Van Sneakerfreaker:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef JustBlaze het volgende:
In hoeverre je hier blij mee moet zijn is wat anders, maar toch maar even melden.
Puma Basket 'Colour Change'
Sneaker die verandert a.d.h.v. temperatuur.
Lees meer: http://www.overkillshop.com/de/product_info/info/2309/
WE ALL KNOW WHO WAS THE FIRST ONE TO DO IT................. MMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WORLD RELEASE OF THE BASKET CC AT OVERKILL SHOP
The brand new Basket Colour Change is the first sneaker innovation worldwide that provides heat sensitive upper material.
Puma and Overkill celebrate this with a huge "Instore Release" that will present the Basket CC at Overkillshop exclusively and for the first time.
PUMA BASKET HEAT SENSITIVE
Surely, this was something every sneaker freak dared to dream of - a sneaker that is able to change colour. Puma now makes this wish come true. The release of the Puma Basket Colour Change is an absolute innovation in sneaker design and function: in deed, it is heat sensitive and changes colour according to the temperature of your foot and environment. Originally olive brown becomes dark green to dark blue to deep purple. Temperatures below zero degrees cause a black colour. One touch is enough to adjust to the environment.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Die AM1 moet ik hebben. andere vetertjes klaar. richtprijs? limited oid?
weet jij waar visions worden verkocht?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef floydvisser het volgende:
vision had dat al 7 jaar geleden in een aantal modellen...
niet echt nieuw... maar wel grappig!
jah die bende heet nu draven toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:16 schreef thaWarhead het volgende:
Vision is nu gerelaunched met alleen maar wacke schoenen in vaak wacke shops.
dat snap ik dat jij er ver van impressed ben, lijkt mij ,gezien je posts en dergelijke, ook helemaal niet jou dingquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:42 schreef thaWarhead het volgende:
Was Draven van Vision? Dan waren ze nog 20 keer wacker.Er staan nu was schoenen op de Vision site maar ik ben ver van impressed.
dat is zeker waar, maar die bedoelde ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef thaWarhead het volgende:
Hou best van oude skateschoenen (Tim O'Conner Saviers, Es/Etnies Sal Barbiers, Half Cabs etc) Het is allemaal gejat van anderen die het waarschijnlijk 100 keer beter doen
in rotterdam hebben ze geloof ik nog DP schoenen van vision... bij dat een beetje punk achtige winkeltje..ken er ff nie opkomen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
weet jij waar visions worden verkocht?
en dan het duane peters model?
Van Haren verkocht ze op een gegeven moment zelfs.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Airwalk was aan het einde ook een mall merk, het lokale sportwinkeltje in mijn dorp verkocht ook Airwalks.
sommige die hard lopen heb ik voor de zekerheid per stuk gedaan incase er iets niet klopt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die shop is zeker een vooruitgang
alleen waar heeft elke schoen bijvoorbeeld 8 vermeldingen met elke keer een andere maat ipv zo'n kek dropdown menuutje waar je je maat kan kiezen?
Wanneer komt die uit?quote:
Die heb ik vorige maand nog bij Frontrunner gehaald in Utrecht, lopen geweldig!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Smeich het volgende:
Iemand een idee waar je de K-swiss classics (nog) kunt halen in NL?
[afbeelding]
die dus
Bedankt. Ook via jouw website? (outlawz)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef thaWarhead het volgende:
Volgende maand.
die AM1s zijn best wel dope! alleen niet voor mij omdat ik die bruine zool en dat gaatjesspul niet tof vind.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Modus het volgende:
Coming soon:
[afbeelding]
[afbeelding]
HufSF AM1 & 90. Velly limited plobably..
Dat hebben we jullie al die jaren laten geloven muhahahahaha. Maar ja, Outlawz krijgt ze gewoon binnen, doneren die Euro's!quote:
Hoe kom je aan die groene? Ik wou er zelf ook groene veters instoppen, maar het extra paar veters is weer zwartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef floydvisser het volgende:
als het goed is krijgen we die old spice dunks wel... idd ergens volgende maand...denk ik
henk..die c&k's vallen bij mij nogal small, beetje stug leer denk ik...
kan volgende week nog wel ff checken of ik een 8.5 voor je kan regelen..![]()
heb ze zelf nu aan met groene veters..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
Nog steeds niks dus... wat een kutzaak zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar dan bij sneakershop.Zou nu mijn geld terug krijgen, ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Vandaag mijn Air Maxjes besteld bij Sneakertom.com. Hebben nu ook een shop in NL. Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |