prima schoenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist deze binnengehaald. Ging eigenlijk voor de puma's die ik eerder gepost heb, maar die vond ik irl niet zo geweldig. Deze wel
[afbeelding]
ja ik wacht verdomme ook al op die 2 kutbedragen van paypal om mn account weer te verifiėren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef Chrishop het volgende:
Ik sta op het punt homegrowns van een gast te kopen verneuken die vieze honden van de IBgroep het in combinatie met paypal waar ik eerst 20 dagen op moet wachten voordat het geld erop staat en ik het over kan maken. Dat ze allen zullen sterven en branden in den hell.
Thanxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
prima schoenmn broer is inmiddels bezig met zn 3e paar. Die zool blijft gewoon goed. Ik heb nog een Monaco GP hier liggen die ik heeel veel heb gedragen en de zool blijft gewoon goed. Zijn fijne schoenen om ook in te rijden vind ik.
Ja dat bleeeeggh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja ik wacht verdomme ook al op die 2 kutbedragen van paypal om mn account weer te verifiėren.
die geblokkeerd is en opnieuw aangevraagd moet wordenquote:
Ik gebruik hem ook alleen maar voor webaankopen, verder ook nooit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die geblokkeerd is en opnieuw aangevraagd moet worden
(in mijn gevalalleen ik bestel nu vrij weinig via het web en heb een cc eig niet meer nodig)
ik moest er huur mee betalen, alleen ging er op een gegeven moment meer geld uit dan dat er binnenkwam en zodoende werd ie geblocked. Ik ga binnenkort met mn bank praten en checken of ik een nieuwe kan aanvragen. Tot die tijd kan ik mn broer z'n cc wel gebruiken. Heb wel mazzel met zo'n relaxte broerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar voor webaankopen, verder ook nooit.
Ja dat heb ik bij mijn item (nederlander gelukkig) ook voorgesteld, nog geen reactie gehad..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat bleeeeggh.
Ben ondertussen afgekoeld, ik kan toch ook gewoon de gekke henkie uithangen en die keal van bank naar bank geld sturen ofzo? Bedoel online schoenen kopen blijft voor mij toch een kwestie van blind vertrouwen.
Assenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou vandaag een paar leuke sneakers kopen in Assen, maar ze hadden echt niks! Niet van die gekleurde adidassen of nike's, alleen maar witte K-swiss enzo
quote:(Verwachte clearingdatum: 23 jul 2007)
Ik had het wel gewoon overgemaakt op de oude manier, stond er gister op. Was ook bang dat het er misschien niet op kwam te staan dus had een mail gestuurd. Ze zeiden dat mn geld nog wel op mn rekening werd gestort maar deze functie binnenkort verdween.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja dat kan dus niet, je hebt toch niet zo'n betalingskenmerk?
En je moet dus eerst verifiėren voordat je kan overmaken. En dat duurt dus maximaal een week volgens paypal
WTF, dit is verwarrend. Kun je straks niet meer via je bank geld overmaken naar je Paypal?quote:maar deze functie binnenkort verdween.
Zojuist die 2 bedragen binnen gehad en dit is de nieuwe voorwaarde:quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef floydvisser het volgende:
volgens mij is die paypal shizzle alleen om hem te kunnen bevestigen...
voor de rest... k zit ook op die bedragen te wachten, me paypal staat tjok vol en wil terug boeken naar me bank...
vind het wel makkelijk dat je geen cc meer nodig hebt... t is alleen ff wachten, maar ja daarna... gaat het volgens mij wel makkelijk.
Beetje kut, maar het is niet andersquote:Door hieronder op 'Ik geef toestemming' te klikken, verklaar ik het volgende:
1. Ik verzoek en machtig PayPal (Europa) S.ą r.l. & Cie, S.C.A. om via automatische incasso alle betalingen die ik verricht vanaf mijn PayPal-rekening, af te schrijven van de rekening die hierboven wordt vastgesteld, totdat ik besluit dit proces te annuleren.
2. I2. Ik erken en ga ermee akkoord dat het gebruik van de service 'Incasso-overeenkomst' wordt bepaald door de hieronderstaande servicevoorwaarden inzake de Incasso-overeenkomst
Idd, die bovensten vind ik bij nader inzien ook niet meer zó.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef jovink het volgende:
die onderste zijn stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |