Volgens mij zijn dat kinder maten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Op pickyourshoes.com kan je kiezen uit ''Infant Size'' wat houd dat eigenlijk in? (maten zoals 6.5c, 7c, 7.5c, 9.5c, 10c )
Welke maten zijn dat dan (naar europese maten).quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat kinder maten.
Bedankt , ik heb zelf maat 42 dus dat zal niet gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef floydvisser het volgende:
ik heb zitten knippen en plakken voor deze, wist niet dat ik die in de wiki zo kon pikken
maar ja... kan em nu nie meer aanpassen.
![]()
kinder maten? k zal ff zoeken heb er nog ergens een overzicht van!
je kan het hier checken:link
de c staat er niet achter, na de 13 begint het weer bij maat 1 en die kan je hier
checken, aan de onderkant gaan ze met maat 1tm3 verder
10c is 27.5 europese maat erg klein dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bedankt , ik heb zelf maat 42 dus dat zal niet gaan.![]()
. Maar eigenlijk snap ik die tabellen niet.
![]()
Welke maat is 10c in het europees?
Heb ik je geholpen? ok dopequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:10 schreef MFPascal het volgende:
PVTVP
EDIT: Oh en Warhead & Cloud enzo nog tnx voor de info.![]()
Waar haal je de de la soul low vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Heb ik je geholpen? ok dope![]()
![]()
Ik heb beslist ik ga De La lows nemen i.p.v stashes.
Nog even de details afhandelen en dan heb ik volgende week Dela's in de bus.
Hey die heb ik bij de opening aangehad. Ze zaten idd heel lekker alleen vond de colorway toen ik hem aanhad en in de spiegel keek toch wat minder. Zijn ook nogal lomp. Wel slim van die witte veters. De originele zijn 3x niks vind ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef fathank het volgende:
Afgelopen zaterdag onderstaande schoenen gescoord bij de Frisco. Alleen ik heb dr witte veters erin zitten, is toch met wat meer kleren te combineren. Ze lopen wel ontzettend lekker.
[afbeelding]
Ik had eigenlijk die met blauw, roze en geel gewild, maar die waren er niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef Snever het volgende:
[..]
Hey die heb ik bij de opening aangehad. Ze zaten idd heel lekker alleen vond de colorway toen ik hem aanhad en in de spiegel keek toch wat minder. Zijn ook nogal lomp. Wel slim van die witte veters. De originele zijn 3x niks vind ik
Een vriend van Ric van Frisco verkoopt ze (en zijn De la highs ook)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar haal je de de la soul low vandaan als ik vragen mag?
Ik ben stinkend jaloers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Een vriend van Ric van Frisco verkoopt ze (en zijn De la highs ook)
Ik kreeg het te horen van Ric et voila.
Je gaat nog meer Deo moeten gebruiken als je weet waar ik nog meer aan kan komen *kuch* UNDFTD AF1 *kuch* *hoest* slam city sb dunk *hoest*quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben stinkend jaloers.
Zit nu even low on cash nadat ik vorige week nike Prod II's en een paar reebok dgk heb gehaald.
Ik vind de UNDFTD AF1 niet zo eerlijk gezegd, de slam city daarintegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Je gaat nog meer Deo moeten gebruiken als je weet waar ik nog meer aan kan komen *kuch* UNDFTD AF1 *kuch* *hoest* slam city sb dunk *hoest*
De enige die ik echt ooit nog wil halen zijn de DOTD dunks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Cloud_SB het volgende:
De eerste UNDFTD AF1 is ganz geil.
(De paarse met ruitjes) maar dat komt deels doordat ik het officiele bijpassende shirt al heb.
Ik heb alleen geen geld meer haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |