sommige die hard lopen heb ik voor de zekerheid per stuk gedaan incase er iets niet klopt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die shop is zeker een vooruitgang
alleen waar heeft elke schoen bijvoorbeeld 8 vermeldingen met elke keer een andere maat ipv zo'n kek dropdown menuutje waar je je maat kan kiezen?
Wanneer komt die uit?quote:
Die heb ik vorige maand nog bij Frontrunner gehaald in Utrecht, lopen geweldig!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Smeich het volgende:
Iemand een idee waar je de K-swiss classics (nog) kunt halen in NL?
[afbeelding]
die dus
Bedankt. Ook via jouw website? (outlawz)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef thaWarhead het volgende:
Volgende maand.
die AM1s zijn best wel dope! alleen niet voor mij omdat ik die bruine zool en dat gaatjesspul niet tof vind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Modus het volgende:
Coming soon:
[afbeelding]
[afbeelding]
HufSF AM1 & 90. Velly limited plobably..
Dat hebben we jullie al die jaren laten geloven muhahahahaha. Maar ja, Outlawz krijgt ze gewoon binnen, doneren die Euro's!quote:
Hoe kom je aan die groene? Ik wou er zelf ook groene veters instoppen, maar het extra paar veters is weer zwartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef floydvisser het volgende:
als het goed is krijgen we die old spice dunks wel... idd ergens volgende maand...denk ik
henk..die c&k's vallen bij mij nogal small, beetje stug leer denk ik...
kan volgende week nog wel ff checken of ik een 8.5 voor je kan regelen..![]()
heb ze zelf nu aan met groene veters..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
Nog steeds niks dus... wat een kutzaak zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar dan bij sneakershop.Zou nu mijn geld terug krijgen, ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Vandaag mijn Air Maxjes besteld bij Sneakertom.com. Hebben nu ook een shop in NL. Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |