was super brak van de dag ervoor idd, maar betekend niet dak niks gedaan heb...quote:
thanks! zit alleen nog na te denken over de kleur...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef SHOOOTO het volgende:
ik wou er net eentje aanmaken, floydMooie site btw
![]()
De La Soul low vind ik echt een hele vette sneaker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Mooie site ouuuuweee, leipeshit ouweeee.
Geel en zwart ouwee, dat is een goed idee ouweeee kaaboo laasu ouweeee.
Ik kom volgende week even langs droppen.
Oja De La soul low of Stash AF1 low, welke zal ik nemen?
Beidequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^^dood as in "niemand loopt op sneakers" of "ik kan ze nergens kopen"
Meer info? Ik ga eind van het jaar naar antwerpenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:02 schreef thaWarhead het volgende:
Ben dol op De La maar die Stash is vetter. Sowieso is de De La High beter dan de low.
Er is idd weinig aandacht voor sneakers in Belgie, had het er zaterdag met Peter van Frisco nog over. Trouwens, die gast van Lockwood gaat in de oude ruimte van Lockwood een sneakertoko opzetten, weer een adresje erbij voor Antwerpen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
voor de belgen:
http://www.808sneakershop.com/
Eh das alles dat ik weet. Vooral niet-SB Nike's enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Meer info? Ik ga eind van het jaar naar antwerpen
Vind de cw dope maar houd niet van adidasjes maar dat wist je al dit is slechts een matig gecamoufleerde tvp.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet dat dit weer beetje de niet stilo van dit forum is, maar.....
[afbeelding]
kheb deze adidasjes besteld.(kon het niet laten)
Wou altijd wel is zx-jes proberen.
Je hebt ook Sprint Brothers...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef Leia het volgende:
Néé. Tevens ben ik een man, zijn sprint sisters geen vrouwen schoenen?
[afbeelding]
Die!
hoe zien die krengen eruit ben te lam om op te zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Lol de skateshop hier in enschede krijgt ook nog een paar Doom's dacht dat die wel redelijk gelimiteerd zouden zijn? Verder niet veel over gelezen.
En nu moet iemand anders het maar voor je doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
hoe zien die krengen eruit ben te lam om op te zoeken
hahaha geef die credits nu maar. hahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Lol de skateshop hier in enschede krijgt ook nog een paar Doom's dacht dat die wel redelijk gelimiteerd zouden zijn? Verder niet veel over gelezen.
x2quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef Kevin2507 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik deze schoenen kan kopen...? ik heb elke site die ik me kon bedenken al bekeken en nergens zijn ze te vinden!
kneusteun is ook druk ant bieden gewest op markptlaatsz ofniequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hahaha geef die credits nu maar. hahahaha![]()
't Zijn kindermaten, dus ik hoop eigenlijk voor je homie dat ie daar niet in pastquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef floydvisser het volgende:
zwarte air maxjes tja ook niets voor mij , maar waar hebben ze die nog, één vriend van me wil die hebbuh
Bij sneakershop hebben ze die zwarte air maxen nog in behoorlijk veel maten. Misschien ff kijken? Tevens TVPquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:
[..]
't Zijn kindermaten, dus ik hoop eigenlijk voor je homie dat ie daar niet in past
Ze krijgen 6 paar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Chrishop het volgende:
Kreeg je er 159,- bij om daar op te lopen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:47 schreef ruffian het volgende:
Woehoei heb gisteren florisjes gekocht waren in de aanbieding
kreeg ¤32,- korting (op ¤159,-)
[afbeelding]
En ze lopen zo lekker!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |