was super brak van de dag ervoor idd, maar betekend niet dak niks gedaan heb...quote:
thanks! zit alleen nog na te denken over de kleur...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef SHOOOTO het volgende:
ik wou er net eentje aanmaken, floydMooie site btw
![]()
De La Soul low vind ik echt een hele vette sneaker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Mooie site ouuuuweee, leipeshit ouweeee.
Geel en zwart ouwee, dat is een goed idee ouweeee kaaboo laasu ouweeee.
Ik kom volgende week even langs droppen.
Oja De La soul low of Stash AF1 low, welke zal ik nemen?
Beidequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^^dood as in "niemand loopt op sneakers" of "ik kan ze nergens kopen"
Meer info? Ik ga eind van het jaar naar antwerpenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:02 schreef thaWarhead het volgende:
Ben dol op De La maar die Stash is vetter. Sowieso is de De La High beter dan de low.
Er is idd weinig aandacht voor sneakers in Belgie, had het er zaterdag met Peter van Frisco nog over. Trouwens, die gast van Lockwood gaat in de oude ruimte van Lockwood een sneakertoko opzetten, weer een adresje erbij voor Antwerpen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
voor de belgen:
http://www.808sneakershop.com/
Eh das alles dat ik weet. Vooral niet-SB Nike's enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Meer info? Ik ga eind van het jaar naar antwerpen
Vind de cw dope maar houd niet van adidasjes maar dat wist je al dit is slechts een matig gecamoufleerde tvp.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet dat dit weer beetje de niet stilo van dit forum is, maar.....
[afbeelding]
kheb deze adidasjes besteld.(kon het niet laten)
Wou altijd wel is zx-jes proberen.
Je hebt ook Sprint Brothers...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef Leia het volgende:
Néé. Tevens ben ik een man, zijn sprint sisters geen vrouwen schoenen?
[afbeelding]
Die!
hoe zien die krengen eruit ben te lam om op te zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Lol de skateshop hier in enschede krijgt ook nog een paar Doom's dacht dat die wel redelijk gelimiteerd zouden zijn? Verder niet veel over gelezen.
En nu moet iemand anders het maar voor je doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
hoe zien die krengen eruit ben te lam om op te zoeken
hahaha geef die credits nu maar. hahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Lol de skateshop hier in enschede krijgt ook nog een paar Doom's dacht dat die wel redelijk gelimiteerd zouden zijn? Verder niet veel over gelezen.
x2quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef Kevin2507 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik deze schoenen kan kopen...? ik heb elke site die ik me kon bedenken al bekeken en nergens zijn ze te vinden!
kneusteun is ook druk ant bieden gewest op markptlaatsz ofniequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hahaha geef die credits nu maar. hahahaha![]()
't Zijn kindermaten, dus ik hoop eigenlijk voor je homie dat ie daar niet in pastquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef floydvisser het volgende:
zwarte air maxjes tja ook niets voor mij , maar waar hebben ze die nog, één vriend van me wil die hebbuh
Bij sneakershop hebben ze die zwarte air maxen nog in behoorlijk veel maten. Misschien ff kijken? Tevens TVPquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:
[..]
't Zijn kindermaten, dus ik hoop eigenlijk voor je homie dat ie daar niet in past
Ze krijgen 6 paar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Kreeg je er 159,- bij om daar op te lopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:47 schreef ruffian het volgende:
Woehoei heb gisteren florisjes gekocht waren in de aanbieding
kreeg ¤32,- korting (op ¤159,-)
[afbeelding]
En ze lopen zo lekker!!
Volgens mij zijn dat kinder maten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Op pickyourshoes.com kan je kiezen uit ''Infant Size'' wat houd dat eigenlijk in? (maten zoals 6.5c, 7c, 7.5c, 9.5c, 10c )
Welke maten zijn dat dan (naar europese maten).quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat kinder maten.
Bedankt , ik heb zelf maat 42 dus dat zal niet gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef floydvisser het volgende:
ik heb zitten knippen en plakken voor deze, wist niet dat ik die in de wiki zo kon pikken
maar ja... kan em nu nie meer aanpassen.
![]()
kinder maten? k zal ff zoeken heb er nog ergens een overzicht van!
je kan het hier checken:link
de c staat er niet achter, na de 13 begint het weer bij maat 1 en die kan je hier
checken, aan de onderkant gaan ze met maat 1tm3 verder
10c is 27.5 europese maat erg klein dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bedankt , ik heb zelf maat 42 dus dat zal niet gaan.![]()
. Maar eigenlijk snap ik die tabellen niet.
![]()
Welke maat is 10c in het europees?
Heb ik je geholpen? ok dopequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef MFPascal het volgende:
PVTVP
EDIT: Oh en Warhead & Cloud enzo nog tnx voor de info.![]()
Waar haal je de de la soul low vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Heb ik je geholpen? ok dope![]()
![]()
Ik heb beslist ik ga De La lows nemen i.p.v stashes.
Nog even de details afhandelen en dan heb ik volgende week Dela's in de bus.
Hey die heb ik bij de opening aangehad. Ze zaten idd heel lekker alleen vond de colorway toen ik hem aanhad en in de spiegel keek toch wat minder. Zijn ook nogal lomp. Wel slim van die witte veters. De originele zijn 3x niks vind ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef fathank het volgende:
Afgelopen zaterdag onderstaande schoenen gescoord bij de Frisco. Alleen ik heb dr witte veters erin zitten, is toch met wat meer kleren te combineren. Ze lopen wel ontzettend lekker.
[afbeelding]
Ik had eigenlijk die met blauw, roze en geel gewild, maar die waren er niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef Snever het volgende:
[..]
Hey die heb ik bij de opening aangehad. Ze zaten idd heel lekker alleen vond de colorway toen ik hem aanhad en in de spiegel keek toch wat minder. Zijn ook nogal lomp. Wel slim van die witte veters. De originele zijn 3x niks vind ik
Een vriend van Ric van Frisco verkoopt ze (en zijn De la highs ook)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar haal je de de la soul low vandaan als ik vragen mag?
Ik ben stinkend jaloers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Een vriend van Ric van Frisco verkoopt ze (en zijn De la highs ook)
Ik kreeg het te horen van Ric et voila.
Je gaat nog meer Deo moeten gebruiken als je weet waar ik nog meer aan kan komen *kuch* UNDFTD AF1 *kuch* *hoest* slam city sb dunk *hoest*quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben stinkend jaloers.
Zit nu even low on cash nadat ik vorige week nike Prod II's en een paar reebok dgk heb gehaald.
Ik vind de UNDFTD AF1 niet zo eerlijk gezegd, de slam city daarintegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Je gaat nog meer Deo moeten gebruiken als je weet waar ik nog meer aan kan komen *kuch* UNDFTD AF1 *kuch* *hoest* slam city sb dunk *hoest*
De enige die ik echt ooit nog wil halen zijn de DOTD dunks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Cloud_SB het volgende:
De eerste UNDFTD AF1 is ganz geil.
(De paarse met ruitjes) maar dat komt deels doordat ik het officiele bijpassende shirt al heb.
Ik heb alleen geen geld meer haha.
Veel weet ik er niet van maar volgens mij zijn die nie meer verkrijgbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef Kevin2507 het volgende:
Weet iemand waar ik deze schoenen kan kopen of online bestellen?? ik zoek er al een tijdje naar maar kan ze nergens vinden!![]()
Aai...ik hoop dat ze nog wel ergens te krijgen zijn hehe k vind ze wel dopequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef Z het volgende:
[..]
Veel weet ik er niet van maar volgens mij zijn die nie meer verkrijgbaar.
Kijk even in het Shops & Sellers deel van http://www.sneakers.forumup.nl daar heb ik een volledige Berlijn shoppingguide gepost.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Superfantastisch het volgende:
ik wilde eigenlijk dezelfde vraag stellen.. maar dan berlijn in plaats van glasgow.ik zag dat iemand overkillshop.com geplaatst had en dat toevallig in berlijn was, dus dan heb ik er in ieder geval al 1.
anyone?
Ik had precies hetzelfde, maar dan bij sneakershop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Heb 1 keer besteld bij gabberwear, en had na 2 weken nog niks. Achteraan gemaild en gebeld, maar pas na 600 telefoontjes en nog meer mailtjes antwoord dat de schoenen niet op voorraad waren.
Heb toen wel mn geld teruggekregen, dat duurde 1 of 2 dagen. Uiteindelijk wel netjes afgehandeld. Vond het alleen jammer dat ze niks van zich lieten horen dat de schoenen niet op voorraad waren in tegenstelling tot wat op de site stond...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar dan bij sneakershop.Zou nu mijn geld terug krijgen, ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren
![]()
Johnny's lopen in air max 90quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[afbeelding]
Deze net besteld, vond ze wel tof... Wordt mn achtste paar op rij, mooie score dacht ik zo.
]http://www.kickback-berlin.de/[/quote][/url]quote:solebox.de die zitten volgens mij in duitsland
en deze: [url=http://www.kickback-berlin.de/
thanks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Kijk even in het Shops & Sellers deel van http://www.sneakers.forumup.nl daar heb ik een volledige Berlijn shoppingguide gepost.
Er zijn ook genoeg sjonnies die op Air Max 1 en Dunks lopen.quote:
ik ga binnenkort een AM90 halen, Johnny's Unite! (alweer een tijdje geleden dat ik een AM90 had, waren helemaal afgetrapt)quote:
die maize zie ik nog wel voorbij komen, alleen niet in jouw maatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Er zijn maar 2 90's die ik dope vind.
De homegrown en de gray/maize/black (geweun GR) Dat zijn ook de enigste 2 90's die ik wil/moet hebben.
quote:
A single picture showed up online of the Nike Dunk SB Low Old Spice, and now thanks to Jordan8420 we have some more. I do not know if its the lighting but the side panels look more like beige or a coffee color than white. The color scheme is Buff/Metallic Gold and this Dunk SB is apart of a Gentleman’s Pack with this pair dubbed “Old Spice”. A release date has not been set yet.
Jup Ebay komen ze nog steeds geregeld voor die prijs langs.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:54 schreef MFPascal het volgende:
Waar kun je ze nog kopen voor die prijs, eBay? Op marktplaats gaan ze weg rond de 210 ~250 eu.
Er zullen overigens denk ook wel fakes zijn gemaakt van Homegrowns, of niet?
Beetje stereotiep denken, niet? Ik ben echt allesbehalve een sjonnie, vind het model gewoon ontzettend mooi, en ze zitten en lopen gewoon fantastisch...quote:
'quote:Op zondag 15 juli 2007 17:17 schreef De_Brandweer het volgende:
die vandals zijn ziek. en die gele adidasjes zijn wel erg lang.
Ja precies, daarom zijn de homegrowns ook air max 90's uitgebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
smaken verschillend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:35 schreef thaWarhead het volgende:
Als je dan Puma's verzamelt doe dan Clyde's, Suedes of andere klassieke modellen, niet die ranzige moderne troep.
moet je ff gaan kijke bij re-issue of bij britainquote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef revolutionx het volgende:
weet iemand waar ik coole gekleurde veters vandaan haal?
Van Sneakerfreaker:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef JustBlaze het volgende:
In hoeverre je hier blij mee moet zijn is wat anders, maar toch maar even melden.
Puma Basket 'Colour Change'
Sneaker die verandert a.d.h.v. temperatuur.
Lees meer: http://www.overkillshop.com/de/product_info/info/2309/
WE ALL KNOW WHO WAS THE FIRST ONE TO DO IT................. MMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WORLD RELEASE OF THE BASKET CC AT OVERKILL SHOP
The brand new Basket Colour Change is the first sneaker innovation worldwide that provides heat sensitive upper material.
Puma and Overkill celebrate this with a huge "Instore Release" that will present the Basket CC at Overkillshop exclusively and for the first time.
PUMA BASKET HEAT SENSITIVE
Surely, this was something every sneaker freak dared to dream of - a sneaker that is able to change colour. Puma now makes this wish come true. The release of the Puma Basket Colour Change is an absolute innovation in sneaker design and function: in deed, it is heat sensitive and changes colour according to the temperature of your foot and environment. Originally olive brown becomes dark green to dark blue to deep purple. Temperatures below zero degrees cause a black colour. One touch is enough to adjust to the environment.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Die AM1 moet ik hebben. andere vetertjes klaar. richtprijs? limited oid?
weet jij waar visions worden verkocht?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef floydvisser het volgende:
vision had dat al 7 jaar geleden in een aantal modellen...
niet echt nieuw... maar wel grappig!
jah die bende heet nu draven toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:16 schreef thaWarhead het volgende:
Vision is nu gerelaunched met alleen maar wacke schoenen in vaak wacke shops.
dat snap ik dat jij er ver van impressed ben, lijkt mij ,gezien je posts en dergelijke, ook helemaal niet jou dingquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:42 schreef thaWarhead het volgende:
Was Draven van Vision? Dan waren ze nog 20 keer wacker.Er staan nu was schoenen op de Vision site maar ik ben ver van impressed.
dat is zeker waar, maar die bedoelde ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef thaWarhead het volgende:
Hou best van oude skateschoenen (Tim O'Conner Saviers, Es/Etnies Sal Barbiers, Half Cabs etc) Het is allemaal gejat van anderen die het waarschijnlijk 100 keer beter doen
in rotterdam hebben ze geloof ik nog DP schoenen van vision... bij dat een beetje punk achtige winkeltje..ken er ff nie opkomen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
weet jij waar visions worden verkocht?
en dan het duane peters model?
Van Haren verkocht ze op een gegeven moment zelfs.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Airwalk was aan het einde ook een mall merk, het lokale sportwinkeltje in mijn dorp verkocht ook Airwalks.
sommige die hard lopen heb ik voor de zekerheid per stuk gedaan incase er iets niet klopt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die shop is zeker een vooruitgang
alleen waar heeft elke schoen bijvoorbeeld 8 vermeldingen met elke keer een andere maat ipv zo'n kek dropdown menuutje waar je je maat kan kiezen?
Wanneer komt die uit?quote:
Die heb ik vorige maand nog bij Frontrunner gehaald in Utrecht, lopen geweldig!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Smeich het volgende:
Iemand een idee waar je de K-swiss classics (nog) kunt halen in NL?
[afbeelding]
die dus
Bedankt. Ook via jouw website? (outlawz)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef thaWarhead het volgende:
Volgende maand.
die AM1s zijn best wel dope! alleen niet voor mij omdat ik die bruine zool en dat gaatjesspul niet tof vind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Modus het volgende:
Coming soon:
[afbeelding]
[afbeelding]
HufSF AM1 & 90. Velly limited plobably..
Dat hebben we jullie al die jaren laten geloven muhahahahaha. Maar ja, Outlawz krijgt ze gewoon binnen, doneren die Euro's!quote:
Hoe kom je aan die groene? Ik wou er zelf ook groene veters instoppen, maar het extra paar veters is weer zwartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef floydvisser het volgende:
als het goed is krijgen we die old spice dunks wel... idd ergens volgende maand...denk ik
henk..die c&k's vallen bij mij nogal small, beetje stug leer denk ik...
kan volgende week nog wel ff checken of ik een 8.5 voor je kan regelen..![]()
heb ze zelf nu aan met groene veters..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
Nog steeds niks dus... wat een kutzaak zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar dan bij sneakershop.Zou nu mijn geld terug krijgen, ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren
![]()
Vandaag mijn Air Maxjes besteld bij Sneakertom.com. Hebben nu ook een shop in NL. Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
[afbeelding]
Vandaag mijn Air Maxjes besteld bij Sneakertom.com. Hebben nu ook een shop in NL. Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
[afbeelding]
kickz.com en voor customs: leyp.comquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef Jasper030 het volgende:
Weet iemand waar je Nike AirForce1 gewoon helemaal wit kan kopen en voor hoeveel , en waar je 't kan laten customizen ? en hoeveel dat gaat kosten?
zaten bij me loon tre'squote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die groene? Ik wou er zelf ook groene veters instoppen, maar het extra paar veters is weer zwart![]()
denk dat er ff wat geklust werd, of het was gewoon druk op t net...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Floydvisser, ligt de site van de winkel plat? Ik kom er in ieder geval niet op
is het goed als ik dat volgende week dan ook ff laat weten? Heb nog een paartje stabs op ebay lopen + dat ik misschien cheapo Homegrowns kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef floydvisser het volgende:
als het goed is krijgen we die old spice dunks wel... idd ergens volgende maand...denk ik
henk..die c&k's vallen bij mij nogal small, beetje stug leer denk ik...
kan volgende week nog wel ff checken of ik een 8.5 voor je kan regelen..![]()
heb ze zelf nu aan met groene veters..
[afbeelding]
60 paarquote:Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef jovink het volgende:
vraagje he
hoeveel stuks linoliums zijn er uitgekomen in nl?
alvast bedankt
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:22 schreef thaWarhead het volgende:
En dan liggen er nog een zooi op Nike HQ, over een maandje ofzo kan elke shop in NL ze bestellen.
Woont niet iemand hier er in de buurt??quote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Ja, Huppelei. Oud, maar wel vet. Op marktplaats staan ze o.a.
@Stansfield: yep, in Roermond heb je iig wel een paar ZX modellen, van Bataviastad weet ik niet. Gewoon even bellen.
Ik heb hetzelfde, ook op vakantie.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef morgane het volgende:
Ik wil zó naar dat WK, maar dan ben ik op vakantiehet wordt niet vaak in NL georganiseerd he?
waar heb je dat gezien eigs? vrienden van mij helemaal wtf!? hebben hebben hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef Huppelei het volgende:
Ik kwam net dit tegen, of ben ik al oud?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat volgens mij op nikesb.orgquote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
waar heb je dat gezien eigs? vrienden van mij helemaal wtf!? hebben hebben hebben
k zal eens kijken hoe lang die bar echt een open bar blijft...:9quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef thaWarhead het volgende:
Niet iedereen heeft een VIP pas met open bar
quote:
prima schoenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist deze binnengehaald. Ging eigenlijk voor de puma's die ik eerder gepost heb, maar die vond ik irl niet zo geweldig. Deze wel
[afbeelding]
ja ik wacht verdomme ook al op die 2 kutbedragen van paypal om mn account weer te verifiëren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef Chrishop het volgende:
Ik sta op het punt homegrowns van een gast te kopen verneuken die vieze honden van de IBgroep het in combinatie met paypal waar ik eerst 20 dagen op moet wachten voordat het geld erop staat en ik het over kan maken. Dat ze allen zullen sterven en branden in den hell.
Thanxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
prima schoenmn broer is inmiddels bezig met zn 3e paar. Die zool blijft gewoon goed. Ik heb nog een Monaco GP hier liggen die ik heeel veel heb gedragen en de zool blijft gewoon goed. Zijn fijne schoenen om ook in te rijden vind ik.
Ja dat bleeeeggh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja ik wacht verdomme ook al op die 2 kutbedragen van paypal om mn account weer te verifiëren.
die geblokkeerd is en opnieuw aangevraagd moet wordenquote:
Ik gebruik hem ook alleen maar voor webaankopen, verder ook nooit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die geblokkeerd is en opnieuw aangevraagd moet worden
(in mijn gevalalleen ik bestel nu vrij weinig via het web en heb een cc eig niet meer nodig)
ik moest er huur mee betalen, alleen ging er op een gegeven moment meer geld uit dan dat er binnenkwam en zodoende werd ie geblocked. Ik ga binnenkort met mn bank praten en checken of ik een nieuwe kan aanvragen. Tot die tijd kan ik mn broer z'n cc wel gebruiken. Heb wel mazzel met zo'n relaxte broerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar voor webaankopen, verder ook nooit.
Ja dat heb ik bij mijn item (nederlander gelukkig) ook voorgesteld, nog geen reactie gehad..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat bleeeeggh.
Ben ondertussen afgekoeld, ik kan toch ook gewoon de gekke henkie uithangen en die keal van bank naar bank geld sturen ofzo? Bedoel online schoenen kopen blijft voor mij toch een kwestie van blind vertrouwen.
Assenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou vandaag een paar leuke sneakers kopen in Assen, maar ze hadden echt niks! Niet van die gekleurde adidassen of nike's, alleen maar witte K-swiss enzo
quote:(Verwachte clearingdatum: 23 jul 2007)
Ik had het wel gewoon overgemaakt op de oude manier, stond er gister op. Was ook bang dat het er misschien niet op kwam te staan dus had een mail gestuurd. Ze zeiden dat mn geld nog wel op mn rekening werd gestort maar deze functie binnenkort verdween.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja dat kan dus niet, je hebt toch niet zo'n betalingskenmerk?
En je moet dus eerst verifiëren voordat je kan overmaken. En dat duurt dus maximaal een week volgens paypal
WTF, dit is verwarrend. Kun je straks niet meer via je bank geld overmaken naar je Paypal?quote:maar deze functie binnenkort verdween.
Zojuist die 2 bedragen binnen gehad en dit is de nieuwe voorwaarde:quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef floydvisser het volgende:
volgens mij is die paypal shizzle alleen om hem te kunnen bevestigen...
voor de rest... k zit ook op die bedragen te wachten, me paypal staat tjok vol en wil terug boeken naar me bank...
vind het wel makkelijk dat je geen cc meer nodig hebt... t is alleen ff wachten, maar ja daarna... gaat het volgens mij wel makkelijk.
Beetje kut, maar het is niet andersquote:Door hieronder op 'Ik geef toestemming' te klikken, verklaar ik het volgende:
1. Ik verzoek en machtig PayPal (Europa) S.à r.l. & Cie, S.C.A. om via automatische incasso alle betalingen die ik verricht vanaf mijn PayPal-rekening, af te schrijven van de rekening die hierboven wordt vastgesteld, totdat ik besluit dit proces te annuleren.
2. I2. Ik erken en ga ermee akkoord dat het gebruik van de service 'Incasso-overeenkomst' wordt bepaald door de hieronderstaande servicevoorwaarden inzake de Incasso-overeenkomst
Idd, die bovensten vind ik bij nader inzien ook niet meer zó.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef jovink het volgende:
die onderste zijn stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |