O, die is ook gezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef D.Rose het volgende:
@Cosmick Ik heb Break my stride ook genomen
Ja, op dit moment is het niet zo zonnigquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Yep, en een beetje zonnig, net als gisteren
Nee, nu is het donkerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, op dit moment is het niet zo zonnig.
Ik ben er voor nu ff uit geloof ikquote:Als je nog meer tips nodig hebt: http://www.last.fm/user/cosmick/charts/?charttype=overall&subtype=artist.
Ik luister veelquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat luister je zo al meer (om dit topic een beetje actief te houden) ?
Even gemist. Een filmpje van je stripact?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik luister veel
Maar de nummer die ik nu zocht moesten bij het filmpje passen, en genoeg mensen aanspreken, want ik maak het filmpje natuurlijk niet alleen voor mezelf
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Yeaah! lekker begin van het 2e uur. Prince - Guitar![]()
Krijg je gratis bij een krant in Engeland...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?
Planet Earth is zijn nieuwe album. Weet alleen niet of het album al in de shops ligt.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
Komt ie nu ook met een nieuw album eigenlijk?
Oja, natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Planet Earth is zijn nieuwe album. Weet alleen niet of het album al in de shops ligt.![]()
nee, van de toertocht van gisterenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even gemist. Een filmpje van je stripact?
Ik heb behalve Break my Stride nog Make me Smile (Steve Harley) en So Long (Fisher Z)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef cosmick het volgende:
[..]. Als je er maar geen "born to be wild" of zo onderzet. Da's zo fout
.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, geen topic zonder...
[img=580xnull]http://www.theplace2.ru/archive/joss_stone/img/joss_stone%20(4).jpg[/img].
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, geen topic zonder...
Joss Stone
![]()
.
Hebben ze een ander nummer dan dat ene dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:23 schreef Againzender het volgende:
He, die andere van de New Radicals!
Ja dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben ze een ander nummer dan dat ene dan?
Die dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben ze een ander nummer dan dat ene dan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Verbaast me dat je een soortgelijke smiley niet eerder hebt gebruikt
.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:59 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik vond 'm gisteren pas. [afbeelding]
Toen ze mij belde ook:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Is die producer van Ekdom gister op stap geweest...![]()
Gaat de hele tijd mis met de bellers![]()
" Met againzender van FOK!"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ze mij belde ook:
"Euh, spreek ik met Erik"
"Nee, dit is Vincent"
<stilte>
"Oh. Ja, euh, maar je hebt wel wat gerequest?"
", twee keer zelfs!"
"Wel spit at stars?"
"Ja!"
"Euh, OK, blijf maar even hangen dan."
Warrig
quote:
*boris gaat dit weer even terugluisteren straksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Againzender het volgende:
Ben ik even van mijn plek, kom ik op de radio
en ik vind het ook nog eens een kutplaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Dangel het volgende:
Waarom vragen mensen de megahit aan?Die word toch wel gedraaid?
heb net het stukje bij ekstra weekend terug geluisterd, de volgende keer maar fok! roepen ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
*boris gaat dit weer even terugluisteren straks![]()
Paul heeft zeer zeker wel een e-mail adresquote:
bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul heeft zeer zeker wel een e-mail adres
Helaas ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef Toad het volgende:
Ik wil het niet leuk vinden, maar dat nummer van Jeroen van de Boom is wel catchy.
quote:DE KOMENDE TWEE WEKEN MET MICHIEL
Zomertijd komkommertijd? Niet Met Michiel, want het programma zit de komende twee weken hartstikke vol. In deze nieuwsbrief lichten we alvast een tipje van de sluier op. Deze week geven we bijvoorbeeld kaarten weg voor het Lowlands festivall! De komende weken, tot aan 17 augustus wanneer het festival daadwerkelijk begint, gaan we veel aandacht besteden aan het Lowlands programma. Sterker nog, op dinsdagavond 24 juli hoor je een belangrijke primeur in Met Michiel...
Whehehehe, ja ben het ff zatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Toad het volgende:
Ik herken je bijna niet meer met steeds die wisselende PI's.
Misschien dat Lowlands wel een nieuwe weg inslaat en Jeroen van der Boom als aflsuiter neerzet voor de zaterdag.
helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Dangel het volgende:
het gele autootje is weer aangekomen
Goldwave is gratis en kan volgens mij ook wel MP3 aan (misschien dat je ff een plugin moet downloaden).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Toad het volgende:
Iemand hier een link naar een gratis programma waar ik kan knippen en plakken met MP3 bestandjes?
Die Jochem Dopvleugel-grap met die Sterren en RLS begint me ook gruwelijk de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Toad het volgende:
* Toad zet de radio uit
Gister hadden C&S ook al iets met een videoclipje voor Oranje TV en vandaag weer Dries Roelvink.
Thnx!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goldwave is gratis en kan volgens mij ook wel MP3 aan (misschien dat je ff een plugin moet downloaden).
U23quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:U2.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
U23 [afbeelding]
Al is dit wel een goed nummer natuurlijk.
Waarom hebben C & S nog steeds een middagprogramma, allemaal de schuld van de opwarming van de aardequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom hebben C & S nog steeds een middagprogramma, allemaal de schuld van de opwarming van de aarde
Ik hoorde het ook net in de auto.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geven die kneuzen ook nog zendtijd aan een of andere horecaloser die huilt omdat ie door een rookverbod mogelijk omzet zou gaan verliezen?Flikker op! Zorg dat je van je verslaving afkomt, muts en vervuil mijn longen niet met je stinkstok
.
Me2! misschien moeten we het richting een band zoeken. Ze waren bezig met The Gossip, dus wie weet...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Blokkenschema kun je zometeen al zien! Blijf luisteren
Tof! Tof! ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Prima! Geen klagen!quote:
Nee hoor, er wordt pizza gegetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Op de gang wordt nog druk vergaderd....
Hai Maricha!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Helaas.....sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Maricha!
Is me tshirt toevallig al onderweg?![]()
![]()
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet jaloers op Michiels vakantie? Of komt 'ie er van jou ook snel aan?
Domien vervangt jou ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik nietquote:
Kee, dan wacht ik afquote:
Gaaf he!quote:
Vast wel. Nou?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een request bedacht....die jullie waarschijnlijk niet kunnen waarderen![]()
we horen/zien het welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik niet
Ja idd! Nu maar hopen dat ik niet dat tentspelletje heel de avond ga spelen.quote:
Megaupload.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Wat gebruiken jullie om bestanden van 100+ mb te uploaden?
Die is zo traag, daarom zocht ik iets andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Megaupload.
Krijg je je filmpje niet kleiner?
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is zo traag, daarom zocht ik iets anders
Ik hoop het wel, heb ik nog geen bericht over gekregen, maar ga er wel vanuitquote:
Die's snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.
Heel aardig, ken hem langer dan dat ik samenwerk met hem. We waren al bevriend, dus dat zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Hij is toch op vakantie!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!
Nee, helemaal niet. Af en toe iets zeggen vind ik niet erg, maar heb nog nooit de ambitie gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Geen ambitites om zelf achter de mike te kruipen?
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ook
quote:Ook de celebrities Eva Mendes, Joss Stone, Lili Taylor en andere actrices poseren naakt in de uitgave van Jane.
Met zulke nachten als afgelopen weekend zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van mij mag ie trouwens alle Freaknights wel doen [afbeelding].
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosmick!
http://www.telesport.nl/tennis/article1925217.ece :
[..].
me 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hou de sites in de gaten.
kijk, dan ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef Toad het volgende:
Zit Domien stiekem daar?
Denk als Michiel zo doet als op de onderstaande pics dat hij dan echt boos is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heel aardig, ken hem langer dan dat ik samenwerk met hem. We waren al bevriend, dus dat zegt genoeg denk ik
waaromquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk als Michiel zo doet als op de onderstaande pics dat hij dan echt boos is.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, dat is zo'n fijn nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Eerste plaat is trouwens Badly Drawn Boy - Disillusion![]()
nothing's gonna change my mindquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo'n fijn nummerBDB kan zulke mooie platen maken
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
Oeh, dat is zo'n fijn nummerBDB kan zulke mooie platen maken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nothing's gonna change my mind![]()
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Roel_Jewel en Cosmick zullen wel met veel plezier zitten te luisteren nu die mooie dame aan het zingen is.
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenVond ze goede muziek
Ah, de pizza is klaar![]()
Toffe moederquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenVond ze goede muziek
Ah, de pizza is klaar![]()
Het ging ze om de tieten hoor, niet om dat gekwetterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Roel_Jewel en Cosmick zullen wel met veel plezier zitten te luisteren nu die mooie dame aan het zingen is.
Super plaatquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het ging ze om de tieten hoor, niet om dat gekwetter
ooh okayquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
leuk zijn die bokjes jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat![]()
Heb hier wat Garfield boekjes liggen en dat is toch een partij lachen joh, niet te zuinig. Ik moet zeggen het leest lekker weg i.c.m. de muziek op de radio.![]()
Garfield![]()
[afbeelding]
Niet alleen de tieten. Het totaalpakket qua lichaamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
't is wel vrolijk, maar het punt is bij mij wel bijna bereikt dat het ' leuke ' er toch wel vanaf is. Heb het wel een beetje gehoord zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie de lol van deze plaat nog steeds niet in
Sorry, maar 'bekende vrouwen' kunnen me niet boeienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet alleen de tieten. Het totaalpakket qua lichaam. Om dat even te visualiseren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Shake hands.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Sommige mensen kunnen echt geniale smileys in een paar pixels stoppen.
Ik vind hem erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
Autumn Song.. hoor je nog te weinig overdag (helemaal niet eigenlijk).
Viind 'm ook zeker leuk, maar ik vind het vreemd dat ie overdag nog niet gedraaid wordt. Natuurlijk is Lavalamp wat catchier (quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed eigenlijk [afbeelding][afbeelding]
Eensch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Viind 'm ook zeker leuk, maar ik vind het vreemd dat ie overdag nog niet gedraaid wordt. Natuurlijk is Lavalap wat catchier (Nina
) maar ik had toch verwacht dat ze MSP wel verder op zouden pakken op 3FM.
is ie naar meer dan 1,5 uur geupload, kan niemand 'm downloaden loaden omdat de server voor NL 'busy' isquote:
Ja, fuck, dat kon ik ook niet weten. Ik download wel eens wat via die servers. Sorry mate.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is ie naar meer dan 1,5 uur geupload, kan niemand 'm downloaden loaden omdat de server voor NL 'busy' is
Ik neen het jou ook niet kwalijk, maar het blijft een k*tlinkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, fuck, dat kon ik ook niet weten. Ik download wel eens wat via die servers. Sorry mate.
Daar wordt ik tegenwoordig mee wakker... op de radioquote:
hoezo niet geactiveerd? Dat was ie wel, en heb 'm nooit gedeactiveerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt je PM niet geactiveerd? Anders heb ik wel servermogelijkheden...
Ik kan je niet PM-en op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoezo niet geactiveerd? Dat was ie wel, en heb 'm nooit gedeactiveerd.
Megaupload is nu 2x zo snel als eerder deze avond
SUPER idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Badly Drawn Boy - Disillusion wat een fijne plaat
vreemd, ik jou welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan je niet PM-en op de een of andere manier.
weer 'hands shaked'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
En ja wat moet ik nou weer vinden van het nummer wat er nu op is, Mark Ronson ft Lily Allen - Oh My GodLoop er eerlijk gezegd nog niet echt warm voor.
Duidelijk een andere mening van de mijne. Origineel is beter thoughquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
En ja wat moet ik nou weer vinden van het nummer wat er nu op is, Mark Ronson ft Lily Allen - Oh My GodLoop er eerlijk gezegd nog niet echt warm voor.
Uitvoering is best origineel, met dat trompetje enzo. Maar laat de KC's met rust.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uitvoering is best origineel, met dat trompetje enzo. Maar laat de KC's met rust.
Wel blijven vanavond schudden.quote:
Jup, vind het origineel ook veel beter. Voor mijn gevoel is de Mark Ronson ft Lily Allen uitvoering wat te snel uitgebracht, zo oud is de uitvoering van de Kaiser Chiefs d8 ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Duidelijk een andere mening van de mijne. Origineel is beter though![]()
Ah, ik ben niet de enige...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef Toad het volgende:
* Toad loopt wel weg met Mark Ronson en Lilly Allen.
Haha, jij gebruikt hem ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de rock & roll smiley mag uit de kast worden gehaald [afbeelding] Icky Thump
Ik heb een pagina gemaakt met smileys en de FullQuicklyReply add on voor FF geinstalleerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, jij gebruikt hem ook![]()
Ik kan hem heden ten dage ook op mijn werk gebruiken, maar daar heb ik de link niet. Zal die eens in de favo van mijn werkcomputer zetten.![]()
Ik vind die smiley echt zo coolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, jij gebruikt hem ook![]()
Ik kan hem heden ten dage ook op mijn werk gebruiken, maar daar heb ik de link niet. Zal die eens in de favo van mijn werkcomputer zetten.![]()
Volgende week dacht ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef IedeK. het volgende:
Producer Kevin trouwens aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |