk apparaat met netwerk heeft een eigen, uniek MAC adres, als jij dus je modem normaal op je pc hebt hangen werkt ie alleen met je pc tot je het modem reset en een nieuw MAC adres laat leren: dat van je Wii.
Hoe het verder technisch zit weet ik ook niet precies, maar gewoon de stekker uit het stopcontact en na 10 minuten er weer in, dan moet het normaal gezien werken![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
In amerika kunnen de Wii gebruikers nu iets van Metroid Prime 3 downen in het Wii Ware gedeelte op het Winkel kanaal![]()
Hmm, dacht dat ik al een datum had zien staan ook voor EUquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Q4 2007 voor Europa staat overal en 29 oktober voor Amerika.
Een preview zou moeten duiden op een demo, wiiware kanaal zou toch voor dergelijke dingen gebruikt wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Steffy het volgende:
Iemand al op de MP site geweest, zo niet kijk dan ff: http://www.metroid.com/
'Download the Metroid Prime 3 Preview to your Wii'
Wat moet dat voorstellen, ik vraag me echt af wat dat zou moeten voorstellen. Nieuwe kanaal voor Exclusieve Preview filmpjes? Demo?
![]()
WTFquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
hoe moet je die preview dan naar je Wii downloaden? zie het plaatje wel staan maar da's niet klikbaar...
Je moet het ook niet met de pc/laptop gaan downen! Die website heeft er niks mee te maken, het is gewoon content die je kunt downloaden via het Wii shop kanaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.metroid.com/ kijk maar, daar staat het![]()
"download the metriod prime trailer to your Wii"
alle kabelmodems doen ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh mac adres klonen dus eigenlijk...
welke provider maakt van deze stokoude technologie gebruik?
* mschol gelukkig gewoon routertje + adsl heeft
toch wel, er zijn maar 2 typen in omloop, die van Motorola (surfboard) en eentje met telefonie en die doen dat allemaal, dat doet het modem nou eenmaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die van casema dan niet hoor... (althans, degene die ik gezien heb)
Ik kan het anders niet vinden in het shop kanaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet het ook niet met de pc/laptop gaan downen! Die website heeft er niks mee te maken, het is gewoon content die je kunt downloaden via het Wii shop kanaalNet zoals bijvoorbeeld een VC game
![]()
Is ook nog niet beschikbaar in Europaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan het anders niet vinden in het shop kanaal![]()
Komt omdat dit enkel voor het US winkelkanaal is en niet voor het EU winkelkanaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon een preview demoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup ik heb hem dinsdag besteld en woensdag gekregen en ik ben totaal verslaafd eraan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef Hooghoudt het volgende:
Hé, de mensen die Trauma Center bij Dimplus hebben besteld die hebben hem al? Ik zit met smart te wachten op het verlossende telefoontje van Nedgame...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Er staan er twee in hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik zag vandaag dat street fighter ook eindelijk op de VC is,
maar voor ik heb download vroeg ik me af hoe hij speelt
Welke moet ik dan hebbenquote:
quote:- Matt still upset about lack of MP3 hype, compressed videos on WiiWare
- Loudest soda opening in the entire world
- IGN pitched a MP3 blog, rejected; Matt bothering Nintendo about going to see it in Texas more than I bother him about anything
- Expect MP3 in the office next week
- Wants SSBB to be in more places, Nintendo should "reach out more" with High Res screenshots for fansites, for example
- Peer thinks that if he saw MP3 on a GCN, he'd say "this is a really nice GameCube game"
- Having issues with the Strikers log-in, gathering statistics; Matt considers dropping score in the review if they continue "7.9"
- Madden's online mode is much better than what Nintendo has shown us
- EA has supposedly embargoed Madden reviews that are under a 9.0, this year's version is an improvement over last year's
- Crunch Berry Tear Soup
- Telestrator function in Madden does not work online
- Tiger Woods is nicer, most shots are pretty easy. Less disconnect between Tiger and you on swinging but it plays very similarly
- Rehash of the recent firmware update
- NeoGeo support still coming in 2007 but not as early as August
- Matt thinks more Western, old school shooters will show up on the VC
- Mercury Meltdown Revolution for $30 = Buy
- IGN can't find Escape from Bug Island, biting the bullet to order it online for the sake of a review
- Dewy, Gundam, and Endless Ocean coming in soon to the office
- Matt's source has confirmed that Space Station Tycoon is canceled, doesn't think it's just a rumor
- Matt likes Worms DS; online multiplayer/customization seems very cool
- Ninja Gaiden DS updates on Monday
- CoD4 DS: good framerate, no online multiplayer, better than Brothers in Arms (kicks the crap out of it), 4 player offline, very cool cut-scene kinda' things
- Zack and Wiki love, latest level they played involved the cannibal-looking things
- 2008, look forward to Pikmin according to Matt
- 2008, thinks Animal Crossing will demonstrate how to properly do online
- 2008, 1080 Snowboarding on WiiFit board?
- Boogie has no recognizable gameplay, was originally supposed to be a puppeteer acting game (dang)
- Trauma Center 2, NMH; they're looking forward to both aside from Z&W
- God game talk... suspicious laughing about Black & White and an update about something related to the topic next Friday ( no black and white)
- Matt played a version of Halo DS, not only is he developing it, but he is personally funding, and publishing it, promises video on his blog sometime down the line
- Matt does his impression of GAF
- "At one time it was", "miniature version of its former self"; Matt played it, first person control... not a shooter... hopefully coming next year although it wasn't shown at E3
- Factor 5 will bring over their technology/codecs to the Wii "almost immediately"
- Thinks there will eventually be original content from Factor 5, expects rehashes of older stuff in the meantime
- Rumors that Retro working on an original Wii or DS IP after Metroid, wouldn't be surprised with a weird third-person adventure since that was one of the ideas tossed around for Prime
- Don't know what'll happen to Manhunt 2 but it's been submitted for December on the publisher side, there may or may not be a difference between sawing arms and testicles off
- Perrin and Matt eloped, Matt to testify on trial about flying Wii remotes
- Umbrella Chronicles doing well = better future for Resident Evil on Wii (so buy it whether you like it or not, seriously)
- Dark, well-made game for the Wii that Matt talked about a couple weeks ago... well, he didn't really say anything substantial about it, but he hasn't forgotten
Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
best zielig, naderhand een score laten zakken in een review
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Vaak hebben review exemplaren een slecht werkende online mode. Daar wordt rekening mee gehouden bij het bepalen van de score. Als het slecht blijft werken verdient het spel gewoon een lagere score.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dit werkelijk bij nog geen enkel spel zien gebeuren...
tis gewoon lame om een score naderhand te veranderen..
gebruik dan geen review exemplaar of zet em neer als preview (aangezien je als lezer dus niet meer kan vertrouwen op de juistheid van de score)
Welke jij natuurlijk het leukste vindtquote:
classic, turbo en alpha2 zijn de beste versies, imo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke jij natuurlijk het leukste vindt
Street Fighter II Turbo - deze
Street Fighter II: The World Warrior - deze
Ik persoonlijk vind de Turbo editie leuker
Andere console misschien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
je hebt ze met en zonder mote
vraag me af wat het precies inhoud
Een linkje naar een kutreview van boogie. Wtfomgbbqquote:
Je doet het wss alleen maar om te stangen, maar Boogie lijkt mij ook echt een kutspel. Op 1up kreeg ie ook al een 3.quote:
ja zou kunnenquote:
eerst leek het me wel geinigquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
lijkt mij ook echt een ontzettende crap game
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschafquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst leek het me wel geinig
maar na er meer van gezien te hebben
Sing star is imho niet veel beter
Guitar hero daarintegen
een echte gitaar duurderquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Guitar hero is dan weer zo duur in de aanschaf
Maar wel tofferquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
een echte gitaar duurder
en die bespelen is moeilijker
dat is waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar wel toffer
'Ik speel gitaar' of 'Ik speel guitar hero'
Op de DS is het zo dat niemand dan de punten krijgt (Mario Kart)quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
je moet waarschijnlijk 2 dingen invullen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
altijd lachen met Cyberia....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een stel huillies zitten er hier en daar toch ook
Zelf verwachte ik namelijk dat Boogie best wel eens een goede game kon gaan worden, want het trok me wel. Maar goed ik wou de review jullie gewoon niet onthouden. Zeikerds.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Ziten er naast mij nog anderen te wachten op Medal of Honor: Heroes 2?
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga juist Boogie kopenHet hangt er maar net af wat de smaak van de reviewer is, kijk als het niet werkt werkt het niet maar de fun factor is voor iedereen anders
![]()
Ik heb mijn Wii een vast IP adres gegeven in mijn routerquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Enchanter het volgende:
ff een vraagje , hoe ga ik met m'n Wii online ?
Heb ik daar iets voor nodig , want ik vind met m;n Wii wel m'n router (draadloos) , maar dan houdt het dan ook bij op.
![]()
![]()
Zit wat in, wellicht heeft het wat mindere punten daardoor of een kortere levensduur dan DK/DDR (al heb ik DDR Mario Mix ook niet echt lang gespeeld), toch ga ik hem zeker halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, mij lijkt het niks, aangezien je zelf mag bepalen hoe je danst enzo, er zit geen vast spoor aan zoals bij Donkey Konga en DDR. En Dát is juist de reden dat de game hele slechte cijfers krijgt....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
omfg @ Smash Bros. Update:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Er hoort nog een stuk bij Pokemon Change: http://www.smashbros.com/en_uk/characters/pokemon_trainer.htmlquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
POKEMON Trainer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Even over Mario Strikers: heel vaak gaat het fout met de connectie, terwijl internet op de XBOX360 en PS3 wel perfect werkt.
Ook quitten tegenstanders vaak vlak voor het einde (1 keer zelfs toen het eindsignaal al geklonken was). Wat gebeurt er dan met de stats? Krijgen zij puntenaftrek ofzo? Want dit begint erg vervelend te worden.
Nee, de connectie lijkt ook prima. Meestal wordt er gewoon gequit, zo vlak voor het einde. Echt zo kansloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ikzelf heb haast nooit problemen met de connectie. Zover ik op andere fora heb gelezen komt het bij andere ook zelden voor. Het kan voorkomen dat het op een bepaalde dag/tijd de server raar doet en dat het dan vaker voorkomt.
Het quiten is idd lame. Zover ik weet krijgt de quiter geen punten en jij dan iets van 5 oid.
Ik droom met je mee... het wachten duurt al zo langquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
Gaat toch niet gebeuren. Ik hoop al jaren op een pokémon MMORPG. Dat je rond kunt lopen in een wereld, dat je andere gebruikers tegen komt, tegen hun kunt vechten, ruilen etc. En dat Nintendo dan zelf constant nieuwe pkmn toevoegd enzo![]()
* RaymanNL droomt verder....
bij mij nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:00 schreef Maraca het volgende:
Mijn Wii is (weer) blauwNieuwe update?
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ja om wat froze problemen op te lossen en om een internet probleem op te lossen. Weet de rest niet was net wakker. Het is een kleine update verder
.
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownloadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Moet mijn wii maar eens aanzetten, na de vakantie heb ik hem nog niet aangeraakt. Strakls met al die updates, is die uren aan het downloaden.![]()
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De v3.0E is best groot ja maar deze van vanmorgen is vrij klein en heel rap gedownload.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. De updates stapelen zich dan immers op. Het word overigens tijd voor nieuwe kanalen
de update van vanochtend?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik weet niet of dit ook in deze update zit maar vastlopers krijg je zo:
start een willekeurig spel, druk op home, eject je disc, druk op reset, nu staat je Wii vast![]()
Is er nou eigenlijk een EU update? Ik liep eigenlijk niet warm voor de game, maar nu de rest zo ontzettend shite is, wil ik hem toch wel graag halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:37 schreef BMH het volgende:
She back!
[afbeelding]
Aurora Unit Trailer
Spider Ball Gameplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HYPE HYPE HYPEThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
hier issie sneller dan ooit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
hmm het winkelkanaal was al nooit snel maar nu is het drama, ik zie eerst 10 sec. zwart scherm en dan pas gaat ie verbinding maken![]()
Komt Super Metroid?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
Ik irriteer mij alleen om het feit dat wij Super Metroid waarschijnlijk pas krijgen wanneer MP3 hier launcht. En dat gaat nog wel maanden duren.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
Dat hij komt is een feit.
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef Apekoek het volgende:
is dit leuk en werkt het allemaal goed?
-www.fok.nl-
Dat 1e en 2e wat je zegt klopt niet. Het werkt als een trein, heb het net geprobeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nee en nee tevens vinden de mods het niet leuk als je het heb over emulatoren en rom cd's.
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom we hier in europa zo fokking lang op de zelfde spellen als in de US moeten wachten?
En nog steeds geen goeie tennis-game!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Europese Release list:
Dat duurt toch geen maandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
dat hebben we te danken aan de franse, duitse, spaanse en italiaanse idioten >.<
spellen moeten vertaald worden naar die taal
Uit ervaring met nintendo welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat duurt toch geen maanden. Vind het altijd bullshit speel gewoon altijd de englse versie
.
Die games zijn dan ook allang klaar. En worden gewoon achter gehouden om voor gunstigere tijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Uit ervaring met nintendo welmaar soms hebben games eerder dan de VS zoals mario kart ds als ik het goed heb.
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Dixidito het volgende:
[..]
En nog steeds geen goeie tennis-game!![]()
Kon alleen deze vinden: http://wiigamer.nl/game/1/864.htmlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
inderdaad! is er momenteel niet 1 in ontwikkeling? dit is toch het genre voor de wii!
Wat ik begrepen heb zit NL competitie er gewoon in, behalve het NL 11tal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef mrdjey het volgende:
in september moet je je vermaken met papermario en fifa08.
athans dat zijn de games die ik ga halen.
fifa overigens alleen als de NL competitie er in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |