Maar Delft is ook een studentenstad, ik zie kerels lopen met een Hilfiger trui, overhemd, rode broek en Tigersquote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef floydvisser het volgende:
denk dat je die asics op best veel plaatsen zou moeten kunnen vinden k zie er hier 10 paar per dag langs fietsen...

Bedankt voor de tip, maar ze liggen helaas niet in Enschede..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag ze in de coach liggen in de aanbieding voor 70e dus check daar ff zou ik zeggen

relaxte schoenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Mindstate het volgende:
[afbeelding]
Deze net binnen van FreshCotton

Ik ben recentelijk nog in Enschede geweest en ze hebben daar toch echt een geruime hoeveelheid openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ze liggen helaas niet in Enschede..![]()

Er staat zelfs een auto voor mijn deur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ben recentelijk nog in Enschede geweest en ze hebben daar toch echt een geruime hoeveelheid openbaar vervoer.

Je zocht die tigers toch? Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de buurt te koop zijn zie ze werkelijk overal liggen, we komen uit dezelfde windstreekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Er staat zelfs een auto voor mijn deur.![]()
Maar het hele land afrijden heb ik niet zo heel veel zin en tijd voor.

Ik ben bij London in Enschede geweest, maar die wisten mij te vertellen dat het de kleuren van vorig jaar waren en dat ze geen idee hadden waar ie dan wel te koop was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je zocht die tigers toch? Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de buurt te koop zijn zie ze werkelijk overal liggen, we komen uit dezelfde windstreek.

hahah goed bezig princessquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Luie-princes het volgende:
Ohman ik heb in 2 á 3 weken tijd 4 paar sneakers gekocht.

Waar haal je Free's ik moet een paar hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Op ebay.de vind ik wel een paar, alleen kleine maten though. Misschien een x in Duitsland kijken, berlijn ofzo?
schade van vandaag: AM light en Nike Free (voor de zomerdagen)
[afbeelding]

Jordan V, Puma Clydes, Reeboks en Nike sb's.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hahah goed bezig princess![]()
wat heb je gehaald dan?

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef revolutionx het volgende:
mindstate, ik heb ze nu 4 maandan als slipons. dikke schoen

in een kussensloop => kussensloop dichtknopen => wasmachine in. heb ik ook gedaan en het is goed gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Iemand een tip om dit schoon te maken? Tandeborstel gaat erg lang duren denk ikEn ik denk niet dat deze heel blijven in de wasmachine.

Slipons vind ik eigenlijk ook niks. En zeker niet als je deze foto ziet:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.

yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lekker shooto!
Alweer een paartje frees?
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef duncannn het volgende:
Hoeveel en waar zijn die nike free's te krijge

Welk mooi zomerweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweer
[..]
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.

Gast, je zou zelf al bijna mijn vader kunnen zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |