Oooh, is dat accentloos....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben blij dat die gasten zo lekker accentloos Nederlands praten..
Doen waar je goed in bent....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, als je niet slimmer bent dan het doen van wat domme danspasjes, moet je daarmee maar geld verdienen hè .....
onder het genot van een paar pilsjes en rode-wodka redbullquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
OEEEEEEEH Frozen Flame is wel een vette plaat.![]()
Absoluut! begin van de plaat knalt direct lekker door de speakers heen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
onder het genot van een paar pilsjes en rode-wodka redbull![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was mijn portie zendtijd weer voor deze maand
hoelaat ongeveer ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
bij Axel wist men het op VBL al heel snel omdat ik achter de computer moest gaan zitten om mijn werk op de hoogte te stellen (telefooncentrale lag toevallig plat toenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
laat ff weten als het kindje is gearriveerd![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij Axel wist men het op VBL al heel snel omdat ik achter de computer moest gaan zitten om mijn werk op de hoogte te stellen (telefooncentrale lag toevallig plat toen)
Dus dat komt wel goed denk ik
twee keer in het eerste uur, zal tussen 19:30 en 20:00 geweest zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee keer in het eerste uur, zal tussen 19:30 en 20:00 geweest zijn.
En Axel liep op de webcam maar te wijzen naar Domien. En maar vragen: "Wies dat?" Dus ik: "Dat is Domien."
Axel: "DoMIENNN!!"
Dus leek het mij wel leuk om te bellen, maar Axel houdt gewoon z'n mond stijf dicht als hij on-air is
[..]
En Axel liep op de webcam maar te wijzen naar Domien. En maar vragen: "Wies dat?" Dus ik: "Dat is Domien."
Dus leek het mij wel leuk om te bellen, maar Axel houdt gewoon z'n mond stijf dicht als hij on-air is
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: moet er muziek onder de clip zitten?
Nee hoeft niet, heb ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje: moet er muziek onder de clip zitten?
3 augustus uitgerekend, dus het kan elk moment gebeurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was jij dat...
![]()
Hoe lang mag je vrouw nog?
Overpowered
![]()
ik 27 juli, kan ook zomaarquote:
Gefeli!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
3 augustus uitgerekend, dus het kan elk moment gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de nieuwe Krezip en die is best fijn !![]()
nee, dan is de baby wel gehaald als het zolang zou durenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeli!!!!
Spannend...
Ik 16 sept trouwens, maar zolang wil ze niet wachten denk ik....
het is 1 grote punika oase hierquote:
Nostaldingesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:16 schreef Againzender het volgende:
punika oase
Ik vind er niks aan, maar ieder zo zijn vakantie bestemming natuurlijk...quote:
Henk Westbroek (haaaj jochie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
Freddiejammer dat hij in een mix zit
[..]
ja, je hebt er een fan bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |