quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef revolutionx het volgende:
mindstate, ik heb ze nu 4 maandan als slipons. dikke schoen
in een kussensloop => kussensloop dichtknopen => wasmachine in. heb ik ook gedaan en het is goed gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Iemand een tip om dit schoon te maken? Tandeborstel gaat erg lang duren denk ikEn ik denk niet dat deze heel blijven in de wasmachine.
Slipons vind ik eigenlijk ook niks. En zeker niet als je deze foto ziet:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.
yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lekker shooto!
Alweer een paartje frees?
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef duncannn het volgende:
Hoeveel en waar zijn die nike free's te krijge
Welk mooi zomerweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweer
[..]
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.
Gast, je zou zelf al bijna mijn vader kunnen zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |