quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef gogle1 het volgende:
Vandaag mijn Air Maxjes besteld bij Sneakertom.com. Hebben nu ook een shop in NL. Gaat nog steeds niks boven dit model schoen.
[afbeelding]
kickz.com en voor customs: leyp.comquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef Jasper030 het volgende:
Weet iemand waar je Nike AirForce1 gewoon helemaal wit kan kopen en voor hoeveel , en waar je 't kan laten customizen ? en hoeveel dat gaat kosten?
zaten bij me loon tre'squote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die groene? Ik wou er zelf ook groene veters instoppen, maar het extra paar veters is weer zwart![]()
denk dat er ff wat geklust werd, of het was gewoon druk op t net...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Floydvisser, ligt de site van de winkel plat? Ik kom er in ieder geval niet op
is het goed als ik dat volgende week dan ook ff laat weten? Heb nog een paartje stabs op ebay lopen + dat ik misschien cheapo Homegrowns kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef floydvisser het volgende:
als het goed is krijgen we die old spice dunks wel... idd ergens volgende maand...denk ik
henk..die c&k's vallen bij mij nogal small, beetje stug leer denk ik...
kan volgende week nog wel ff checken of ik een 8.5 voor je kan regelen..![]()
heb ze zelf nu aan met groene veters..
[afbeelding]
60 paarquote:Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef jovink het volgende:
vraagje he
hoeveel stuks linoliums zijn er uitgekomen in nl?
alvast bedankt
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:22 schreef thaWarhead het volgende:
En dan liggen er nog een zooi op Nike HQ, over een maandje ofzo kan elke shop in NL ze bestellen.
Woont niet iemand hier er in de buurt??quote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Ja, Huppelei. Oud, maar wel vet. Op marktplaats staan ze o.a.
@Stansfield: yep, in Roermond heb je iig wel een paar ZX modellen, van Bataviastad weet ik niet. Gewoon even bellen.
Ik heb hetzelfde, ook op vakantie.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef morgane het volgende:
Ik wil zó naar dat WK, maar dan ben ik op vakantiehet wordt niet vaak in NL georganiseerd he?
waar heb je dat gezien eigs? vrienden van mij helemaal wtf!? hebben hebben hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef Huppelei het volgende:
Ik kwam net dit tegen, of ben ik al oud?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat volgens mij op nikesb.orgquote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
waar heb je dat gezien eigs? vrienden van mij helemaal wtf!? hebben hebben hebben
k zal eens kijken hoe lang die bar echt een open bar blijft...:9quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef thaWarhead het volgende:
Niet iedereen heeft een VIP pas met open bar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |