Pas wel op als je allebei een eigen savegame gebruikt. Je zult niet de eerste zijn die op die manier een save kwijtraakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef _Flea_ het volgende:
Nou, ben benieuwd of mijn vriendin Zelda wat vind.
Ik van het bowlenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Woodpecker het volgende:
Game on! Heb spierpijn van het boksen...![]()
Enige klote met dit soort dingen is dat het 9 v/d 10x gemaakt is voor mensen van max 1.50, en dat je dus krap loopt te kutten om je armen comfortabel te krijgen en ook nog beetje kan richten.quote:
Ik zal het wel niet mogen zeggen enzo, maar 20 of 30 euro voor een stukje plastic, joeppie.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet mogen zeggen enzo, maar 20 of 30 euro voor een stukje plastic, joeppie.
Ik heb er over zitten denken, en dat moet niet handig zijn. Normaal zit de analoge stick links, maar nu moet je m met je rechterhand besturenquote:
Waarom moet je hem met je rechterhand besturen? Het is zo toch geheel unisex (linkshandig/rechtshandig enzo) hoe dit design inelkaar zit. Je kan alles vastpakken zoals je zelf wiltquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er over zitten denken, en dat moet niet handig zijn. Normaal zit de analoge stick links, maar nu moet je m met je rechterhand besturen
Je krijgt het bij een game. Net zoals de bongo's van Donkey Kongaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet mogen zeggen enzo, maar 20 of 30 euro voor een stukje plastic, joeppie.
Ziet er grappig uit. Hoop dat het goed vast te pakken is voor iemand van 2 meterquote:
Jij je zin.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er over zitten denken, en dat moet niet handig zijn. Normaal zit de analoge stick links, maar nu moet je m met je rechterhand besturen
Thnxquote:
Je vergeet het Nintendo merkje dat eraan hangt, dat maakt het het allemaal waard.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
unisex |ˈyoōnəˌseks|quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom moet je hem met je rechterhand besturen? Het is zo toch geheel unisex (linkshandig/rechtshandig enzo) hoe dit design inelkaar zit. Je kan alles vastpakken zoals je zelf wilt![]()
Ow. Nou, dan gebruik je 1 keer en kom je tot de conclusie dat het is gemaakt voor lilliputters. Dan ben je het zat en gebruik je het niet meer, hapt het stof.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt het bij een game. Net zoals de bongo's van Donkey Konga
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
unisex |ˈyoōnəˌseks|
adjective
(esp. of clothing or hairstyles) designed to be suitable for both sexes.
noun
a style in which men and women look and dress in a similar way.
Het is ambidextrous.
ambidextrous |ˌambiˈdekst(ə)rəs|
adjective
(of a person) able to use the right and left hands equally well : few of us are naturally ambidextrous.
• (of an implement) designed to be used by left-handed and right-handed people with equal ease.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, eigenlijk bedoelde ik dat dus niet.
Je richt toch door je linkerarm gestrekt te houden lijkt me? Iemand wel ns op de kermis met een geweer geschoten? Hoe hou je die vast? Nou moet je deze ook zo vast houden, anders kun je er niets mee, maar dan zit de analoge stick dus verkeerd.
Meeste mensen houden zo een geweer vast:quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.
I know, maar ik was te lui om op te zoeken wat het nou precies in het Nederlands was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.
Je richt niet met de Analog Stick hoor...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, eigenlijk bedoelde ik dat dus niet.
Je richt toch door je linkerarm gestrekt te houden lijkt me? Iemand wel ns op de kermis met een geweer geschoten? Hoe hou je die vast? Nou moet je deze ook zo vast houden, anders kun je er niets mee, maar dan zit de analoge stick dus verkeerd.
Nee duhquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je richt niet met de Analog Stick hoor...
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee duh
Het gaat puur om het gebruik van de Nunchuck wat je normaal met links doet en nu met rechts moet doen als je die zapper gaat gebruiken. Ik voel me v Gaal hier.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voel me v Gaal hier.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe kunt gewoon van arm wisselen hoor
Linkerarm analog stick, rechterarm trigger. Andersom kan ook.
Ja wat wil je nouquote:
Heb je wel eens geschoten in een schiettent ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe kunt gewoon van arm wisselen hoor
Linkerarm analog stick, rechterarm trigger. Andersom kan ook.
Ziet er comfortabel uit zeg zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouPaint anders gewoon wat je bedoelt
!
Rechterhand nunchuck, linkerhand trigger:
[afbeelding]
Linkerhand nunchuck, rechterhand trigger:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouPaint anders gewoon wat je bedoelt
!
Rechterhand nunchuck, linkerhand trigger:
[afbeelding]
Linkerhand nunchuck, rechterhand trigger:
[afbeelding]
Je hebt geen vizier op dat ding, dus richten doe je op een andere manier dan bij een echt geweerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef Punica het volgende:
Owja om uit te leggen.
Het gaat niet zo zeer om hoe je je armen houd, maar met je oog waar je mee richt, die kan je niet wisselen en is dus niet kant onafhankelijk.
Dank je! Die muts begrijpt er niets van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef Punica het volgende:
[..]
Heb je wel eens geschoten in een schiettent ?
Niet richten dus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt geen vizier op dat ding, dus richten doe je op een andere manier dan bij een echt geweer
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je! Die muts begrijpt er niets van.
Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Punica het volgende:
[..]
Niet richten dus?
Ik zal dat ding als ik 'm gebruik nog altijd dicht tegen me oog aan houden, om zo accuraat mogelijk te schieten, net als vele anderen.
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaat
ehhh right.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Zie: mijn vorige post hierboven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Het gaat erom dat men richt met dat ene oog, en niet met dat andere oog, en dat Roy dan dus een tegenovergestelde manier krijgt van controller+chuck vasthouden. Zo moeilijk is het ECHT niet.
Schiettent noemde ik alleen maar om een makkelijker beeld te vormen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow. Nou, dan gebruik je 1 keer en kom je tot de conclusie dat het is gemaakt voor lilliputters. Dan ben je het zat en gebruik je het niet meer, hapt het stof.
En meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellen
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaasquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Punica het volgende:
[..]
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?
Verder zie ik op de voorkant van de gun een bobbeltje wat eventueel als vizier te gebruiken is.
Ik zeg niet dat je ongelijk heb, maar voor mij zou het een enorme domper zijn als je alleen maar aan hoeft te wijzen waar je schiet, ipv echt te richten, dan sluit ik me Dreamcast met House of the Dead II wel weer aan.
Ja hoor Roy, wat jij wilt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasmaquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV'squote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasma
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
4 ledjes die als 2 punten gebruikt worden. Als de wiimote dichter bij de linker letjes zit mik je links op het scherm en als de afstand tussen de ledjes kleiner word mik je dichter op de tv. En natuurlijk combinaties daarvan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV's
Bedankt Bernie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ach wat boeit dat gezeur om die zapper tochJe bepaalt toch zelf hoe je de Zapper vast houd
Doe het gewoon op de manier wat je zelf het fijnst vind.
Zo, dat was mijn Tip van de dag!![]()
Bedankt voor het bedanken van Bernie, Tomasso.quote:
heb jij wel enig idee hoe de controller van de wii werkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Punica het volgende:
[..]
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakken
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bedankt voor het bedanken van Bernie, Tomasso.
Ja hoor Tomasso, kom er maar weer in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:30 schreef GGMM het volgende:
Nieuws: Geen Kid Icarus game in de maak
Voorafgaande aan de E3 komen er altijd een stortvloed aan geruchten, één van deze was dat we een Kid Icarus aankondiging voor de Wii zouden zien.
Zoals jullie inmiddels weten was Kid Icarus niet één van de genodigden op de E3, en dit bleek niet te zijn omdat we de game pas later zullen zien. Tegenover Game Informer laat Miyamoto dat er geen Kid Icarus game in ontwikkeling is, maar dat veel mensen zeggen de game graag te maken, wellicht dat we het spel in de toekomst dus alsnog mogen verwelkomen.
hier het hele intervieuw
Heb je enig idee wat dat ding voor mogelijkheden heeft ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb jij wel enig idee hoe de controller van de wii werkt?![]()
quote:Rockstar Games announces Bully: Scholarship Edition for the Xbox 360™ and Wii™
New York, NY - July 19, 2007 - Rockstar Games is proud to announce that Bully: Scholarship Edition is coming to the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and the Wii™ home video game system from Nintendo this Winter.
Both the Wii and Xbox 360 versions will retain the wit and deep gameplay of the previously released PlayStation®2 computer entertainment system title and will boast additional new content. Bully: Scholarship Edition takes place in the fictional New England boarding school of Bullworth Academy, and tells the story of 15-year-old Jimmy Hopkins as he experiences the highs and lows of adjusting to a new school. Capturing the hilarity and awkwardness of adolescence perfectly, Bully: Scholarship Edition pulls the player into its cinematic and engrossing world. Universally acclaimed upon first release, Bully: Scholarship Edition is a genre-crossing action game with a warmth and pathos that is unrivaled.
Bully received a perfect “10/10″ from Electronic Gaming Monthly and 1up.com and was heralded as “a great, well-crafted action game that has one of the best senses of humor around” by IGN.com. USA Today called it “a fantastic debut title by Rockstar Vancouver.” The San Francisco Chronicle wrote “Bully has no shortage of creative energy, offering an immersive boarding school experience that is imaginative, funny and filled with surprises.”
Come and explore the zealous joy, mirth, and torment of youth with Jimmy Hopkins and Bully: Scholarship Edition when enrollment commences this Winter.
For more information about Bully: Scholarship Edition please visit www.rockstargames.com/bully.
Ik had hem bijna uitgespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pas wel op als je allebei een eigen savegame gebruikt. Je zult niet de eerste zijn die op die manier een save kwijtraakt.
Wauw, geweldig nieuwsquote:
quote:
Als het goed is wel, dat zegt de Nintendosite in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand al gechecked welke VC games er vandaag bij zijn gekomen?
Ik hoop dat StreetFighter II Turbo er eindelijk bij zit!
Ja, nu was ik aan het zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, ik zou je zoooo bannen als ik dat konKijk, je hoeft niet altijd positief te zijn, maar dit slaat nergens meer op. Ga ns naar buiten, meet other people en relax.
Woot!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dat zegt de Nintendosite in ieder geval.![]()
Tomasso, zo kan hij wel weer heh, je post de laatste tijd alleen maar negatief in dit topic, je maakt het er niet echt gezelliger op... Dus hou je ingevolg een beetje inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, geweldig nieuws
Nu kan ik zo in plaats van dat de mensen mij pesten vanwege m'n ongelooflijk lelijke kop, m'n debiele gedrag en m'n communicatiestoornis, kan ik die kutjongetjes allemaal terug pakken, virtueel! Ha! Dat zal ze leren
Ik zou eerder gaan voor ugh olympics. Lompe franchisenamen tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Asterix speelt heel andere Olympische Spelen, touwtrekken bijv
Ik vond de reacties juist hardstikke leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
A: De laatste reacties zijn verwijderd vw off topic gedoe.
B: Vecht je persoonlijke vetes maar uit via IRC/MSN/PM als je er zoveel probs mee hebt
C: On-topic
Dan ben ik jarig.quote:
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef Woodpecker het volgende:
Iemand ervaring (positief of negatief) met Gottlieb Pinball Classics en Mercury Meltdown? Lijken mij wel toffe Wii-games...
grapjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Wauw, nee, nu ga ik ze zeker kopen![]()
Jonge, Tomasso, dit is de zoveelste keer al, post is een keer gezellig of post nietquote:
Ok, sorry.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jonge, Tomasso, dit is de zoveelste keer al, post is een keer gezellig of post niet![]()
Het schijnt dat je spells kunt doen mbh van je Wiimote en dat vond ik eerlijk gezegd wel grappig klinken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Me Wii staat stof te happenIk wil is een keer een toffe platformer hebben, even geen Ritme, Mini, of sport games... Is Harry Potter nog wat?
Mijne ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Me Wii staat stof te happenIk wil is een keer een toffe platformer hebben, even geen Ritme, Mini, of sport games... Is Harry Potter nog wat?
Klopt, en het is ook een GTA stijl game, Sandbox dus, geen levels, maar gewoon "Lopen in Zwijnstijn" . Maar ik kan nergens een review van de Wii versie vinden in het Nederlandsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het schijnt dat je spells kunt doen mbh van je Wiimote en dat vond ik eerlijk gezegd wel grappig klinken.
Bekijk anders de video review van Matt op IGN eens, die heb ik ook gezien.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook een GTA stijl game, Sandbox dus, geen levels, maar gewoon "Lopen in Zwijnstijn" . Maar ik kan nergens een review van de Wii versie vinden in het Nederlands![]()
Mijne nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijne ook.
Ze moeten weer eens met een goede Donkey Kong platformer komen. Ik kijk uit heimwee filmpjes van DK64 op youtube
.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijne nietSPM
Ik heb van de week nog DK64 zitten spelen, nadat ik de soundtrack vond. Blijft geniaal
Ziet er goed uit, de controlls zijn echt tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bekijk anders de video review van Matt op IGN eens, die heb ik ook gezien.
Edit:
Deze is hier te vinden.
Of gewoon EBA met de wiimote, Dat is pas een uitdaging.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Maraca het volgende:
Ik bedacht me opeens dat het heel gaaf zou zijn als ze EBA op de Wii uit zouden brengen.. met een dansmat oid![]()
Oh man.. ik moet er eigenlijk niet aan denkenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Of gewoon EBA met de wiimote, Dat is pas een uitdaging.![]()
1) Wireless Router kopen (beste oplossing)quote:Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef IkWasHier het volgende:
Ik heb dinsdag mijn Wii binnen gekregen, en nu wil ik graag online met mijn Wii. Ik heb alleen geen draadloos internet, en weet ook niet hoe ik dit kan krijgen. Zou iemand mij kunnen voorlichten?
F1 duurste reclame blok? Euuuhhh... nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef depax het volgende:
hmm ik was de dimplus website aan het bekijken en er viel me iets op.
Smash bros staat namelijk sinds deze week een datum achter en dat is de zelfde datum als in amerika
3 december zou het dan toch een worldwide launch worden?
NOE is trouwens flink aan het adverteren.
Zie het hele weekend al big brain academy langs komen en die Nicolle Kitman reclame voor brain training.
Tijdens een van de duurste reclame blokken ook . Namelijk tijdens F1 daarnaast gezien op net5 tijdens reclames voor gillmore girls, big love ook goed bekeken series.
En gistere kon je op sbs6 een wii winnen. Met sms game.
het is in iedergeval niet de goedkoopste aangezien er toch best veel mensen kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
F1 duurste reclame blok? Euuuhhh... nee.
Maar je hebt gelijk. Ik zie ook steeds meer Wii reclames op tv. Helaas zijn ze zo ongelofelijk slecht.
Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef depax het volgende:
[..]
het is in iedergeval niet de goedkoopste aangezien er toch best veel mensen kijken
Voetbal is natuurlijk het duurste.
en nog legt het hun geen windeierenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.![]()
Hardware: Piranha W19 Wii Chargerquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Herr.Flick het volgende:
Misschien al eens eerder in een topic besproken, maar:
Heeft iemand ervaring met de docking stations voor de Wii-mote?
Zoja, werkt het goed, gaat de accu lang genoeg mee, en welk merk/kosten?
![]()
Gek he, aangezien Sony de CL sponsort... Zou Nintendo nog wat van kunnen leren, grote clubs of competities sponsoren.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.![]()
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=a9jS_4ex3G0_atPPvsuFE2jn0PwU_L3g&page=otherquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he, aangezien Sony de CL sponsort... Zou Nintendo nog wat van kunnen leren, grote clubs of competities sponsoren.
In Europa. Maar om een grote voetbalcompetitie te sponsoren is hun huidige imago niet geschikt. Hun vorige ook niet trouwens.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=a9jS_4ex3G0_atPPvsuFE2jn0PwU_L3g&page=other
Ja, heb ik ook aan zitten denken idd. Je zag al PS3 borden in november 2006, lekker zuur dus aangezien het nog wel even duurde. Toen dacht ik nog dat het de Wiilaunch zou schadenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he, aangezien Sony de CL sponsort... Zou Nintendo nog wat van kunnen leren, grote clubs of competities sponsoren.
Ze sponsorden volgens mij ook Wimbledon. Wat misschien wel intelligenter is, aangezien je al goed kunt tennissen op de Wii. Ik denk dat ze er wel komen, het wordt langzaam beter.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef Tomasso het volgende:
In Europa. Maar om een grote voetbalcompetitie te sponsoren is hun huidige imago niet geschikt. Hun vorige ook niet trouwens.
Dat zou te mooi zijn. Ik denk dat het Nintendo logo mooi zou staan op de ajax shirts.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:20 schreef PastoorPeter het volgende:
Nintendo moet Ajax sponsoren!!111
Wii are the championsquote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zou te mooi zijn. Ik denk dat het Nintendo logo mooi zou staan op de ajax shirts.
Tomasso ouwe ajax fan van me.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Tomasso het volgende:
Kots.
Ruim je het zelf even op ja?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Tomasso het volgende:
Kots.
Ze hebben hun eigen NASCAR auto, ook niet goedkoop of klein.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=a9jS_4ex3G0_atPPvsuFE2jn0PwU_L3g&page=other
Ik heb deze en hij bevalt best goed. Hoe lang ik er precies mee doe, hou ik niet echt bij. Meestal doe ik ze er pas in als ze bijna leeg zijn. Ikzelf vind het een goede aankoop geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Herr.Flick het volgende:
Misschien al eens eerder in een topic besproken, maar:
Heeft iemand ervaring met de docking stations voor de Wii-mote?
[...]![]()
Ok, maar wat is de laadtijd? Wat is de prijs? Het merk? Is er ruimte voor de straps?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Grooviee17 het volgende:
[..]
Ik heb deze en hij bevalt best goed. Hoe lang ik er precies mee doe, hou ik niet echt bij. Meestal doe ik ze er pas in als ze bijna leeg zijn. Ikzelf vind het een goede aankoop geweest.
Speculeer hier verder over MGS Wii.quote:Kojima gaat twee nieuwe MGS-producten onthullen
Geplaatst door Morthill op 23-07-07 @ 21:52
Morgen is in Japan een feestje ter ere van het twintigjarig bestaan van de Metal Gear-serie. Naast live muziek, een talkshow en beelden van de geschiedenis van de serie zullen er ook wat nieuwe dingen getoond worden. Zo zal Hideo Kojima de online mogelijkheden van Metal Gear Solid 4 tonen en twee nieuwe Metal Gear Solid-producten onthullen. Gezien het tijdsverschil met Tokyo van negen uur zullen de nieuwe games waarschijnlijk morgen in de loop van de middag bekend worden.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Grooviee17 het volgende:
[..]
Ik heb deze en hij bevalt best goed. Hoe lang ik er precies mee doe, hou ik niet echt bij. Meestal doe ik ze er pas in als ze bijna leeg zijn. Ikzelf vind het een goede aankoop geweest.
Ook graag iets meer info!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de laadtijd? Wat is de prijs? Het merk? Is er ruimte voor de straps?
/care, tijd voor vernieuwende gamesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Speculeer hier verder over MGS Wii.
Toen ik hem kocht had ik de laatste bij de E-Plazaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Net RE4 bij Play besteld. Dat spel is werkelijk overal uitverkocht, je zou denken dat ze na vorige keer hun lesje wel zouden hebben geleerd.
Dan had de verkoper het mis want het kan niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Houtspeer het volgende:
Met de Classic controller kan je geen gamecube spelletjes spelen?
De verkoper zei van wel
Met de classic controller kun je virtual console spellen spelen en enkele wiispellen (bijv. mercury)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Houtspeer het volgende:
Met de Classic controller kan je geen gamecube spelletjes spelen?
De verkoper zei van wel
Dat ligt aan Capcom, niet Nintendo. Ik vind het ook helemaal schandalig dat ze niet genoeg spellen hebben geleverd. Eerst zeuren dat je spellen niet goed verkopen op Nintendo systemen, maar als ze wel goed verkopen, leveren ze niet genoeg exemplaren!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Net RE4 bij Play besteld. Dat spel is werkelijk overal uitverkocht, je zou denken dat ze na vorige keer hun lesje wel zouden hebben geleerd.
Of er gewoon eentje bij halen. Dus dat je een classic en cube hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:06 schreef Houtspeer het volgende:
Ah ok, dan ga ik hem gewoon ruilen voor een gamecube controller.
Bedankt.
Jep, ikke, moet hem dan ff als gewone pal tv en dan werkt het wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand hier problemen met bepaalde spellen van de virtual console, dat ie dat niet kan weergeven op een hd tv. bijvoorbeeld gaat scrollen van boven naar beneden ?
je bedoelt dus via scart aansluiten zeg maar ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jep, ikke, moet hem dan ff als gewone pal tv en dan werkt het wel...
sommige spellen, zoals punchout, werken dan weer wel via edtv.
Nope, heb via component, maar bij je wii instelling kun je hem op gewoon PAL zettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoelt dus via scart aansluiten zeg maar ?
Ik ben niet van plan om virtual games te downloaden, ik dacht eerst ook dat ik de classic controller in de Wii kon stoppen en dat je dan met z'n 2en kan spelen. Echt jammer dat je perse een Wii mote moet hebben om met z'n 2en te Wiien. Of heb ik het mis? Kan je ook Wii games spelen met een gamecube controller? Nee toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of er gewoon eentje bij halen. Dus dat je een classic en cube hebt.
Het ligt eraan welke virtual consolespellen je zou willen gaan spelen. Bepaalde 2D spellen (bijv. Super Mario World) spelen niet lekker met de cubecontroller.
Nopequote:
Wii Play is 50 euro en een losse controller is 40 euro..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Houtspeer het volgende:
Dus ik moet 60 euro betalen voor een 2e controllerSjee..
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/wii+play_Wii.htmlquote:
De goedkoopste: Verwachtte levertijd: 5-6 wekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/wii+play_Wii.html
En dan heb je twee (2) euro bespaartquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
De goedkoopste: Verwachtte levertijd: 5-6 weken
Ik heb hem besteld bij consoleshop.nl(die hem overigens nu niet meer verkopen), een Joytech Power Station. Er zitten twee accu's bij. Het enige nadeel is dat je als je de accu erin hebt zitten, je niet meer kan syncen. Daarvoor moet je dus even twee batterijen erin doen. Hij was iets van 40-50 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ok, maar wat is de laadtijd? Wat is de prijs? Het merk? Is er ruimte voor de straps?
Ja, dat noemen ze een tafelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef Maraca het volgende:
Bestaan er ook gewone houdertjes voor de wii controllers + aanhangsel?
Gaaf.. waar kan ik die halen?quote:
35 euro bij BOLquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaaf.. waar kan ik die halen?![]()
Nee, ik bedoelde dus een standaard.. ze liggen nu naast de Wii, maar zoiets als die Joytech vind ik wel leuk om er naast te hebben.. maar ik vind 50 euro een beetje duur aangezien ik gewoon batterijen gebruik
heb je daarom een wii gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
maar ik vind 50 euro een beetje duur...
Héquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb je daarom een wii gehaald?![]()
moehahaha. ik ga slapen.
kopen??? moehahahah. nee nu ga ik echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
HéIk vind 50 euro gewoon veel voor een accessoire (ik gebruik hem dan alleen als rekje)
![]()
Misschien dat jij het niks vind, maar voor dat geld koop ik liever een wii-spel
quote:- feels a little like a simulation, exploring areas gradually
- clever production sucks you in totally
- with the change of camera view, you can get lost at sea
- you can explore the aquatic life as much as you want or you can go looking for events
- there's lots of stuff you can do, play at your own pace
- production is great, you can feel the mystery and magnificence of the ocean
- thanks to the effects of the mysterious music, the game feels very real
Het ziet er elke keer leuk uit. Maar het enige wat ik wil weten is of je ook dingen kan doen in die zee. En zo ja, wat. Dat staat echt nergens. Maar als hij een goed cijver krijgt dat neem ik aan dat je wel wat kan doen.quote:
Op welke manier is 10/8/9/8 meer dan 9/9/9/9?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef depax het volgende:
forever blue ( hier endless ocean) zou wel eens een slapende hit kunnen worden.
Het heeft meer gekregen dan mina golf 5 wat dus de ps3 kraker van dit jaar gedeelte moet zijn van famitsu.
MinnaGolf5 9/9/9/9 ( met de allereerste motion sensing. Hoe het werkt lijkt me raar maarja)
Forever Blue 10/8/9/8
[..]
zo werkt het niet het betekend dat voor een onderdeel er een 10 gescoord is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke manier is 10/8/9/8 meer dan 9/9/9/9?
Wario Ware en Mario Party zijn ook blije spellen die leuk gebruik maken van de Wii controller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Het oudste zoontje van mijn vriend heeft er gisteren eentje gekocht. Gisteren ook voor het eerst zitten tennissen met Wii Sports. Vet!Nu nog van mn Wii-tennisarm af te zien komen
.
Wat zijn, behalve Wii Play, nog meer van dit soort vergelijkbare blije spellen?
Die heb ik al gekocht voor de 360, maar de gameplay is veel leuker op de Wii, denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef speknek het volgende:
Rayman Raving Rabbids
Excite Trucks is erg leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Het oudste zoontje van mijn vriend heeft er gisteren eentje gekocht. Gisteren ook voor het eerst zitten tennissen met Wii Sports. Vet!Nu nog van mn Wii-tennisarm af te zien komen
.
Wat zijn, behalve Wii Play, nog meer van dit soort vergelijkbare blije spellen?
Waarom? Het is dezelfde gameplay alleen dan een beetje andersquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand hier ook dat SSX spel gespeeld ?? ik ben een enorm fan van de voorgaande ps2 versies, maar ben bang dat dit een teleurstelling is
Wauw, wat tof. Jij bent een echte gamegoeroe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
goh das een goeie tip daar had ik nog nooit aan gedacht. man ik koop al 20 jaar spellen, sinds de bladen van vroeger al.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, wat tof. Jij bent een echte gamegoeroe.
ja ik heb zelfs nog pong en pacman gespeeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, wat tof. Jij bent een echte gamegoeroe.
Sar-cas-mequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb zelfs nog pong en pacman gespeelddie had ik overigens niet gekocht
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef depax het volgende:
leuke financiele gegevens trouwens en shipments:
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2007/070725e.pdf
Wii shipment forecast is verhoogd van 14.5 naar 16 miljoen voor het financiele jaar 2008
De Wii in anderhalf jaar tijd voorbij de Gamecube.quote:Nintendo had previously forecasted Wii hardware shipments of 14 million for the year, but it has since revised that number to 16.5 million, effectively upping shipments by 2.5 million units. In laymen's terms, this means that the firm expects to sell another 12.3 million Wii systems around the world between now and March of next year, increasing the total Wii worldwide installed base to 22 million.
ja de humor is geweldig maar met meerdere personen is het echt leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:26 schreef _Flea_ het volgende:
Is Rayman Ravin Rabbits een leuk spel?
Wc.. deuren... sluiten... _kan_ nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef depax het volgende:
[..]
je moet wel het verhaal vrij spelen maar dat kan je ook door steeds iemand een mini spel te laten doen.
omgquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef depax het volgende:
op :
http://kuju.com/ zie je aan de rechterkant een banner staan van bw2 met game footage.
en dan nog ubi is weer bezig met rrr2 dit keer parodien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier:
http://wiiz.fr/article.php?a=12569
Hij lijkt mij wel grappig...maar niet full price.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:26 schreef _Flea_ het volgende:
Is Rayman Ravin Rabbits een leuk spel?
red steel is de enige volgens mij. en die is 10minuten leuk. en ik krijgt er hoofdpijn van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:27 schreef Apekoek het volgende:
Wat is momenteel de beste 1ste person shooter, en wat binnen kort op metroid prime na?
is ie wel met meerdere mensen tegelijk te spelen (ala mario party)? dacht ergens gelezen te hebben dat het niet kon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef depax het volgende:
[..]
ja de humor is geweldig maar met meerdere personen is het echt leuk.
je moet wel het verhaal vrij spelen maar dat kan je ook door steeds iemand een mini spel te laten doen.
sommige mini spellen zijn met 2 tot 4 spelers te spelen moet dan wel 4 wiimotes en 4 nunchucks hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
is ie wel met meerdere mensen tegelijk te spelen (ala mario party)? dacht ergens gelezen te hebben dat het niet kon.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef depax het volgende:
omg http://www.gametrailers.com/player/22810.html
Voor 32 euro? Pfffquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.consoleshop.nl/accessoire/40828/1344/netwerk.html
Kun je beter een draadloze router halen. 40 euro. Daar kan dan ook gelijk een DS mee online en laptops bijv.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor 32 euro? PfffDaar heb ik weinig zin in.
Ik heb al wel een WifiMax Dongle liggen, maar die krijg ik gewoon niet aan de praatquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je beter een draadloze router halen. 40 euro. Daar kan dan ook gelijk een DS mee online en laptops bijv.
Hoe werkt dat, creert die gewoon een acces point? De Wii zou daarmee moeten kunnen verbinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb al wel een WifiMax Dongle liggen, maar die krijg ik gewoon niet aan de praat
Ja dat doet hij, echter de bijgeleverde software doet erg apart (understatement)quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, creert die gewoon een acces point? De Wii zou daarmee moeten kunnen verbinden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef Houtspeer het volgende:
In DBZ tenkaichi 2 staat dat je met z'n 8en kan spelen, maar dat klopt toch niet? Want in Wii options staat dat er maar 4 wii motes 'aangesloten' kan worden, of heb ik eht nou mis?
ook 1 van de mogelijkheden. eerder dat dan internet iigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of wat denk je van een toernooi voor 8 spelers waarbij je de controllers moet doorgeven?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)our-de-fr_videogames
Iemand? VGA kabel moet toch mogelijk zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Apekoek het volgende:
Bestaat de Wii vga kabel al? Wil namelijk mijn Wii met een iets betere resolutie kunnen spelen dan nu het geval is op de beamer. Door de tulp aansluitingen is een uitgerekt component/tulp aansluitingsbeeld een beetje wazig. (onscherpe text enzo)
Dat wordt importeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand? VGA kabel moet toch mogelijk zijn?
In de winkel of met credit card.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef IkWasHier het volgende:
Al zou ik wiipoints kopen dan zou dat enkel en alleen zijn voor de browser. Waar kan ik ze eigenlijk halen?
Rot...... Op........quote:
Geboortedatum: 09-08-2001quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:23 schreef _GdR_ het volgende:
ja maar.... :|
Dat heet nou met een mooi woord: 'leugenaar'.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:40 schreef depax het volgende:
liegert
Een 2e Nunchuk is niet per se nodig. Een internetadapter (ethernet adapter) is enkel nodig als je thuis geen Wifi netwerk hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:37 schreef Man_Made_God het volgende:
Nu ben ik ook van plan om een WII te kopen, maar wat zijn nu echt leuke spellen?
En daarnaast zal ik sowieso naast een WII ook een extra controller (+ nunchuk-dinges?) en een internetadapter moeten kopen, dat klopt toch? Of komt er nog meer bij?
quote:n unsuspecting informant accidentally stumbled upon a Blu-ray enabled Wii while visitng Nintendo's R&D facility. Apparently the bathroom wasn't that easy to find.
While searching for the bathroom, the unnamed informant took a wrong turn Willy Wonka style and opened the wrong door. Upon entering the room, he noticed a small group of Nintendo employees (engineers?) watching a movie on what looked like a Nintendo Wii. The informant recounted the details to the Sarcastic Gamer, but made it unclear if the movie playing abilites were a hardware add-on, a software upgrade, or a brand new Wii model. Regardless, he took several mental notes about the situation:
* The remote control to control movie playback attached itself to the Wii-mote nunchuck style.
* The drive slot glowed blue while the disc was in but faded to black when the disc was removed
* The Nintendo employees quickly ejected the disc and placed it in what was undeniably a Blu-ray disc case
* There was an extra Wii channel titled "Wii Watch" emblazoned with a Blu-ray logo
This discovery comes after Nintendo's Reggie Fils-Aime hinted at an upcoming surprise for the Nintendo Wii during a Gamehead interview. "The surprise is coming," he teased, "by the end of September."
"I can't help but wonder," says the Sarcstic Gamer, "if Sony's Peter Dille knew about this upcoming feature roll out when he made his now famous 'HD-DVD dead within months' claim a short while ago."
goh up tight person liegert klinkt leuker ga ergens anders de taalpurist uithangen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat heet nou met een mooi woord: 'leugenaar'.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:09 schreef depax het volgende:
leuk gerucht zo in het weekend: http://gamer.blorge.com/2(...)blu-ray-enabled-wii/
[..]
Geen wifi hier dus die internetadapter zal ook aangeschaft moeten worden.......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Een 2e Nunchuk is niet per se nodig. Een internetadapter (ethernet adapter) is enkel nodig als je thuis geen Wifi netwerk hebt.
Dankzij de mogelijkheid om Gamecube & virtual console games te spelen naast normale wii games zijn er al aardig wat leuke games op de wii te spelen.
leuk gerucht zo in het weekend: http://gamer.blorge.com/2(...)blu-ray-enabled-wii/
[..]
[..]
[..]
goh up tight person liegert klinkt leuker ga ergens anders de taalpurist uithangen.
Blu-rays afdraaien met een 700MHz processor is vrijwel onmogelijk. Blu-ray spelers hebben processors die 4 keer zo snel zijn. Waarom hebben die van die dure processors als het ook mogelijk is om Blu-rays af te spelen met een <1 GHz processor?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:09 schreef depax het volgende:
[..]
Heb ze ook al op Ebay gezien, 10 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Geen wifi hier dus die internetadapter zal ook aangeschaft moeten worden.......
Ik zag dat NFS Carbon ook beschikbaar is hiervoor, werkt dat een beetje op een WII?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |