Hai Maricha!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Blokkenschema kun je zometeen al zien! Blijf luisteren
Helaas.....sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Maricha!
Is me tshirt toevallig al onderweg?![]()
![]()
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet jaloers op Michiels vakantie? Of komt 'ie er van jou ook snel aan?
Domien vervangt jou ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ben volgende week vrij en ga in september nog echt op vakantie! (en dan ook o.a. weer met Michiel)
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik nietquote:
Kee, dan wacht ik afquote:
Gaaf he!quote:
Vast wel. Nou?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een request bedacht....die jullie waarschijnlijk niet kunnen waarderen![]()
we horen/zien het welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog niet bekend wie mij gaat vervangen, volgens mij. Maar dat regel ik niet
Ja idd! Nu maar hopen dat ik niet dat tentspelletje heel de avond ga spelen.quote:
Megaupload.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Wat gebruiken jullie om bestanden van 100+ mb te uploaden?
Die is zo traag, daarom zocht ik iets andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Megaupload.
Krijg je je filmpje niet kleiner?
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is zo traag, daarom zocht ik iets anders
Ik hoop het wel, heb ik nog geen bericht over gekregen, maar ga er wel vanuitquote:
Die's snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gratis shit is idd traag. Je zou http://depositfiles.com/en/ nog kunnen proberen.
Heel aardig, ken hem langer dan dat ik samenwerk met hem. We waren al bevriend, dus dat zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je hebt ook een toffe job volgens mij. Is die Veenstra wel een beetje aardig in het echt?
Hij is toch op vakantie!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie dat niet is gaat ze dat hier vast niet vertellen hoor
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar heb de allerleukste baan die er is!
Nee, helemaal niet. Af en toe iets zeggen vind ik niet erg, maar heb nog nooit de ambitie gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Geen ambitites om zelf achter de mike te kruipen?
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vindt Michiel waarschijnlijk zelf ook
quote:Ook de celebrities Eva Mendes, Joss Stone, Lili Taylor en andere actrices poseren naakt in de uitgave van Jane.
Met zulke nachten als afgelopen weekend zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van mij mag ie trouwens alle Freaknights wel doen [afbeelding].
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosmick!
http://www.telesport.nl/tennis/article1925217.ece :
[..].
me 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hou de sites in de gaten.
kijk, dan ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef Toad het volgende:
Zit Domien stiekem daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |