quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerst even af eten en dan maak ik een foto!
Dat shirt heb ik alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
DR! moet je niet smsen voor een tshirt!
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef Timo20 het volgende:
Die supermarkt waar ze `t over hebben is hier 2 minuten vandaan
het regende best hard vanmiddag![]()
Het regende ook niet erg lang (misschien een uurtje ofzo) maar wel erg hardquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!
Voor de rest best lekker weertje geweest vandaag.
Ik heb nog niet gekeken. En had een telefoontje. Dus geen radio en mijn eten is bijna koud nu.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Die megahit is een beetje jammer denk ik. Ken nog hem niet, maar vrees het ergste.![]()
Ik denk het, je gaat het zo zien...quote:
Hier ook inderdaad. Hoewel de straten er wel een beetje blank uitzien....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Hier heeft het maar een kwartiertje hard geregend!
Voor de rest best lekker weertje geweest vandaag.
hehequote:
Ah ok. Het had kunnen wetenquote:
quote:
quote:
Zou het met Giel moeten presenterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Bart Arens. Hmm.. Is die beetje grappig?
quote:
Hoe wat Bart?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Bart Arens. Hmm.. Is die beetje grappig?
Ik vind Giel niet leuk eigenlijk; vandaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]?? met wie dan? Stenders? kunnen ze weer pizza bestellen
Die valt volgende week in voor Veenstraquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:31 schreef D.Rose het volgende:
Hoe wat Bart?
Ah, okquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die valt volgende week in voor Veenstra
Goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind Giel niet leuk eigenlijk; vandaar![]()
Maar push dan Domien naar voren ofzo...
Dan ga ik mee......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Timo20 het volgende:
BOH JA!!! dat moeten ze doen, uitzenden vanaf de oktober festen [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |