quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
en voor ons jongens is het weer lastig om pumps te kopen enzo.
Ze heeft dezelfde maat als ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]Paris Hilton heeft grotere voeten dan m'n vriend!
. Paris Hilton...
welke maat heeft paris?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]Paris Hilton heeft grotere voeten dan m'n vriend!
. Paris Hilton...
11.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^zie OP voor shops
[..]
41 ofzo (ik kijk echt teveel MTV)
bij mij vallen die onder de catagorie damesschoenen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef ForumGek het volgende:
Valt dit onder sneakers?
Mijn schatjes!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij vallen die onder de catagorie damesschoenen.
traditie, je ouwe sneakers over zo'n ding gooien. De originele toedracht weet ik niet meer, ik geloof dat het iets met territorium van gangs te maken had, correct me if im wrongquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef SnowCockroach het volgende:
Wat is dat trouwens met sneakers aan elektriciteitsmasten?![]()
Ik heb een vriendin die in Amerika woont en als je bij hun door de wijk rijdt hangen er altijd ergens All Stars boven de weg!![]()
![]()
45 dacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^zie OP voor shops
[..]
41 ofzo (ik kijk echt teveel MTV)
independent trucks!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef thaWarhead het volgende:
Gebaseerd op trucks en wielen trouwens. Verder vind ik 2008 tot nu toe niet echt heel boeiend.
word ik vind er tot nu toe ook best wel vette dingen tussen zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef floydvisser het volgende:
[..]
independent trucks!
vond er toch wel t een en ander leuks tussen zitten in 2008 de blazer low crocskin
de guns and roses dunk low, die hoge groene en de bruine dunk low...
oe! die trainer 2 sb was wel errug vet!
(blijkbaar vind ik ze toch nagenoeg allemaal wel vet)
x2quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
TVP
Dunks voor vrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil die turkoise Structures, geen paarse! Ik heb al paarse kicks.
Altijd dat gedonder met het feit dat ze gewoon geen leuke sneakers onder maat 39 hebben.
Met pumps en alle anderemeisjesschoenen
is het wel chill om kleine voeten te hebben, maar als je eens toffe sneakers wil... *verdrinkt in zelfmelij*
Dan wordt er drugs gedeald toch. Volgens mij was dattet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef SnowCockroach het volgende:
Wat is dat trouwens met sneakers aan elektriciteitsmasten?![]()
Ik heb een vriendin die in Amerika woont en als je bij hun door de wijk rijdt hangen er altijd ergens All Stars boven de weg!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |