Dude, heb ze zelf ookquote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zwarte mids ga ik halen als beaters.
[..]
Oh nee zegWat maakt dat nou uit. Ik heb ook nog SB's die al 4 jaar oud zijn ofzo
Dat maakt ze niet minder fresh. En deze zijn niet eens zo heel oud, nog van dit jaar toch?
Frisco iig niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef thaWarhead het volgende:
Veel shops hebben ze nog liggen (vaak ook op het salesrack) en ze kunnen ze ook bestellen.
die zijn idd erg nice, mis alleen de swooshquote:Op zondag 8 juli 2007 16:21 schreef Snever het volgende:
Heb deze laatst gehaald:
[afbeelding]
Zitten lekker en ga zeker meer AM1 dragen
Die hadden ze helaas niet bij The Globe in Arnhemquote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef jovink het volgende:
vind ik die polka dots echt wel beterr
Helemaal zwart vind ik niks. Doen dan het nike teken grijs/zilver ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die ga ik volgende maand halen
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
t arme kind is blij dat ze eindelijk iets in dr maat gevonden heeft
what he saidquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Die vind ik erg lelijk, en volgens mij zouden die bij meisjes helemaal lelijk zijn.
nou als jij dr maar blij mee bent benieuwd hoe je ze gaat combinerenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef parselmouth het volgende:
Ja, je moet ze ook niet voor je zien met een Cars-bootcut jeans met bleekvlekken er op, dan ben je net zo'n ranzige HaRdCoRe4LiVe-slet natuurlijk. Ik combineer ze boemlauw, mark my words!
En foto's hè!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:42 schreef jovink het volgende:
[..]
nou als jij dr maar blij mee bent benieuwd hoe je ze gaat combineren
Nee, als ik hem draag is ie hot en wil iedereen 'm, zo gaat dat altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
jou kennende zal je dat wel lukken, maar het blijft een lelijke schoen
ze waren maar 10equote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nee, als ik hem draag is ie hot en wil iedereen 'm, zo gaat dat altijd.
En jij moet niet over lelijke schoenen dragen met die neongroen met ambtenaarsgrijze DC's van je
rofl wat een graftak schoenen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07281/nike_courtforce_hi_ap01.jpg]afbeelding][/url]
nike court force
Deze zijn anderhalve maat kleiner dan mijn Adidasjes. En dus gewoon online gekocht.quote:
Zo te zien een grunge pack dunk, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:19 schreef MFPascal het volgende:
Iemand een idee welke dit zijn:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef Fezie het volgende:
Waarom zitten jullie parselmouth zo af te zeiken?
Jullie vinden dit helemaal geweldig:
[afbeelding]
En opeens gaan jullie die zwarte maxjes, die enigszins nog een beetje normaal uiterlijk hebben, van parselmouth afzeiken?!?![]()
ik denk dat je gelijk hebt, Cloud_SB.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:24 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Zo te zien een grunge pack dunk, maar pin me er niet op vast.
Ziet er goed uit, was vorige week in de shop en heb m toen uitgebreid ff bekeken. Jammer dat jij weer met een kater op bed lag ouwe zuiplap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef floydvisser het volgende:
zwarte air maxjes tja ook niets voor mij , maar waar hebben ze die nog, één vriend van me wil die hebbuh
nieuwe website is nagenoeg klaar, nog wat verse content scoren hopelijk vrijdag anders maandag in de lucht, vol met nieuwe schoenen en verse BS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |