Serieus? Meer mensen? Ik word er blij van als meerdere mensen het hebben, dan ligt het ten minste niet aan mijn Wiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik had al een soort van Brom-toon.....maar dacht dat het er bij hoorde
Idd. Wii connect 24 is op dit moment nutteloos.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef floppie86 het volgende:
doe niet meer aan connect24, zuipt stroom vergeleken met rood lampje, dus niks blauws
maar update zo wel ff
Mwah had gehoopt op wat toffere dingenquote:Wii-kanalen updates
-Digital Clock added to the Wii Menu right under the channel bar
-Forecast Channel now displays the current condition (cloudy, raining, etc.) directly in the Wii Menu in the Forecast Channel box
-News Channel can now show 2 scrolling headlines at a time in the Wii Menu, 3 when you click on the button
-Message Board now has the "Today's Accomplishments" message as a white message which allows it to stand out from other messages
-Address Book entries can now be shifted around using A+B but only to empty spaces.
Winkelkanaal updates
-New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost (gone is the title screen bar that had linkable games)
-Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
-New ways to browse
-Popular Titles (2 pages of 10 and includes launch games so not only based on recent info)
-Newest Additions remains the same
-Search for a title which can use partial names
-Search by Category
-System shows the different systems and how many titles have been released under each
-Publisher showing different publishers and amount of titles released (Nice logos!)
-Genre (different genres listed and amount of titles under each)
Het spel waar een hoop mensen op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mywii.com.au/img/game/large/Battalion-Wars-II-7.jpg
Wat denk je
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:46 schreef King_of_cubes het volgende:
* naar zijn Wii toeloopt om te kijken of er blauw licht uit komt.
Balen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaar![]()
Ach kan veel flikken bij me baas maar denk dat hij me toch echt terug sleept als ik tegen hem zag dat ik ff me Wii ga updaten en dat ik over 3 uur wel weer terug benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Balen.
Ik ben nu aan het updaten.
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wil ook gaan kijken maar zit nu in Haarlem ipv Alkmaar![]()
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbeteringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:56 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.
O ja, en het nieuws scrolled nu door het schermpje. Ongeveer op dezelfde manier als de enquetevragen.
Nee iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:56 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Afgezien van een spuuglelijke digitale klok onderin beeld en een wat overzichtelijkere kalender is het niet zo speciaal hoor.
O ja, en het nieuws scrolled nu door het schermpje. Ongeveer op dezelfde manier als de enquetevragen.
Idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Ik hoop dat dat zo is idd. Nu nog die kut filmpjes weg voor games van wie ze gemaakt heeft. (Is gewoon irrtant dat ze eerst weer een halve minuut naar wat filmpjes moet kijken voordat je echt kan spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
- Faster load times when leaving channels
- Faster disk read speeds
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Dat rebooten is nog wel, maar het gaat nu allemaal merkbaar sneller. Vooral als je je Wii vol had staan met VC games werd ie traag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Ik ben benieuwd, als je nu via home terug gaan naar je wii menu lijkt het wel of je hele wii reboot. dat kan veel sneller.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Maraca het volgende:
Ooh dat was dat dus.. ik vond het al zo raar dat hij blauw was toen ik thuis kwam van werk
Niet zonder het ding open te brekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap nu pas wat het betekent.
Is er een mogelijkheid de Wii altijd blauw te maken? Dat is echt veel mooier. Zonder blauw licht is het net een losse cd-rom drive.
Mja, maar winkelkanaal moest nog wel superlang laden hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Webby het volgende:
[..]
Idd.
Er is ook maar een blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
hm ik zie niets blauwers dan normaal hoor![]()
Komt ook omdat de update ervoor gezorgd heeft dat ie sneller laadt van zowel discs als het interne geheugen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Me Wii lijkt sneller dan voor de update. Wel erg grote update trouwens
!
ik zie helemaal niets met SMW op de component kabel, beeld wordt blauw en knippert zwart/blauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is ook maar een blauw
Maar ik zat net ff te testen met een component kabel en VC games. Maar mn super mario world neemt nog steeds alleen maar de helft van mn scherm inNiet genoeg geupdate dus.
WiiConnect 24 en Standby Internet wel aanstaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Eerst het kanaal opstarten dan haalt ie alle gegevens binnen, als het goed is zou het dan moeten werken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat nieuwskanaal en weerkanaal zouden direct op de knop het nieuws en het weer moeten laten zien. Bij mij werkt het alleen niet. Hoe kan dat?
Kabels al gecontroleerd ja, waarschijnlijk is het me gewoon nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef JK het volgende:
Heb vanmiddag mijn voedingsadapter opgestuurd naar de TD van Nintendo. Hier kwam een flinke brom van af (condensator die lekt denk ik) in standby mode. Ben benieuwd hoe lang ik 'm kwijt ben. Tot die tijd voor mij geen update en al helemaal geen Wii
@Neverstop ; Al je bekabeling gecontroleerd ? Kan zijn dat er wat mis is met je kabels of poort waar de kabels in gaan. Mijn Wii staat qua geluid al keihard op een of andere manier.. als ik de TV op volume 20 heb (van 80 of 100 ofzo) dan staat ie op normaal geluidsniveau, maar bij de Wii moet ik echt terug naar 6 of 7 en dan staat ie vrij luid...
Nou, ben benieuwd hoe lang het grijze adaptertje weg blijft ... en of de vervanger wel goed is.
Tot die tijd dromen over wat nieuwe Wii games...
Nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Nope, enkel datumquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie updateHad de Wii eigenlijk altijd al een klokje in het menu? Ik weet het niet meer
![]()
Heb je een TV uit de jaren 80 ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef Shazbot het volgende:
Is het zo dat als je tv geen RGB ondersteunt, dat je helemaal geen beeld krijgt bij een RGB SCART kabel?
Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef melluk het volgende:
kan iemand mij even helpen....weet niet of ik goed zit
ik wil misschien resident evil kopen, heb het nog nooit gespeeld, alleen de 1e versie dus wat betreft het verhaal en zo...dat dat nog het zelfde is maakt niet uit, en graphics maakt ook niet uit aangezien ik de wii niet gekocht heb foor de graphics.
Is het spel het waard?
en hoe duur is het spel, ik las namelijk overal dat het voor 30 euro op de markt zou komen maar ik zie alleen winkels die m voor 45 aanbieden?
kan iemand me helpen??
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
nicequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:30 schreef King_of_cubes het volgende:
US packshot Galaxy:
[afbeelding]
Klopt,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:15 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij overal een beetje voor rond de 40 euro ligt zelfs play.com heeft hem niet goedkoper....
Ik vind 30 euro prima prijs voor extra besturing (wii besturing) zeker omdat de cube/ps2 voor onder de 20 te krijgen zijn. maar 40 is gewoon geld klopperijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
Voor die 15 euro meer moet je zeker weten wel voor de Wii Versie gaan... de besturing is zo veel fijner...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:08 schreef remcheese het volgende:
[..]
Klopt,
Je wordt overal flink afgezet door die lijers.
* remcheeseop die oplichters van een bartsmit/frs/play.com die ff dikke winst willen maken op een titel die aangekondigd wordt als 30 euro.
Maar goed,
de GAMECUBE versie ligt overal voor max 20 euro (frs heeft nog wat ouwegamecube games)
en die is vrijwel identiek, de besturing is ook gewoon goed. Het enige wat de GC versie niet heeft zijn de PS2 extra's , maar of je daar nou 20 ~ 30 euro EXTRA voor over hebt...
ik niet in elk geval.
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef depax het volgende:
nog meer dingen die bij de update horen.
USB TOETSENBORD SUPPORT en zelfs ps2 toetsenborden met convertor werken alleen werkt het (nog) niet bij het internet kanaal. Opera is hier wel mee bezig.
fan draait niet meer in idle stand ( wii connect 24) geen overhitting meer dus.
quote:But my motherly horror shouldn't be enough to stop you from buying this game [Boogie -BMH]. Oh, no. The fact that this game is fun for exactly 20 minutes, and only in a group of two or more, should keep you from buying this game. In the end, Boogie is light on dancing, light on karaoke -- a jack-of-all-trades, master-of-none moment of fluff.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
tot nu toe alleen bij de kanalen gemerkt (nog geen game aangehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vind de kortere laadtijden voor zowel de games als het menu anders een behoorlijk grote verbetering![]()
Gelukkig verschillen smaken per persoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
snap niet dat jullie op paper mario zitten te wachten en boogie niks vinden, voor mij is het andersom![]()
daar moeten ze eens wat aan doen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
leuk dat nieuwskanaal ook, wel 1 nieuwsitem momenteel...
Dat zou in v2.0 komen dacht ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar moeten ze eens wat aan doen..
rss feeds ofzo ondersteunen voor dat kanaal, kan je zelf de feeds toevoegen...
quote:Virtual Console games being played over Component Cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously.A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:39 schreef Tweek het volgende:
Braintraining voor de wii is nog verrassend verslavend, leuk spel zeker met meerdere.
Overigens om gegevens uit te wisselen met andere gebruikt hij gewoon je wiifriendslist, enige wat je moet doen is auto check aanzetten en dan zou je vanzelf bericht moeten krijgen als een van je vrienden het spel ook heeft.
Tja ik ken volgens mij ook niemand die brain training heeft, je zou idd tegen studentrecords kunnen racen van andere.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuke optie, alleen ik ken geen andere mensen met een Wii dus ik heb er niks aan, ik dacht te lezen dat je tegen scores van anderen kon spelen die je online kon ophalen, verkeerd begrepen dus![]()
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
Hier ook een verslaafde aan braintraining
Maar de VC games werken dus zonder problemen met een component kabel?
Ik heb een Philips hd ready tv, en ik ben van plan om deze component kabel aan te schaffen. Is deze kabel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij werkt Super Mario World (SNES) niet, Bomberman '93 (turbogfx) wel.
Volgens de "speladviseur" van Nintendo (want het normale nummer nemen ze niet op) hangt het helemaal van de tv en het spel af, maar ik hoorde al wel dat dit probleem vooral bij SNES en N64 spellen voorkomt.
Ik heb maar 2 spellen er op staan tot nu toe waarvan er dus maar 1 speelbaar is (kabels wisselen is nogal een gedoe, alles loopt via mijn versterker en alles zit vol)
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
voor jou moeten we een ontgroeningsritueel verzinnen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mensen, vergeef mij dat ik in het verleden heb gezondigt door een 360 aan te schaffen. Gelukkig heb ik gisteren iemand bereid gevonden zn (niewe) wii met mij te ruilen voor mn anderhalf jaar oude xbox360 (zonder doos bon garantie etc) (wel een hoop accesoires). Vandaar dat ik me nu weer met hangende pootjes bij de nintendo familie wil voegen. Ik hoop dan ook dat deze verloren zoon weer in de nintendo gemeenschap opgenomen wordt..........bvd
Bummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
EA zit weer op haar gebruikelijke Nintendo platform niveau:
[..]
[afbeelding] bron
Oei dat is wel ff schrikken lijkt me, wel fijn voor je dat alles het nog doet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
Hij doet het gewoon nog, nergens schade aan de Wii gelukkig zeg. Maar volgens mij nu wel krasjes op de Wind Waker CD die erin zat. Ben wel uren aan spelen kwijt ook nog eens, maar gelukkig doet alles het nog zeg.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Dat klopt.. ik heb een action replay op de gamecube (incl. freeloader) en mooi dat ie die disc niet wil lezen !!! Was juist zo leuk zo'n action replay.. Mario die met z'n raket effe gigantisch hoog komt etc.... leuk als je lekker wilt klotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En de GC freeloader zou ook niet meer werken heb ik gelezen.
My heart skipped a beat ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Laat ik dus net mijn Wii vallen vanaf meer dan anderhalve meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |