Ik ben er! ik ben er!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik krijg me toch een roddel binnen.... [afbeelding]
Waar is PR nu. Shake it [afbeelding]
Ik vibreer ervan van me stoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
Jezus Gerard, mijn speakers worden nat van die stem
Die mis ik denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
Heel Tiel wordt wakker
iets met Flipjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die mis ik denk ik.
Maar ze gaat als "lassie" met de geflip!![]()
Ah, hij valt... het spreekwoordelijke kwartje. Alhoewel het meer op een dwarrelend briefje van tien leek...quote:
dubbeltje, sinds de euroquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, hij valt... het spreekwoordelijke kwartje. Alhoewel het meer op een dwarrelend briefje van tien leek...
Hij stond best hard net in de autoquote:
en het dubbeltje is nog steeds de diameter van het gat van de CD, lang leve Philipsquote:
Die Lucht!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
Mijn computer van binnen schoongemaakt, hij viel uit net
Heerlijke lijst weer.quote:1. Two Sisters - Fiction Plane
2. Spit At Stars - Jack Penate
3. Overpowered - Roisin Murphy
4. Standing In The Way Of Control - Gossip!!
5. Good As It Gets - Beth Hart
6. I See A Different You - Koop
7. Worried About Ray - Hoosiers
8. Oh My God - Mark Ronson & Lily Allen
9. Here (In Your Arms) - Hello Goodbye
10. World Is Outside - Ghosts!!
11. The Underdog - Spoon
En het cassette-bandje-hoesje in diagonaal is de diameter van de buitenrand van de cd...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het dubbeltje is nog steeds de diameter van het gat van de CD, lang leve Philips
what else is newquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
leegloop-topic nu?
dat zou idd. pas nieuw zijn als die hier in de koelkast zou staanquote:
Nee hoor. Tot 22 juli, dus is al best oud...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Voor iedereen die `m nog niet kent: hier is die van Mark Ronson uit de Freak 11:
http://www.youtube.com/watch?v=EqtF2xfOOtk
Voor henquote:
oud is relatiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee hoor. Tot 22 juli, dus is al best oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |