bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul heeft zeer zeker wel een e-mail adres
Helaas ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef Toad het volgende:
Ik wil het niet leuk vinden, maar dat nummer van Jeroen van de Boom is wel catchy.
quote:DE KOMENDE TWEE WEKEN MET MICHIEL
Zomertijd komkommertijd? Niet Met Michiel, want het programma zit de komende twee weken hartstikke vol. In deze nieuwsbrief lichten we alvast een tipje van de sluier op. Deze week geven we bijvoorbeeld kaarten weg voor het Lowlands festivall! De komende weken, tot aan 17 augustus wanneer het festival daadwerkelijk begint, gaan we veel aandacht besteden aan het Lowlands programma. Sterker nog, op dinsdagavond 24 juli hoor je een belangrijke primeur in Met Michiel...
Whehehehe, ja ben het ff zatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Toad het volgende:
Ik herken je bijna niet meer met steeds die wisselende PI's.
Misschien dat Lowlands wel een nieuwe weg inslaat en Jeroen van der Boom als aflsuiter neerzet voor de zaterdag.
helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Dangel het volgende:
het gele autootje is weer aangekomen
Goldwave is gratis en kan volgens mij ook wel MP3 aan (misschien dat je ff een plugin moet downloaden).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Toad het volgende:
Iemand hier een link naar een gratis programma waar ik kan knippen en plakken met MP3 bestandjes?
Die Jochem Dopvleugel-grap met die Sterren en RLS begint me ook gruwelijk de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Toad het volgende:
* Toad zet de radio uit
Gister hadden C&S ook al iets met een videoclipje voor Oranje TV en vandaag weer Dries Roelvink.
Thnx!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goldwave is gratis en kan volgens mij ook wel MP3 aan (misschien dat je ff een plugin moet downloaden).
U23quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:U2.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
U23 [afbeelding]
Al is dit wel een goed nummer natuurlijk.
Waarom hebben C & S nog steeds een middagprogramma, allemaal de schuld van de opwarming van de aardequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom hebben C & S nog steeds een middagprogramma, allemaal de schuld van de opwarming van de aarde
Ik hoorde het ook net in de auto.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geven die kneuzen ook nog zendtijd aan een of andere horecaloser die huilt omdat ie door een rookverbod mogelijk omzet zou gaan verliezen?Flikker op! Zorg dat je van je verslaving afkomt, muts en vervuil mijn longen niet met je stinkstok
.
Me2! misschien moeten we het richting een band zoeken. Ze waren bezig met The Gossip, dus wie weet...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Blokkenschema kun je zometeen al zien! Blijf luisteren
Tof! Tof! ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Prima! Geen klagen!quote:
Nee hoor, er wordt pizza gegetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Op de gang wordt nog druk vergaderd....
Hai Maricha!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Helaas.....sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Maricha!
Is me tshirt toevallig al onderweg?![]()
![]()
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet jaloers op Michiels vakantie? Of komt 'ie er van jou ook snel aan?
Domien vervangt jou ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik nietquote:
Kee, dan wacht ik afquote:
Gaaf he!quote:
Vast wel. Nou?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een request bedacht....die jullie waarschijnlijk niet kunnen waarderen![]()
we horen/zien het welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik niet
Ja idd! Nu maar hopen dat ik niet dat tentspelletje heel de avond ga spelen.quote:
Megaupload.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Wat gebruiken jullie om bestanden van 100+ mb te uploaden?
Die is zo traag, daarom zocht ik iets andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Megaupload.
Krijg je je filmpje niet kleiner?
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is zo traag, daarom zocht ik iets anders
Ik hoop het wel, heb ik nog geen bericht over gekregen, maar ga er wel vanuitquote:
Die's snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.
Heel aardig, ken hem langer dan dat ik samenwerk met hem. We waren al bevriend, dus dat zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Hij is toch op vakantie!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!
Nee, helemaal niet. Af en toe iets zeggen vind ik niet erg, maar heb nog nooit de ambitie gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Geen ambitites om zelf achter de mike te kruipen?
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ook
quote:Ook de celebrities Eva Mendes, Joss Stone, Lili Taylor en andere actrices poseren naakt in de uitgave van Jane.
Met zulke nachten als afgelopen weekend zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van mij mag ie trouwens alle Freaknights wel doen [afbeelding].
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosmick!
http://www.telesport.nl/tennis/article1925217.ece :
[..].
me 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hou de sites in de gaten.
kijk, dan ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef Toad het volgende:
Zit Domien stiekem daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |