ooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Hard to Concentratequote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Benieuwd of er ook een leuk nummer van de RHCP komt
Volgens mij doen we dat hier al een paar maanden, alleen heb je het tot nu toe nog niet echt gemerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hee.....zeg....ga je je met mijn werk bemoeien![]()
Krajitecquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tennis is af en toe wel leuk, maar niet dit overrated wimbledon
Tennis... een beetje naar twee mensen die een balletje over een net heen slaan gaan kijken...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tennis is af en toe wel leuk, maar niet dit overrated wimbledon
22:00 - 01:00 --- 3VOOR12FM - Dennis Weening (VPRO)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef purplerose het volgende:
sorrie, ik zit ff niet te luisterenheb pearl jam live @ the garden aanstaan
wie moet er straks na michiel en maricha verder?
Het wordt dit weekend weer mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het is echt niet te geloven. laatste 5 weken van m'n jaar is het 30+ de hele fucking tijd, eerste dag van m'n vakantie wordt ik wakker: regen![]()
quote:
merci!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
22:00 - 01:00 --- 3VOOR12FM - Dennis Weening (VPRO)
01:00 - 04:00 --- Barbara - Barbara Karel (NCRV)
is er iemand die dat beweerd dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zo moeilijk is het niet he.
Naar het schijnt vandaag niet...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zo moeilijk is het niet he.
dit nummer 30 secquote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Tijdens the MSP, zong ik dit nummer van 30 sec. in mezelf (moest er op één of andere manier aan denken). En dan wordt ie gelijk hierna gedraaid.![]()
![]()
de wiequote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Glacier het volgende:
* Glacier unmute 3FM..
Heb ik iets gemist? Ik was ff aan de telefoon
The Shins toevallig nog gedraaid?
af en toe welquote:
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..quote:
nee m'n internet lag er ff uitquote:
Ik moet er denk nog even aan wennen. Vond hem nog niet zo goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..
Echt een geweldige band..en een supernummer!
ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet goed dan? Vind je van gisteren beter....![]()
doe eens youtubelink. zal hopelijk snel megahit worden dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
The Shins..ze zaten vandaag in de singlestrijd met hun nieuwe single, Australia..
Echt een geweldige band..en een supernummer!
30 seconds to mars - the Kill.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar het over gaatvandaar m'n vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |