Succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens en meisjes, tot vanavond hopelijk, als ik mijn dip overleef (en mijn presentatie ook)
succesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens en meisjes, tot vanavond hopelijk, als ik mijn dip overleef (en mijn presentatie ook)
quote:
Een groot naslagwerk dit Fokquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Even een dankwoord aan Fok: ideaal om in oude topics wat oude gegevens op te duikelen voor mijn boek. Zoals: hoe laat ging ik eigenlijk slapen tijdens de ijsberen-uitzending? Reuze handig!
Zolang Sander Lantinga er blijft zitten zal het altijd een kutprogramma blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef TheVulture het volgende:
kunnen die kneuzen nou echt niet eens gewoon positieve radio maken dan alleen maar grappen ten koste van anderen
Beetje groot mss?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dit plaatje misschien niet in de OP als overzicht?
[afbeelding]
Bron: Wikipedo ja
Ik vind hem aan de grote kant...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dit plaatje misschien niet in de OP als overzicht?
[afbeelding]
Bron: Wikipedo ja
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Even een dankwoord aan Fok: ideaal om in oude topics wat oude gegevens op te duikelen voor mijn boek. Zoals: hoe laat ging ik eigenlijk slapen tijdens de ijsberen-uitzending? Reuze handig!
Jij had hem als eerste uitgespeeld van de groep hierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
geen spelletjes meer posten he
geen ideequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij had hem als eerste uitgespeeld van de groep hier
Is het de rest nog gelukt?(van LL las ik het al)
Ok, geen spelletje meer dan... Een filmpjequote:
Op 3FM wordt Love Today nu iig wel eens genoemd, dus die gaan ze hopelijk binnenkort draaien..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
Mika brengt de 23e de single Big Girl uit in GB. Wij moeten het nog steeds doen met Grace Kelly.![]()
Gaat hard iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Toad het volgende:
We zijn trouwens al dichtbij de 200.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op 3FM wordt Love Today nu iig wel eens genoemd, dus die gaan ze hopelijk binnenkort draaien..
quote:
Nee grapje. We krijgen 3 uur lang DE SANDER LANTINGA GAAT LOOS SHOWquote:
quote:
Hartstikke leuk om te lezen, maar wat een zoekwerk zeg ! Naja, als je er voor hebt gekozen om alle reacties in een grote pagina te tonen en je zoekt op een paar trefwoorden dan scheelt dat uiteraard wel wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Hoi Marichaquote:
Stond een tijdje geleden al op z'n weblogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ga je een boek schrijven michiel
Maar nu zie ik dat de singlestrijd tussen Heideroosjes en Air Traffic gaat en dus niet om Gossip en Air Traffic. Foutje bedankt?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Hai Borisz !![]()
Mensen, morgen een interessante single strijd op Metmichiel.nl. Je hebt de keuze uit Air Traffic (liedje?) en de achtbaan plaat van Gossip - Standing in the way of control.
Mijn voorkeur gaat nu al uit naar The Gossip, wat een plaat ! Het liedje kan je hier downloaden ()
lees ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stond een tijdje geleden al op z'n weblog
Ik heb een klein vermoeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef MichielV het volgende:
Was inderdaad een klein foutje; Heideroosjes hadden gewonnen en dus is het die tegen Air Traffic. De redactie was in de veronderstelling dat Interpol had gewonnen en die moest er sowieso na 4 dagen uit en dan had je dus 2 nieuwe platen gehad. Drie keer raden wie er vanavond bijkomt na de uitslag
Wordt dan hoognodig tijdquote:
Bij mij start 'ie al niet meer automatisch. Bij jou nog wel dus ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
http://www.michielveenstra.nl dus
Alleen nu open ik hem niet, want dan knalt die webcam snoeihard over mijn speakers..dwars door de stream van 3FM heen
Michiel, nou je hier toch bent...kan dat niet uit? Of dat er een optie van gemaakt wordt ofzo?
Da's inderdaad zwaar irritant aan die Angrylogs. Er zijn al vaker klachten over geweest, maar echt veel veranderd is er nog niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Alleen nu open ik hem niet, want dan knalt die webcam snoeihard over mijn speakers..dwars door de stream van 3FM heen
Michiel, nou je hier toch bent...kan dat niet uit? Of dat er een optie van gemaakt wordt ofzo?
Gebruik jij IE misschien...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij start 'ie al niet meer automatisch. Bij jou nog wel dus ?
Jup, even getest onder Firefox en die maakt automatisch verbinding. Gebruik zelf als default browser IE en dan heb ik geen "last" van automatisch connecten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Gebruik jij IE misschien...?
Firefox gebruikt een andere tag, misschien zit daar nog een foutje in.
Hoi CGquote:
Ik kijk er niet meer zo van op..Giel heeft heeft al zo veel gedaan dat het shock effect een beetje weg isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
Giel Beelen laat voedingsbuis in strot duwen
Giel is weer lekker bezig
Ik heb dat al een poosje geleden aangepast, als het goed is begint ie niet meer automatisch te spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Ik heb het album toendertijd gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
WTF wat een geweldige plaat !!
Mr. Vain BRILJANT !![]()
Wel ok, een magere voldoende gehaald. Maar voor mij stond er toch al niks meer op het spel omdat ik dit jaar over moet gaan doen.quote:
Hier wel dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef MichielV het volgende:
Ik heb dat al een poosje geleden aangepast, als het goed is begint ie niet meer automatisch te spelen.
Ook in versie 1.5 gaat die nog automatisch spelen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier wel dusZal wel een tag iets zijn wat niet door Firefox 2 wordt opgepikt
Hier doet die het wel?quote:
IIEEUUWWquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
dat dacht ik dus ook.quote:
Moet je dan alle vakken overdoen of maar een deel? Dus dat je de vakken die je gehaald heb gewoon mag laten staan...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel ok, een magere voldoende gehaald. Maar voor mij stond er toch al niks meer op het spel omdat ik dit jaar over moet gaan doen.
Meen je!quote:
Voor een pilot (die bijna niemand te zien krijgt) nog wel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef MutZ het volgende:
Zo heet me wietje ook weer die ik net gehaald hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Binnenkort komt de niuewe single van Dennis uit trouwens (Bubblegum wordt dat).
En Michiel, in IE speelt 'ie nu niet automatisch, maar in Firefox wel. Komt doordat IE de <object>-tag gebruikt en Firefox de <embed>-tag. Die laatste is dus nog niet aangepast.
autostart="1" die zeker ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Binnenkort komt de niuewe single van Dennis uit trouwens (Bubblegum wordt dat).
En Michiel, in IE speelt 'ie nu niet automatisch, maar in Firefox wel. Komt doordat IE de <object>-tag gebruikt en Firefox de <embed>-tag. Die laatste is dus nog niet aangepast.
Prettig is anders jaquote:
Ik ga ipv vormgeven nu traffic (management) doen. Ze zijn op dit moment met de besprekingen bezig over het precieze hoe en wat, maar ik hoef naar alle waarschijnlijkheid boekhouden, P&O en zo niet te doen, omdat ik HAVO-examen heb gedaan met economie daarbij. Maar het precieze hoor ik van de week nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je dan alle vakken overdoen of maar een deel? Dus dat je de vakken die je gehaald heb gewoon mag laten staan...
Opwarmertje voor het echte werkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor een pilot (die bijna niemand te zien krijgt) nog wel...![]()
Zou wel relaxed zijn als je dat niet hoeft te doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ipv vormgeven nu traffic (management) doen. Ze zijn op dit moment met de besprekingen bezig over het precieze hoe en wat, maar ik hoef naar alle waarschijnlijkheid boekhouden, P&O en zo niet te doen, omdat ik HAVO-examen heb gedaan met economie daarbij. Maar het precieze hoor ik van de week nog.
Of van de Euromast afspringen, dát zou pas nieuws zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef purplerose het volgende:
Als die echt wil shockeren moet ie zich anaal laten nemen door een echte Meesteres
Ik zie gewoon Robbiequote:
Ohhhhhh, dat lijkt wel een doodsverwensing sirolf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of van de Euromast afspringen, dát zou pas nieuws zijn.![]()
Zonder bungeekoord of parachute dan wel te verstaan hè?
Maar nee, laat Giel lekker doen wat 'ie niet laten kan. Mijn smaak is het niet, dus ga ik er ook niet naar kijken.
dat gaat wel lukkenquote:
Dat plaatjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken![]()
Wat een plaat zeg !![]()
Sirolf autostart="1" moet idd 0 zijn dan werkt het ook onder Firefox goed, heb het hier even lokaal getest.
Wat een lef heb dat wijf toch he!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken![]()
Wat een plaat zeg !![]()
Sirolf autostart="1" moet idd 0 zijn dan werkt het ook onder Firefox goed, heb het hier even lokaal getest.
De laatste zin ontkracht de twee zinnen die erboven staan, dus helaas...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ohhhhhh, dat lijkt wel een doodsverwensing sirolf!
Maar dat zal idd shockeren
Eensch. Ik heb hem heden ochtend echt gewoon uit "gesmeten". Ik kan er echt niet meer naar luisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of van de Euromast afspringen, dát zou pas nieuws zijn.![]()
Zonder bungeekoord of parachute dan wel te verstaan hè?
Maar nee, laat Giel lekker doen wat 'ie niet laten kan. Mijn smaak is het niet, dus ga ik er ook niet naar kijken.
Jup ! respect hoor en zeker voor haar stem want die mag er wezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat een lef heb dat wijf toch he!Daar kan menig volslanke (dik voor de piepers onder ons) nog wat van leren
*umbureeeelllaaaaaaa*
Dat stond er daarnet niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste zin ontkracht de twee zinnen die erboven staan, dus helaas...![]()
Heb ze live ook die dijk van een stem?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! respect hoor en zeker voor haar stem want die mag er wezen.![]()
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Jup ! respect hoor en zeker voor haar stem want die mag er wezen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, eigenlijk is een Umbrella helemaal niet zo klimaatvriendelijk. Als je geen Umbrella gebruikt, krijg je een gratis douche en dat bespaart dus weer water.![]()
Dat wordt morgen maar es op me balkon dan, er mag wel weer een kleurtje op me armen en benenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef MutZ het volgende:
pffff, morgen weer zo warm...
Die is idd leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
De nieuwe linkin park doet het ook leuk bij me
Heb jij soms les in een koelcel ofzo...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb niks van de warmte meegemaakt, moet zelfs trui mee naar school zo koud is het daar
Ik mag morgen weer fijn leren voor m'n tentamensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat wordt morgen maar es op me balkon dan, er mag wel weer een kleurtje op me armen en benen
Naja, gelukkig hebben we icetea en wiet en 3fm op me mobiel
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb niks van de warmte meegemaakt, moet zelfs trui mee naar school zo koud is het daar
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef MutZ het volgende:
Die is idd leukOptreden op Pinkpop was ook erg goed
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij soms les in een koelcel ofzo...?
Hybrid Theory vind ik persoonlijk het beste album van ze...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Furtado![]()
![]()
Al vond ik de eerste twee cd`s beter..
Dat had ik vanmiddag bij de apotheek, het was daar heerlijk koel en toen stapte ik naar buiten. Viel bijna flauw van de klapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een enorme knal voor je harsens als je dan naar buiten stapt??
In de tuin wss... Maar ik heb voor een paar dingen m'n laptop nodig en dat zie je onwijs slecht buiten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Mutz: leren op balkon/in de tuin?
agreed, draai hem ook regelmatigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik persoonlijk het beste album van ze...
Jij ook al...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer fijn leren voor m'n tentamens
Geef mij daarvan over het algemeen maar het origineel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
agreed, draai hem ook regelmatig
De nummers die ze gemixt hebben met JayZ ook geweldig
Das waar helaasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de tuin wss... Maar ik heb voor een paar dingen m'n laptop nodig en dat zie je onwijs slecht buiten...
Nu je het zegt.. Alle twee eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik persoonlijk het beste album van ze...
Of had je het over Nelly?
Dat gaven ze wel op het nieuws doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al...?
Overigens zou het vannacht nog best even kunnen gaan storten, dus of het morgen echt zo warm wordt is nog maar de vraag.
geen les meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij soms les in een koelcel ofzo...?
neuh ,nooit last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een enorme knal voor je harsens als je dan naar buiten stapt??
Welk album van LP verdient jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Alle twee eigenlijk...![]()
http://buienradar.nl/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al...?
Overigens zou het vannacht nog best even kunnen gaan storten, dus of het morgen echt zo warm wordt is nog maar de vraag.
Bij ons is het bij de pc's loeiwarm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen les meerin de ICTOzalen daar is het zo jkoud, moet presentatie maken vandaar
[..]
neuh ,nooit last van
Ik zal er foto van maken met me nieuwe cam als ik er weer es benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil die (prullen)bak wel eens zien waar iedereen toch steeds tegenaan trapt...![]()
![]()
Ik heb hem op dvdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Wie heeft er btw Dirty Dancing gezien vorige week donderdag?
Jeugdsentiment
Mijn best off.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Welk album van LP verdient jouw voorkeur?
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl is naar buiten met de hond. Binnen is het echt niet te houden.
Ik heb Fe203 om hulp gevraagd en die heeft hem gestuurd dus heb hem nu ook op me pctjequote:
Die dvd ken ik niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn best off.Nee wacht.
Dvd Live in texas. Daar spelen ze (bijna) al mijn favo`s... (Staat erg vaak op en as we speak in de dvd-recorderT)![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb Fe203 om hulp gevraagd en die heeft hem gestuurd dus heb hem nu ook op me pctje
De acteerprestaties zijn niet jevanhet maar ja, dat dansen en die vonken tussen hun zonder dat je sex zietis toch wel
Blij isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel plezier
* MutZ moet wel binnen blijven om haar digitaal portfolio af te maken... Digitaal wattes?? Digitaal iets-wat-verboden-zou-moeten-worden... Echt, als je het niet meegemaakt heb om het te moeten maken: Wees blij!
Soms is Fe wel lief, of bedoel je de vonken tussen Patrick en Jenniferquote:
nerdalert!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jongens check dit, hele dag over gedaan maar het resultaat is zooooooooo geil![]()
[[url=http://thumbnails.keepmyfile.com/34/11822652308f6d74.gif]afbeelding][/URL]
wow!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jongens check dit, hele dag over gedaan maar het resultaat is zooooooooo geil![]()
[[url=http://thumbnails.keepmyfile.com/34/11822652308f6d74.gif]afbeelding][/URL]
hoezo nerdalert, zonder m'n studie had ik dat echt niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
nerdalert!!!
Ziet er slick uit dude!
Wat voor opleiding nuttig jij...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:
Bouwkunde in delftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat voor opleiding nuttig jij...
vind het mooi![]()
idem. Had hem gister in de request. Maar niet gedraaidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben wat uit me dak gegaan op felix zeg in me tienerjaren
Dit is iig erg mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Bouwkunde in delftarchitect in spé i hope
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/28477
Ik vind ze wel aardig. Zou het weleens live willen zien. Ben nu vast al te laat voor te bellen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef purplerose het volgende:
sorrie maar skaterboi vind ik toch wel leuk
Heb hem ook grijs gedraaid...quote:
Ik vind ze allebei erg goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem ook grijs gedraaid...
Ik kan niet kiezen welke ik beter vind: Green Day met U2 of the Skitz (? hoe je dat mag schrijven...)![]()
Heb gisteren een stukje van een live optreden gezien en dat klonk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
Heb ze live ook die dijk van een stem?
Strak plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Eensch![]()
ik heb die cd hier ergens. Maar meestal luister ik Standing in the way... Toch eens een keertje verder gaan luisteren.
Ik ook (een kwartiertje geledenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Maricha: "Michiel, je moet eens zóóóóóó'n grote badeend meenemen!"
Michiel: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! Even kijken of ze die op internet ook ergens verkopen..."
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/19/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Maricha: "Michiel, je moet eens zóóóóóó'n grote badeend meenemen!"
Michiel: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! Even kijken of ze die op internet ook ergens verkopen..."
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/19/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
De slogan van heineken (ik denk een nieuwe): Heineken, Serving the planet.
Een beetje mee liften op "Saving the planet"![]()
Wel jammer...was toch een briljante sloganquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...
Heineken stopt met 'Biertje?'
Ik vond hem echt geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer...was toch een briljante slogan
Er staat alleen maar 'the Planet', niet welke planeet ze bedoelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Serving the Planet? Hoe denken ze dan nog leven op Mars te kunnen vinden?
Ik heb vrijdag m'n laatste tentamen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Vakantie!
Vandaag mijn laatste rep gehad, nu alleen nog de herkansingen.
Oh, das toevallig. Ik kijk net op de site.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...
Heineken stopt met 'Biertje?'
Danny Elfman is een erg goede filmmuziekcomponistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf] playing: "Danny Elfman - Augustus Gloop" [192kbps][44kHz][Stereo![]()
Uit de film 'Sjakie en de Chocoladefabriek'![]()
Lekker man! vakantie... dat klinkt als iets waar ik voorlopig nog op zal moeten wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Vakantie!
Vandaag mijn laatste rep gehad, nu alleen nog de herkansingen.
Karme Police is echt een gave plaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Radiohead... misschien wel een goeie request voor morgen
Het hele album is goedquote:
quote:
Gewoon doen joh!quote:Had alle vragen goed vandaag, ik moet echt eens mee gaan doen. Ik heb ook nog geen badeend.
Trek open en geef maar eens een glaasje weg. Ben ook wel benieuwd hoe dat smaakt uit een blauwe flesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb hier een blauwe fles waar wijn in zit, zal ik hem al openmaken?? moet nog wel paar uur doorknallen, ben eik wel benieuwd hoe hij smaakt
Greendive ken ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef MutZ het volgende:
GreendiVe
Thnx to Domien dat ik die band ken...
Volgens mij gaat er nu iemand helemaaaal uit zn dak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Somebody told me !![]()
Werkelijk echt een fantastisch plaat. Super energierijk. I Love it![]()
Jup ! gisteren al tijdens de show van Dennis W waar de plaat ook langs kwam en nu zeker weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er nu iemand helemaaaal uit zn dak.
Correctie: Dit HAD de nieuwe megahit moeten worden (deze week dus al). Als ze dat volgende week doen lopen ze weer achter de feiten aan (al zou ik het voor deze keer niet erg vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
Vinden jullie het ook zijn fijn uurtje muziek???? Wij zekers wel
ik luister het morgen wel terug tijden de C&S show, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Greendive ken ik ook
een vriend van een vriend van mijn vader speelt erin
hoi btw![]()
Ja, dat zeker wel. De afsluiterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan de NS denken, komt door een reclame van ze die ik íets te goed onthouden heb...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?
Tot morgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Tot morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
dat is wel lekker met dit weerquote:
Ah, jij hebt die reclame ook gezien...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan. wat is het? California Dreaming?
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister het morgen wel terug tijden de C&S show, ik heb er alle vertrouwen in
Ik was dus niet de enige... kunnen we geen petitie starten om die twee van de radio te krijgen... echt tenenkrommend irritant hoe die twee alles en iedereen zitten af te zeiken terwijl het zelf twee uberkneuzen zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...![]()
daarom heb ik op weg naar huis op de fiets ook geen radio aan. Heenweg is een ander verhaal, ben tegenwoordig dusdanig laat dat AV dan net begintquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die reclame ook gezien...?
Ja dus.
[..]
Goed plan. Ik kreeg bijna last van uitslag toen ik dat gesprek tussen Coen, Sander en Dries Roelvink hoorde toen ik op de fiets naar huis zat...![]()
Coen in z'n eentje kan ik nog wel waarderen, maar hun als duo met hun afzeikradio vind ik dus echt niks aan. Ik betrap mezelf er af en toe zelfs op over te schakelen naar 100.7FM (Q-Music)...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige... kunnen we geen petitie starten om die twee van de radio te krijgen... echt tenenkrommend irritant hoe die twee alles en iedereen zitten af te zeiken terwijl het zelf twee uberkneuzen zijn...
Vanochtend fietste ik om 8.50 van huis weg. Die treinreis ging vandaag wel héél erg snel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom heb ik op weg naar huis op de fiets ook geen radio aan. Heenweg is een ander verhaal, ben tegenwoordig dusdanig laat dat AV dan net begint
Da's waar, maar zodra die Sander erbij is krijgt ie de neiging om zichzelf te popiejopie te gedragen... en Dries Roelvink opbellen om hem vervolgens alleen maar af te zeiken.... kinderachtiger kan het gewoon niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen in z'n eentje kan ik nog wel waarderen...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ga al een uurtje vreemdKX staat op
![]()
Ziet eruit als een raadszaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
sorrie padjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |