Ik zit nu in de artiesten en entertainment planning, bij een bedrijf met vaste eigen locatie`s en sinds kort ook andere locatie`s. Ik heb er ook zin in. Vandaag intake gesprek met een tafelgoochelaar gehad. Maakte van mijn 50 euro briefje een briefje van 10 voor mijn ogen...quote:
ik las hetquote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn laaste reactie nog:
[..]
Ik zit nu in de artiesten en entertainment planning, bij een bedrijf met vaste eigen locatie`s en sinds kort ook andere locatie`s. Ik heb er ook zin in. Vandaag intake gesprek met een tafelgoochelaar gehad. Maakte van mijn 50 euro briefje een briefje van 10 voor mijn ogen...
een blauwe pleasequote:
quote:
Een FIPO voor heer Veenstra Veenstra!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Oewoi!
zelfde vraag:quote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een FIPO voor heer Veenstra Veenstra!![]()
hoi allemaal![]()
Hej een onbekende dame in de stu stu studio![]()
mwah niet achter m'n ouders pcquote:
De oude pagina's staan toch ook opgeslagen? Gewoon ff een goede pagina uit de history plukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef D.Rose het volgende:
iemand die weet hoe je de Wiki kunt herstellen?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik las hettof werk
wel weer je 50 teruggekregen?
Oude baan.....station wat jullie niet kennen, denk ik (Radio 192)quote:
Dan krijg je dat gedoe met die puntjes weer, ik wacht wel op iemand die weet hoe het moetquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
De oude pagina's staan toch ook opgeslagen? Gewoon ff een goede pagina uit de history plukken
ah, zoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oude baan.....station wat jullie niet kennen, denk ik (Radio 192)
je gaat door voro de koelkastquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ken het..nooit geluisterd trouwensquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mwah niet achter m'n ouders pc
liever lui dan moequote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan krijg je dat gedoe met die puntjes weer, ik wacht wel op iemand die weet hoe het moet
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek was
Zeg D, capp is toch wel te drinken he?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek was![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Door jou wel jaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg D, capp is toch wel te drinken he?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
haha thanksquote:
Niet echt goed kunnen zien en de cam staat nu ook op de gang.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zelfde vraag:
lekkere of niet?
We wachten op je verslagquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
haha thanksziet er meer uit als spam dan iets fijns
Het beste gedeelte van de dag komt over 100 minutenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Is 3fm nu wat? Ik heb het vanmiddag afgesloten, vond er niet echt veel aan.
bestaat ook al een paar jaar niet meerquote:
vrijdag in de nacht ben ik ergens thuisquote:
niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
We weten nu ook waarom die cam op een ander beeld staat. Want die Henk is natuurlijk niet echt aan het fietsen...
Dan lees ik het zondag welquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vrijdag in de nacht ben ik ergens thuis![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
We weten nu ook waarom die cam op een ander beeld staat. Want die Henk is natuurlijk niet echt aan het fietsen...
Ze hadden op z'n minst iemand kunnen zoeken met een beetje conditiequote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een chaos radio zeg.. Henk heeft wat moeite om het juiste tempo aan te houden.
Hey. Een reply zonder smileyquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet bepaald (goed bezig) Herman, idd....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een chaos radio zeg.. Henk heeft wat moeite om het juiste tempo aan te houden.
We konden niemand vinden met een goede conditiequote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst iemand kunnen zoeken met een beetje conditie
*meldtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We konden niemand vinden met een goede conditie![]()
I know..opzich wel jammer, er is niet echt iets voor in de plaats gekomen toch?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
D.Rose, de OP in de wiki is trouwens weer gerepareerd. Zou je die nog even in de OP kunnen gooien?
wie is pm3, en waarom?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
*meldt
maar ik ben niet gebeld, niemand heeft mij ingelicht
wat is er eigenlijk aan de hand? luister pm3
Wel op internetquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
I know..opzich wel jammer, er is niet echt iets voor in de plaats gekomen toch?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg Glacier
Doe eens niet net alsof ik net op IRC live een slok koude koffie nam
Maar internet is (zeker voor de doelgroep) toch wat minder bereikbaar..quote:
Sinds een weekje kan ik niet meer op de irc`s. Niet op lichtsnel en ook niet via fok of 3fmfanpuntenel.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg Glacier
Doe eens niet net alsof ik net op IRC live een slok koude koffie nam
Wat is de error die je krijgt? Misschien een bokkende firewall?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Sinds een weekje kan ik niet meer op de irc`s. Niet op lichtsnel en ook niet via fok of 3fmfanpuntenel.![]()
![]()
Weet niet wat er mis is. Moet ik iets opnieuw installeren voor de zekerheid en zoja... wat??
....Dank u
Blank scherm....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is de error die je krijgt? Misschien een bokkende firewall?
Ik denk dat het eerder door een probleem in je JAVA-installatie komt. Probeer die eens te verwijderen (via configuratiescherm -> software) en vervolgens opnieuw te installeren (te downloaden van http://java.sun.com/ ).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Blank scherm....
Het zal het nog eens in de vuurmuur proberen...
Of zet die ff uit..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Blank scherm....
O, hehe, je gebruikt een web applet?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Blank scherm....
Nou!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism!
Hee.....zeg....ga je je met mijn werk bemoeienquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Die minuut was misschien toch wat lang, misschien was een halve minuut handiger geweest.![]()
aanvragenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
Michiel en Maricha..stel dat ik nou The Shins request voor na 21.00..maakt ie dan nog kans om gedraaid te worden?
wat is er dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu Rtl 7!
Kei spannend [afbeelding] - Ze ligt nóg voor.....
Die maken alleen maar goede nummersquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
He, nu eens een keer een leuk nummer van GD
ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Hard to Concentratequote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Benieuwd of er ook een leuk nummer van de RHCP komt
Volgens mij doen we dat hier al een paar maanden, alleen heb je het tot nu toe nog niet echt gemerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hee.....zeg....ga je je met mijn werk bemoeien![]()
Krajitecquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tennis is af en toe wel leuk, maar niet dit overrated wimbledon
Tennis... een beetje naar twee mensen die een balletje over een net heen slaan gaan kijken...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tennis is af en toe wel leuk, maar niet dit overrated wimbledon
22:00 - 01:00 --- 3VOOR12FM - Dennis Weening (VPRO)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef purplerose het volgende:
sorrie, ik zit ff niet te luisterenheb pearl jam live @ the garden aanstaan
wie moet er straks na michiel en maricha verder?
Het wordt dit weekend weer mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het is echt niet te geloven. laatste 5 weken van m'n jaar is het 30+ de hele fucking tijd, eerste dag van m'n vakantie wordt ik wakker: regen![]()
quote:
merci!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
22:00 - 01:00 --- 3VOOR12FM - Dennis Weening (VPRO)
01:00 - 04:00 --- Barbara - Barbara Karel (NCRV)
is er iemand die dat beweerd dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zo moeilijk is het niet he.
Naar het schijnt vandaag niet...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zo moeilijk is het niet he.
dit nummer 30 secquote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Tijdens the MSP, zong ik dit nummer van 30 sec. in mezelf (moest er op één of andere manier aan denken). En dan wordt ie gelijk hierna gedraaid.![]()
![]()
de wiequote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Glacier het volgende:
* Glacier unmute 3FM..
Heb ik iets gemist? Ik was ff aan de telefoon
The Shins toevallig nog gedraaid?
af en toe welquote:
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..quote:
nee m'n internet lag er ff uitquote:
Ik moet er denk nog even aan wennen. Vond hem nog niet zo goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..
Echt een geweldige band..en een supernummer!
ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet goed dan? Vind je van gisteren beter....![]()
doe eens youtubelink. zal hopelijk snel megahit worden dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..
Echt een geweldige band..en een supernummer!
30 seconds to mars - the Kill.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar het over gaatvandaar m'n vraag
ow zoquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vandaar de 30 sec.![]()
ik was ff niet zo scherp.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
Wat Glacier zei.
dat?quote:
Neen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat?
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Glacier het volgende:
Wat een request van Suus zegDit is een hele gave plaat van 3 Doors Down
en terecht dat ze jou altijd overslaan natuurlijk! mijne daarentegenquote:
Goed punt heb je daarquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
edit
moehahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ligt in engeland op het strand!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Maricha.... Wanneer komt de Met Michiel In Bad Eend Sleutel Hanger.[afbeelding]
Ik wil blitz doen op mijn nieuwe werk.....![]()
Ik ga heel hard mijn best doen om morgen prijzen te versturen.....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Maricha.... Wanneer komt de Met Michiel In Bad Eend Sleutel Hanger.[afbeelding]
Ik wil blitz doen op mijn nieuwe werk.....![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga heel hard mijn best doen om morgen prijzen te versturen.....
Welk concert?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef Toad het volgende:
Waarom zoek ik altijd zo laat naar een 'partner' voor een concert...
Het lukt me trouwens altijd weer om iemand te vinden.. tot nu toe dan...
Daar wilde ik ook nog heen... Alleen kon ik toen niemand vinden en eigenlijk is het misschien ook iets te duur. Nu is het uitverkocht.quote:
daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Zijn ze aan het staken na het vertrek van EJ?
ECHT? De muziek zelf gaat wel, maar dat overdreven gezang vind ik echt horrible.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Glacier het volgende:
Ik vind John Legend over het algemeen wel leuke muziek maken eigenlijk![]()
Die schorre snol is ook weer terug met een spotjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
Kan iemand die kutreclames met die nep-DJ afschieten?
Die HP-snol met d'r vragen over het script?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef cosmick het volgende:
Die schorre snol is ook weer terug met een spotje
Is met een samourai zwaard afslachten ook goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
Kan iemand die kutreclames met die nep-DJ afschieten?
Ik had dus om 11.00 autorijlesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Glacier het volgende:
Hoi borisz
* Glacier gaat maar eens ontbijten
Een kwartet vond ik genoegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Sirolf het volgende:
Dan moet ik maar snel een vijfde post gaan voorkomen!
Geen geluidskaart. Sigh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Glacier het volgende:
Waarom was dat ookalweer? Poorten dicht of geen soundcard?
Tik ergens een USB-headset of iets dergelijks op de kop, dan heb je geen geluidskaart nodig (of er moet een systeembeheerder zijn die dat geblokkeerd heeft).quote:
Ah dat mis ik dus niet.quote:
Dat is Edwin Diergaarde toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Againzender het volgende:
Die gast die dat spotje voor de nieuwe van de Editors heeft ingesproken, zal die thuis ook zo raar praten?
Leon is volgens mij op vakantie, wat ik heb gehoord is dat 'ie over een paar weken weer terug is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef lunko1979 het volgende:
Heb ik iets gemist of is Leon Polman aka de notaris vervangen door Jelmer en is dit tijdelijk?
Hoop niet dat ie voorgoed weg is, want die Jelmer :s
quote:Giel Beelen overweegt overstap naar Radio 538
Uitgegeven: 3 juli 2007 16:49
AMSTERDAM - Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dat vertelt de dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert nu drie jaar lang elke werkdag zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
Het verhaal dat Ruud de Wild weg wil bij Radio 538 en Giel dan zijn middagprogramma zou overnemen, wordt door de 31-jarige Beelen niet ontkend. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Supergoed nieuws! Oprotten die Beelen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.html
[..]
Mmm..ik vind Beelen wel bij 3FM passen, qua muzieksmaak enzo..alleen ja, dat zei ik van Ruud de Wild ook, en die ging ook wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ik twijfel..het zou iig wel een aderlating voor 3FM zijn, dus in dat opzicht hoop ik toch dat hij blijftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef Siegfried het volgende:
Ik hoop niet dat ie het doet. En denk ook eigenlijk van niet.. Op 3FM krijgt hij zoveel vrijheid om ook in de nacht te experimenteren. Daarbij kan ie nu voor de Vara ook TV gaan maken. Uiteraard kan dit via 538 ook op RTL, maar daar past Giel minder denk ik..
Edit: Anderszijds.. Hoeveel groeimogelijkheid heeft hij bij 3FM nog? 538 is nu eenmaal groter dan 3FM, dus dat zou een reden kunnen zijn. Maar 3FM heeft de festivals e.d... Ik weet het niet. Ik hoop in ieder geval dat ie blijft![]()
Well.. Dat kan juist het probleem zijn.. Je moet dromen blijven hebben, en heb je die bereikt dat moet je nieuwe dromen creeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:11 schreef JeroenV het volgende:
Ik betwijfel het ook. In Veronica Magazine zegt hij dat hij zijn droom bereikt heeft. De ochtendshow op 3FM. Dus waarom dan weg gaan?
Klopt, maar hij geeft aan dat hij nu die uitdaging heeft in de tv. Ookal ligt zijn hart bij de radio en daar zal hij nooit mee stoppen. Hij vindt het al zwaar kut dat hij de vrijdagnacht op moest zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well.. Dat kan juist het probleem zijn.. Je moet dromen blijven hebben, en heb je die bereikt dat moet je nieuwe dromen creeren.
Populariteit, nog groter worden? Dat kan wel daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:28 schreef borisz het volgende:
De enige reden dat ik giel naar 538 zie vertrekken zijn de ¤¤¤¤. Muzieksmaak niet echt. Tenzij hij in de nacht lekker mag gaan kloten.
Dan kan Giel beter naar KX gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |