daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Zijn ze aan het staken na het vertrek van EJ?
ECHT? De muziek zelf gaat wel, maar dat overdreven gezang vind ik echt horrible.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Glacier het volgende:
Ik vind John Legend over het algemeen wel leuke muziek maken eigenlijk![]()
Die schorre snol is ook weer terug met een spotjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
Kan iemand die kutreclames met die nep-DJ afschieten?
Die HP-snol met d'r vragen over het script?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef cosmick het volgende:
Die schorre snol is ook weer terug met een spotje
Is met een samourai zwaard afslachten ook goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
Kan iemand die kutreclames met die nep-DJ afschieten?
Ik had dus om 11.00 autorijlesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Glacier het volgende:
Hoi borisz
* Glacier gaat maar eens ontbijten
Een kwartet vond ik genoegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Sirolf het volgende:
Dan moet ik maar snel een vijfde post gaan voorkomen!
Geen geluidskaart. Sigh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Glacier het volgende:
Waarom was dat ookalweer? Poorten dicht of geen soundcard?
Tik ergens een USB-headset of iets dergelijks op de kop, dan heb je geen geluidskaart nodig (of er moet een systeembeheerder zijn die dat geblokkeerd heeft).quote:
Ah dat mis ik dus niet.quote:
Dat is Edwin Diergaarde toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Againzender het volgende:
Die gast die dat spotje voor de nieuwe van de Editors heeft ingesproken, zal die thuis ook zo raar praten?
Leon is volgens mij op vakantie, wat ik heb gehoord is dat 'ie over een paar weken weer terug is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef lunko1979 het volgende:
Heb ik iets gemist of is Leon Polman aka de notaris vervangen door Jelmer en is dit tijdelijk?
Hoop niet dat ie voorgoed weg is, want die Jelmer :s
quote:Giel Beelen overweegt overstap naar Radio 538
Uitgegeven: 3 juli 2007 16:49
AMSTERDAM - Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dat vertelt de dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert nu drie jaar lang elke werkdag zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
Het verhaal dat Ruud de Wild weg wil bij Radio 538 en Giel dan zijn middagprogramma zou overnemen, wordt door de 31-jarige Beelen niet ontkend. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Supergoed nieuws! Oprotten die Beelen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.html
[..]
Mmm..ik vind Beelen wel bij 3FM passen, qua muzieksmaak enzo..alleen ja, dat zei ik van Ruud de Wild ook, en die ging ook wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ik twijfel..het zou iig wel een aderlating voor 3FM zijn, dus in dat opzicht hoop ik toch dat hij blijftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef Siegfried het volgende:
Ik hoop niet dat ie het doet. En denk ook eigenlijk van niet.. Op 3FM krijgt hij zoveel vrijheid om ook in de nacht te experimenteren. Daarbij kan ie nu voor de Vara ook TV gaan maken. Uiteraard kan dit via 538 ook op RTL, maar daar past Giel minder denk ik..
Edit: Anderszijds.. Hoeveel groeimogelijkheid heeft hij bij 3FM nog? 538 is nu eenmaal groter dan 3FM, dus dat zou een reden kunnen zijn. Maar 3FM heeft de festivals e.d... Ik weet het niet. Ik hoop in ieder geval dat ie blijft![]()
Well.. Dat kan juist het probleem zijn.. Je moet dromen blijven hebben, en heb je die bereikt dat moet je nieuwe dromen creeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:11 schreef JeroenV het volgende:
Ik betwijfel het ook. In Veronica Magazine zegt hij dat hij zijn droom bereikt heeft. De ochtendshow op 3FM. Dus waarom dan weg gaan?
Klopt, maar hij geeft aan dat hij nu die uitdaging heeft in de tv. Ookal ligt zijn hart bij de radio en daar zal hij nooit mee stoppen. Hij vindt het al zwaar kut dat hij de vrijdagnacht op moest zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well.. Dat kan juist het probleem zijn.. Je moet dromen blijven hebben, en heb je die bereikt dat moet je nieuwe dromen creeren.
Populariteit, nog groter worden? Dat kan wel daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:28 schreef borisz het volgende:
De enige reden dat ik giel naar 538 zie vertrekken zijn de ¤¤¤¤. Muzieksmaak niet echt. Tenzij hij in de nacht lekker mag gaan kloten.
Dan kan Giel beter naar KX gaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |