quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
We weten nu ook waarom die cam op een ander beeld staat. Want die Henk is natuurlijk niet echt aan het fietsen...
Ze hadden op z'n minst iemand kunnen zoeken met een beetje conditiequote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een chaos radio zeg.. Henk heeft wat moeite om het juiste tempo aan te houden.
Hey. Een reply zonder smileyquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
We weten nu ook waarom die cam op een ander beeld staat. Want die Henk is natuurlijk niet echt aan het fietsen...
Niet bepaald (goed bezig) Herman, idd....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een chaos radio zeg.. Henk heeft wat moeite om het juiste tempo aan te houden.
We konden niemand vinden met een goede conditiequote:Op maandag 2 juli 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst iemand kunnen zoeken met een beetje conditie
*meldtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
We konden niemand vinden met een goede conditie![]()
I know..opzich wel jammer, er is niet echt iets voor in de plaats gekomen toch?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
D.Rose, de OP in de wiki is trouwens weer gerepareerd. Zou je die nog even in de OP kunnen gooien?
wie is pm3, en waarom?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
*meldt
maar ik ben niet gebeld, niemand heeft mij ingelicht
wat is er eigenlijk aan de hand? luister pm3
Wel op internetquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
I know..opzich wel jammer, er is niet echt iets voor in de plaats gekomen toch?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg Glacier
Doe eens niet net alsof ik net op IRC live een slok koude koffie nam
Maar internet is (zeker voor de doelgroep) toch wat minder bereikbaar..quote:
Sinds een weekje kan ik niet meer op de irc`s. Niet op lichtsnel en ook niet via fok of 3fmfanpuntenel.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg Glacier
Doe eens niet net alsof ik net op IRC live een slok koude koffie nam
Wat is de error die je krijgt? Misschien een bokkende firewall?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Sinds een weekje kan ik niet meer op de irc`s. Niet op lichtsnel en ook niet via fok of 3fmfanpuntenel.![]()
![]()
Weet niet wat er mis is. Moet ik iets opnieuw installeren voor de zekerheid en zoja... wat??
....Dank u
Blank scherm....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is de error die je krijgt? Misschien een bokkende firewall?
Ik denk dat het eerder door een probleem in je JAVA-installatie komt. Probeer die eens te verwijderen (via configuratiescherm -> software) en vervolgens opnieuw te installeren (te downloaden van http://java.sun.com/ ).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Blank scherm....
Het zal het nog eens in de vuurmuur proberen...
Of zet die ff uit..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Blank scherm....
O, hehe, je gebruikt een web applet?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Blank scherm....
Nou!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism! Digitalism!
Hee.....zeg....ga je je met mijn werk bemoeienquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Die minuut was misschien toch wat lang, misschien was een halve minuut handiger geweest.![]()
aanvragenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
Michiel en Maricha..stel dat ik nou The Shins request voor na 21.00..maakt ie dan nog kans om gedraaid te worden?
wat is er dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu Rtl 7!
Kei spannend [afbeelding] - Ze ligt nóg voor.....
Die maken alleen maar goede nummersquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
He, nu eens een keer een leuk nummer van GD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |