Te fris. Waar gekocht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Sale bij Sneakers: Puma Clydes geel, oranje, paars en roze voor 40 euro
[afbeelding]
@Brandweerquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Sale bij Sneakers: Puma Clydes geel, oranje, paars en roze voor 40 euro
[afbeelding]
quote:New Colorways: Nike Air Assault Low
The classic Nike Air Assault is now available in three new colorways. The pair on the left comes in white/zest/academy blue, and the middle pair gets simple white/grey treatment. The other pair is part of the Cactus Pack which includes an Air Max 90, Air Stab, and Trainer Huarache. Is it the safri print or just the old skool flavor that makes the Air Assault look so good? All three colorways should be available at a store near you.
Ik hou nou juist net weer niet van dunksquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef Fezie het volgende:
[..]
Dunks voor vrouwen![]()
http://www.pickyourshoes.com/size/nike_dunk_wmns.htm
Zitten erg leuke bij... een paar die ik zelf ook wel zou willen![]()
Ja, die bedoel ik ook natuurlijk!!!1 Maar die air assaults zijn wel lauw, zou ze zelf alleen niet zo gauw kopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die cactus air assault zijn nog 10x lomper dan dunks, fyi.
Neem die cactusstabs(nou ja, eigenlijk niet, want ik wil ze al)
^^ouch!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook natuurlijk!!!1 Maar die air assaults zijn wel lauw, zou ze zelf alleen niet zo gauw kopen.
En je kan de tering krijgen, als die stabs er in maat 37 komen (wishfull thinking) dan neem ik ze. Jij hebt al keuze genoeg
quote:I had the opportunity to receive some Nike Retro’s to release between January to March 2008. To list what we have showcasing follows: Nike Air Stab, Flightposite, Court Force Low, Air Max 90, Air Max Lights and Blazer. Looks like a few might be in a special package, while I am thinking the Nike Air Max 1, 90 and Air Stab might be in the 2008 Valentine package. We will find out with time. More pictures after the jump.
90equote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef jovink het volgende:
die blazers zijn vet en die am90's mogen ze vna mij wel schrappen zoweizo everywheereer
@ don heb je dr voor betaald dan? ik ik ga in devakantie ook is ff naar amsterdam kijken of daar wat nog wat op tew halen is
Die vind ik dan wel weer mooi. Die grijze vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Modus het volgende:
Nog een nieuwe Stab:
[afbeelding]
Van Ebay, de Cactus Stabs staan er inmiddels ook op.
geen idee.. ebay misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand hoe ik nog aan de oude nike air force 2 HI kan komen in Nederland ( die beige bruine )
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?quote:
gewoon langs de pronta moda gaan, daar heb ik ze een tijdje trug zien liggen bij ons en ook in grote maten aangezien een vriend van me ook 46 of 47 heeft en die heeft ook nieuwe tigers gekochtquote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?
[afbeelding]
Asics Onitsuka Tigers Mexico 66, Olive Green/Antique White
Ik heb nu Adidas sneakers maat 46, dus ik neem aan dat ik wel dezelfde maat van deze asics moet hebben. Maat 46 is alleen nergens te kijgen...
Hm, maar ik zoek ze eigenlijk of in Enschede of online.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
gewoon langs de pronta moda gaan, daar heb ik ze een tijdje trug zien liggen bij ons en ook in grote maten aangezien een vriend van me ook 46 of 47 heeft en die heeft ook nieuwe tigers gekocht
Weet iemand trouwens hoeveel maat 10.5 en 11 (UK denk ik) schelen? Ik ben bijna geneigd de maat 10.5 te kopen, die wel leverbaar is, maar wil natuurlijk geen te kleine schoenen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?
[afbeelding]
Asics Onitsuka Tigers Mexico 66, Olive Green/Antique White
Ik heb nu Adidas sneakers maat 46, dus ik neem aan dat ik wel dezelfde maat van deze asics moet hebben. Maat 46 is alleen nergens te kijgen...
Ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd..quote:Op zondag 1 juli 2007 13:08 schreef SHOOOTO het volgende:
netjes don-diablo!, bij FL gehaald?
[..]
^^ouch!![]()
Anyway:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
BRON: Sneakerfiles
Het zijn de kleuren van vorig jaar, dus dan wordt het al wat moeilijker...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef floydvisser het volgende:
denk dat je die asics op best veel plaatsen zou moeten kunnen vinden k zie er hier 10 paar per dag langs fietsen...
Ik zag ze in de coach liggen in de aanbieding voor 70e dus check daar ff zou ik zeggenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Het zijn de kleuren van vorig jaar, dus dan wordt het al wat moeilijker...
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Modus het volgende:
Nog een nieuwe Stab:
[afbeelding]
Van Ebay, de Cactus Stabs staan er inmiddels ook op.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:
[afbeelding]
imageshack doet het niet gier op fok hehquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Jasper030 het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe airmax1 , vandaag binnen gekregen.
Was een stuk minder kwijt dan al die prijzen die over marktplaats gaan etc.
ach, na de albert heijn am1s is het tijd voor een andere nederlandse ketenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:
[afbeelding]
Begin 2008, zijn de 'geruchten'.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef Z het volgende:
Wanneer zijn die stuctures eigenlijk te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |