Het stelt idd weinig voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef -Hans- het volgende:
OEH ! de nieuwe Timbaland![]()
Vind ik wel een leuk liedje, maar D.Rose niet zo geloof ik.
Is het niet gewoon de remix van Sexy Bag? Zelfde geluiden ("Yeah") iig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het stelt idd weinig voor.
Heb weinig respect voor artiesten die zich er zo makkelijk vanaf maken om maar wat geld te verdienen
het is een beetje een allergaartje (hoor ook een beetje Salt&Pepa - Push it)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de remix van Sexy Bag? Zelfde geluiden ("Yeah") iig.
Aaaight, weekend. BBQ gepland, maar die valt in het water.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef purplerose het volgende:
tvp! met nieuw clipje
http://www.youtube.com/watch?v=8jAVCOW__2c
Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef D.Rose het volgende:
Het stelt idd weinig voor.
Heb weinig respect voor artiesten die zich er zo makkelijk vanaf maken om maar wat geld te verdienen
Hai Hans!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk.![]()
Disco Classics weer vanaf een bandje, maar de muziek klinkt wel OK ! Ik gooi er nog even 2 lekkere pizza's in en schuif dan aan voor het EK-STRA weekend.![]()
... ben ik klaar voor Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef IedeK. het volgende:
Nog eventjes afwassen en dan...
Domien, doe er es wat aan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef DenS het volgende:
Webcam is ook niet veel bijzonders.
Ik heb nietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef purplerose het volgende:
Drinken en snacks en de wiet om zich heen verzameld en klaar gaat zitten
1 stukje sjoko doorpaastquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
De Met Michiel In Bad Eend Sleutelhanger is binnen!![]()
![]()
Dan is er toch nix mislukt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Deze avond is weer mislukt. Zat net na 4uur al aan het bier....![]()
Net thuis, bord eten op schoot en een brief van de NPS op de deurmat.... De Met Michiel In Bad Eend Sleutelhanger is binnen!![]()
![]()
Foto`squote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerst even af eten en dan maak ik een foto!
Dat shirt heb ik alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
DR! moet je niet smsen voor een tshirt!
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef Timo20 het volgende:
Die supermarkt waar ze `t over hebben is hier 2 minuten vandaan
het regende best hard vanmiddag![]()
Het regende ook niet erg lang (misschien een uurtje ofzo) maar wel erg hardquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!
Voor de rest best lekker weertje geweest vandaag.
Ik heb nog niet gekeken. En had een telefoontje. Dus geen radio en mijn eten is bijna koud nu.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Die megahit is een beetje jammer denk ik. Ken nog hem niet, maar vrees het ergste.![]()
Ik denk het, je gaat het zo zien...quote:
Hier ook inderdaad. Hoewel de straten er wel een beetje blank uitzien....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!
Voor de rest best lekker weertje geweest vandaag.
hehequote:
Ah ok. Het had kunnen wetenquote:
quote:
quote:
Zou het met Giel moeten presenterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Bart Arens. Hmm.. Is die beetje grappig?
quote:
Hoe wat Bart?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Bart Arens. Hmm.. Is die beetje grappig?
Ik vind Giel niet leuk eigenlijk; vandaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]?? met wie dan? Stenders? kunnen ze weer pizza bestellen
Die valt volgende week in voor Veenstraquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
Hoe wat Bart?
Ah, okquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die valt volgende week in voor Veenstra
Goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind Giel niet leuk eigenlijk; vandaar![]()
Maar push dan Domien naar voren ofzo...
Dan ga ik mee......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Timo20 het volgende:
BOH JA!!! dat moeten ze doen, uitzenden vanaf de oktober festen [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
Ik ookquote:
De Robert Cray Band in een ander jasjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je? had 'm nog niet eerder gehoord.
een week PI-loos lijkt me wel watquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef purplerose het volgende:
Oja, ik heb nieuwe PI van de week nodig
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Gerard, Domien en Veenstra Veenstra zometeen aan het jumpen in de studio... visualizing.
Do 29-11-07 Ahoy Rotterdamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef MichielV het volgende:
UB40?????
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Gelukkig hebben we de foto's nog
[[url=http://members.chello.nl/~r.marijnsen/joss_stone_2.jpg[/img]
[afbeelding verwijderd]
[cimg]http://www.10pix.com/out.php/t95361_jossstone.jpg]afbeelding,link]
quote:
Niets mis met het weer op dit moment. Zonnetje schijnt nu terwijl we vanmiddag konden zwemmen op straatquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zat jij ook de webcam te kijken, zeker.....![]()
hier zijn we nu de klotsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Borisz![]()
[..]
Niets mis met het weer op dit moment. Zonnetje schijnt nu terwijl we vanmiddag konden zwemmen op straat
Na diequote:
Zo te zien zijn ze binnen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd naar het jumpen[afbeelding] [afbeelding]
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]Ook hier is het een beetje komkommertijd, het is rustig op het forum [afbeelding]
Welk??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Zo.........klaar
Ik zweet me de t*ring
Als je nog eens iets leuks weet Michiel
You did it!!quote:
op de basisscholen schijnt het 'hip' te zijn, daarom snap ik ook niet dat ze in een 'volwassen' programma zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Iedereen zie je 't doen."
Kerel, overdrijf niet zo zeg.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarom snap ik ook niet dat ze in een 'volwassen' programma zitten
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]Ook hier is het een beetje komkommertijd[afbeelding]
Oh Timbaland als megahitquote:
Nee, die is echt heeeeel democratisch gekozen door de dj's. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh Timbaland als megahitHoeveel heeft hij betaald om de salarissen aan te vullen bij 3fm ?
dat klopt ik had het over 538quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die is echt heeeeel democratisch gekozen door de dj's. Zoals altijd..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:27 schreef purplerose het volgende:
LL
poging 1
http://www.youtube.com/watch?v=2UCdWk2Q_1U
poging 2
http://www.youtube.com/watch?v=8jAVCOW__2c![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedacht door Homer Simpson?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elfde gebod overtreden, Veenstra.
"Thou shall not spill beer!"
En dan maar klagen over het Limburgs accentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben blij dat die gasten zo lekker accentloos Nederlands praten..
Oooh, is dat accentloos....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben blij dat die gasten zo lekker accentloos Nederlands praten..
Doen waar je goed in bent....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, als je niet slimmer bent dan het doen van wat domme danspasjes, moet je daarmee maar geld verdienen hè .....
onder het genot van een paar pilsjes en rode-wodka redbullquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
OEEEEEEEH Frozen Flame is wel een vette plaat.![]()
Absoluut! begin van de plaat knalt direct lekker door de speakers heen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
onder het genot van een paar pilsjes en rode-wodka redbull![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was mijn portie zendtijd weer voor deze maand
hoelaat ongeveer ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
bij Axel wist men het op VBL al heel snel omdat ik achter de computer moest gaan zitten om mijn werk op de hoogte te stellen (telefooncentrale lag toevallig plat toenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
laat ff weten als het kindje is gearriveerd![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Axel wist men het op VBL al heel snel omdat ik achter de computer moest gaan zitten om mijn werk op de hoogte te stellen (telefooncentrale lag toevallig plat toen)
Dus dat komt wel goed denk ik
twee keer in het eerste uur, zal tussen 19:30 en 20:00 geweest zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee keer in het eerste uur, zal tussen 19:30 en 20:00 geweest zijn.
En Axel liep op de webcam maar te wijzen naar Domien. En maar vragen: "Wies dat?" Dus ik: "Dat is Domien."
Axel: "DoMIENNN!!"
Dus leek het mij wel leuk om te bellen, maar Axel houdt gewoon z'n mond stijf dicht als hij on-air is
[..]
En Axel liep op de webcam maar te wijzen naar Domien. En maar vragen: "Wies dat?" Dus ik: "Dat is Domien."
Dus leek het mij wel leuk om te bellen, maar Axel houdt gewoon z'n mond stijf dicht als hij on-air is
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: moet er muziek onder de clip zitten?
Nee hoeft niet, heb ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: moet er muziek onder de clip zitten?
3 augustus uitgerekend, dus het kan elk moment gebeurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was jij dat...
![]()
Hoe lang mag je vrouw nog?
Overpowered
![]()
ik 27 juli, kan ook zomaarquote:
Gefeli!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
3 augustus uitgerekend, dus het kan elk moment gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de nieuwe Krezip en die is best fijn !![]()
nee, dan is de baby wel gehaald als het zolang zou durenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeli!!!!
Spannend...
Ik 16 sept trouwens, maar zolang wil ze niet wachten denk ik....
het is 1 grote punika oase hierquote:
Nostaldingesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:16 schreef Againzender het volgende:
punika oase
Ik vind er niks aan, maar ieder zo zijn vakantie bestemming natuurlijk...quote:
Henk Westbroek (haaaj jochie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
Freddiejammer dat hij in een mix zit
[..]
ja, je hebt er een fan bijquote:
Ik ben er! ik ben er!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik krijg me toch een roddel binnen.... [afbeelding]
Waar is PR nu. Shake it [afbeelding]
Ik vibreer ervan van me stoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
Jezus Gerard, mijn speakers worden nat van die stem
Die mis ik denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
Heel Tiel wordt wakker
iets met Flipjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die mis ik denk ik.
Maar ze gaat als "lassie" met de geflip!![]()
Ah, hij valt... het spreekwoordelijke kwartje. Alhoewel het meer op een dwarrelend briefje van tien leek...quote:
dubbeltje, sinds de euroquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, hij valt... het spreekwoordelijke kwartje. Alhoewel het meer op een dwarrelend briefje van tien leek...
Hij stond best hard net in de autoquote:
en het dubbeltje is nog steeds de diameter van het gat van de CD, lang leve Philipsquote:
Die Lucht!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
Mijn computer van binnen schoongemaakt, hij viel uit net
Heerlijke lijst weer.quote:1. Two Sisters - Fiction Plane
2. Spit At Stars - Jack Penate
3. Overpowered - Roisin Murphy
4. Standing In The Way Of Control - Gossip!!
5. Good As It Gets - Beth Hart
6. I See A Different You - Koop
7. Worried About Ray - Hoosiers
8. Oh My God - Mark Ronson & Lily Allen
9. Here (In Your Arms) - Hello Goodbye
10. World Is Outside - Ghosts!!
11. The Underdog - Spoon
En het cassette-bandje-hoesje in diagonaal is de diameter van de buitenrand van de cd...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het dubbeltje is nog steeds de diameter van het gat van de CD, lang leve Philips
what else is newquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
leegloop-topic nu?
dat zou idd. pas nieuw zijn als die hier in de koelkast zou staanquote:
Nee hoor. Tot 22 juli, dus is al best oud...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Voor iedereen die `m nog niet kent: hier is die van Mark Ronson uit de Freak 11:
http://www.youtube.com/watch?v=EqtF2xfOOtk
Voor henquote:
oud is relatiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee hoor. Tot 22 juli, dus is al best oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |