Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Punica het volgende:
[..]
Niet richten dus?
Ik zal dat ding als ik 'm gebruik nog altijd dicht tegen me oog aan houden, om zo accuraat mogelijk te schieten, net als vele anderen.
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin zonder vizier op dat apparaat
ehhh right.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sowieso is een vizier compleet nutteloos omdat je niet op de TV richt, maar op de sensorbar. Als je hem dicht tegen je oog aanhoudt raak je juist alleen maar in de war.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Zie: mijn vorige post hierboven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Verder kan ik me absoluut niet voorstellen dat ze een gun gaan maken zonder enige vorm van vizier, dat zou ronduit dom zijn.
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Punica het volgende:
Het gaat erom dat men richt met dat ene oog, en niet met dat andere oog, en dat Roy dan dus een tegenovergestelde manier krijgt van controller+chuck vasthouden. Zo moeilijk is het ECHT niet.
Schiettent noemde ik alleen maar om een makkelijker beeld te vormen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow. Nou, dan gebruik je 1 keer en kom je tot de conclusie dat het is gemaakt voor lilliputters. Dan ben je het zat en gebruik je het niet meer, hapt het stof.
En meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt het vizier op je scherm, net zoals bij alle andere spellen
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaasquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Punica het volgende:
[..]
In alle spellen die je in deze vorm speelt ken ik nog altijd herinneren dat je juist geen vizier op je scherm heb, wat is er anders in godsnaam aan het spel?
Verder zie ik op de voorkant van de gun een bobbeltje wat eventueel als vizier te gebruiken is.
Ik zeg niet dat je ongelijk heb, maar voor mij zou het een enorme domper zijn als je alleen maar aan hoeft te wijzen waar je schiet, ipv echt te richten, dan sluit ik me Dreamcast met House of the Dead II wel weer aan.
Ja hoor Roy, wat jij wilt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feit blijft dat je dan ofwel de Nunchuck ofwel de complete Zapper anders vast hebt dan je normaal doet of zou moeten doen.
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasmaquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV'squote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de guns van oudere consoles het niet meer doen op nieuwere tv`s. Alleen 50/60hz tv`s. En sommige guns op 100hz. Maar geen op een lcd/plasma
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat komt helaas door de techniek die gebruikt wordt voor de Wiimote. Bij alle Wii spellen waarbij je de aanwijsfunctie gebruikt zie je constant op je scherm waar je cursor zich bevindt, bij een schietspel dus ook helaas
4 ledjes die als 2 punten gebruikt worden. Als de wiimote dichter bij de linker letjes zit mik je links op het scherm en als de afstand tussen de ledjes kleiner word mik je dichter op de tv. En natuurlijk combinaties daarvan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe techniek die gebruik maakt van 3(?) sensors rond je tv geloof ik, waardoor het ook werkt op 100Hz en LCD/Plasma TV's
Bedankt Bernie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ach wat boeit dat gezeur om die zapper tochJe bepaalt toch zelf hoe je de Zapper vast houd
Doe het gewoon op de manier wat je zelf het fijnst vind.
Zo, dat was mijn Tip van de dag!![]()
Bedankt voor het bedanken van Bernie, Tomasso.quote:
heb jij wel enig idee hoe de controller van de wii werkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Punica het volgende:
[..]
Dat... is erg jammer, hopelijk bieden ze de mogelijkheid om het uit te zetten.. sterker nog, ik ga er vanuit, zo'n kleine optie in een game bakken
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bedankt voor het bedanken van Bernie, Tomasso.
Ja hoor Tomasso, kom er maar weer in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:30 schreef GGMM het volgende:
Nieuws: Geen Kid Icarus game in de maak
Voorafgaande aan de E3 komen er altijd een stortvloed aan geruchten, één van deze was dat we een Kid Icarus aankondiging voor de Wii zouden zien.
Zoals jullie inmiddels weten was Kid Icarus niet één van de genodigden op de E3, en dit bleek niet te zijn omdat we de game pas later zullen zien. Tegenover Game Informer laat Miyamoto dat er geen Kid Icarus game in ontwikkeling is, maar dat veel mensen zeggen de game graag te maken, wellicht dat we het spel in de toekomst dus alsnog mogen verwelkomen.
hier het hele intervieuw
Heb je enig idee wat dat ding voor mogelijkheden heeft ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb jij wel enig idee hoe de controller van de wii werkt?![]()
quote:Rockstar Games announces Bully: Scholarship Edition for the Xbox 360™ and Wii™
New York, NY - July 19, 2007 - Rockstar Games is proud to announce that Bully: Scholarship Edition is coming to the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and the Wii™ home video game system from Nintendo this Winter.
Both the Wii and Xbox 360 versions will retain the wit and deep gameplay of the previously released PlayStation®2 computer entertainment system title and will boast additional new content. Bully: Scholarship Edition takes place in the fictional New England boarding school of Bullworth Academy, and tells the story of 15-year-old Jimmy Hopkins as he experiences the highs and lows of adjusting to a new school. Capturing the hilarity and awkwardness of adolescence perfectly, Bully: Scholarship Edition pulls the player into its cinematic and engrossing world. Universally acclaimed upon first release, Bully: Scholarship Edition is a genre-crossing action game with a warmth and pathos that is unrivaled.
Bully received a perfect “10/10″ from Electronic Gaming Monthly and 1up.com and was heralded as “a great, well-crafted action game that has one of the best senses of humor around” by IGN.com. USA Today called it “a fantastic debut title by Rockstar Vancouver.” The San Francisco Chronicle wrote “Bully has no shortage of creative energy, offering an immersive boarding school experience that is imaginative, funny and filled with surprises.”
Come and explore the zealous joy, mirth, and torment of youth with Jimmy Hopkins and Bully: Scholarship Edition when enrollment commences this Winter.
For more information about Bully: Scholarship Edition please visit www.rockstargames.com/bully.
Ik had hem bijna uitgespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pas wel op als je allebei een eigen savegame gebruikt. Je zult niet de eerste zijn die op die manier een save kwijtraakt.
Wauw, geweldig nieuwsquote:
quote:
Als het goed is wel, dat zegt de Nintendosite in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand al gechecked welke VC games er vandaag bij zijn gekomen?
Ik hoop dat StreetFighter II Turbo er eindelijk bij zit!
Ja, nu was ik aan het zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, ik zou je zoooo bannen als ik dat konKijk, je hoeft niet altijd positief te zijn, maar dit slaat nergens meer op. Ga ns naar buiten, meet other people en relax.
Woot!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dat zegt de Nintendosite in ieder geval.![]()
Tomasso, zo kan hij wel weer heh, je post de laatste tijd alleen maar negatief in dit topic, je maakt het er niet echt gezelliger op... Dus hou je ingevolg een beetje inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, geweldig nieuws
Nu kan ik zo in plaats van dat de mensen mij pesten vanwege m'n ongelooflijk lelijke kop, m'n debiele gedrag en m'n communicatiestoornis, kan ik die kutjongetjes allemaal terug pakken, virtueel! Ha! Dat zal ze leren
Ik zou eerder gaan voor ugh olympics. Lompe franchisenamen tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Asterix speelt heel andere Olympische Spelen, touwtrekken bijv
Ik vond de reacties juist hardstikke leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
A: De laatste reacties zijn verwijderd vw off topic gedoe.
B: Vecht je persoonlijke vetes maar uit via IRC/MSN/PM als je er zoveel probs mee hebt
C: On-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |