Denk als Michiel zo doet als op de onderstaande pics dat hij dan echt boos is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heel aardig, ken hem langer dan dat ik samenwerk met hem. We waren al bevriend, dus dat zegt genoeg denk ik
waaromquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk als Michiel zo doet als op de onderstaande pics dat hij dan echt boos is.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, dat is zo'n fijn nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Eerste plaat is trouwens Badly Drawn Boy - Disillusion![]()
nothing's gonna change my mindquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo'n fijn nummerBDB kan zulke mooie platen maken
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Againzender het volgende:
Oeh, dat is zo'n fijn nummerBDB kan zulke mooie platen maken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nothing's gonna change my mind![]()
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Roel_Jewel en Cosmick zullen wel met veel plezier zitten te luisteren nu die mooie dame aan het zingen is.
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenVond ze goede muziek
Ah, de pizza is klaar![]()
Toffe moederquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het eens aan mijn moeder laten horen. Die kwam laatst met de Editors aanzetten, of ik dat kenVond ze goede muziek
Ah, de pizza is klaar![]()
Het ging ze om de tieten hoor, niet om dat gekwetterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Roel_Jewel en Cosmick zullen wel met veel plezier zitten te luisteren nu die mooie dame aan het zingen is.
Super plaatquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het ging ze om de tieten hoor, niet om dat gekwetter
ooh okayquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
leuk zijn die bokjes jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat![]()
Heb hier wat Garfield boekjes liggen en dat is toch een partij lachen joh, niet te zuinig. Ik moet zeggen het leest lekker weg i.c.m. de muziek op de radio.![]()
Garfield![]()
[afbeelding]
Niet alleen de tieten. Het totaalpakket qua lichaamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
't is wel vrolijk, maar het punt is bij mij wel bijna bereikt dat het ' leuke ' er toch wel vanaf is. Heb het wel een beetje gehoord zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie de lol van deze plaat nog steeds niet in
Sorry, maar 'bekende vrouwen' kunnen me niet boeienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet alleen de tieten. Het totaalpakket qua lichaam. Om dat even te visualiseren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Shake hands.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Sommige mensen kunnen echt geniale smileys in een paar pixels stoppen.
Ik vind hem erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
Autumn Song.. hoor je nog te weinig overdag (helemaal niet eigenlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |