Dan moet je eens opletten. Ik werk op de Nieuwendijk in Amsterdam, in de winkel komen ALLEEN maar mooiboys met Vansquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef duncannn het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik zie alleen mensen met puma/asics/K-Swiss ect lopen.
(omgeving amsterdam)
Zag een chickie woensdag op die BW's (met een Woei shirtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Modus het volgende:
Ik denk dat ik deze ga scoren:
[afbeelding]
En zit nog te dubben over deze:
[afbeelding]
Mooie kleurstelling, maar veel ergere kamperschoenen dan BW's kun je eik niet vinden..
O ja, die stash waren ook wel vet, die uit het Clercks pack vondi k niet zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef thaWarhead het volgende:
Vond je de Stash's niet vet dan? En de Clerk packs?
Die Stashes waren wel aardig, die Clerks ogen nogal log vind ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef thaWarhead het volgende:
Vond je de Stash's niet vet dan? En de Clerk packs?
In berlijn gehaald... 89euquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef morgane het volgende:
Waaah die zijn supermooi!!voor hoeveel en waar? ik hoef ze niet hoor (heb er al genoeg
) maar gewoon uit interesse
Ik vind de Stash BW misschien wel wat vetter dan die AF1 trouwens, die is maar wat overgewaardeerd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Die Stashes waren wel aardig, die Clerks ogen nogal log vind ik.
Zoals dit, customs in dezelfde stijl op een am90quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik vind de Stash BW misschien wel wat vetter dan die AF1 trouwens, die is maar wat overgewaardeerd...
Als die BW nou een ander model was, was ie misschien nog toffer
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zoals dit, customs in dezelfde stijl op een am90
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar werd ik voor ingehuurdquote:Hij mocht het niet op zijn site zetten want hij mocht hem niet hypen.
zelf dan zou ik geen fakes kopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:57 schreef seto het volgende:
Ach, als je maar niet teveel hebt betaald Dopke
quote:
En al heel oud!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
Nike SB Dunk Low Aqua Chalk
helemaal fris
Oh nee zegquote:
En ze zijn fucking geil. Iemand die weet waar ik ze kan halen!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zwarte mids ga ik halen als beaters.
[..]
Oh nee zegWat maakt dat nou uit. Ik heb ook nog SB's die al 4 jaar oud zijn ofzo
Dat maakt ze niet minder fresh. En deze zijn niet eens zo heel oud, nog van dit jaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |