Succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens en meisjes, tot vanavond hopelijk, als ik mijn dip overleef (en mijn presentatie ook)
succesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens en meisjes, tot vanavond hopelijk, als ik mijn dip overleef (en mijn presentatie ook)
quote:
Een groot naslagwerk dit Fokquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Even een dankwoord aan Fok: ideaal om in oude topics wat oude gegevens op te duikelen voor mijn boek. Zoals: hoe laat ging ik eigenlijk slapen tijdens de ijsberen-uitzending? Reuze handig!
Zolang Sander Lantinga er blijft zitten zal het altijd een kutprogramma blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef TheVulture het volgende:
kunnen die kneuzen nou echt niet eens gewoon positieve radio maken dan alleen maar grappen ten koste van anderen
Beetje groot mss?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dit plaatje misschien niet in de OP als overzicht?
[afbeelding]
Bron: Wikipedo ja
Ik vind hem aan de grote kant...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dit plaatje misschien niet in de OP als overzicht?
[afbeelding]
Bron: Wikipedo ja
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef MichielV het volgende:
Even een dankwoord aan Fok: ideaal om in oude topics wat oude gegevens op te duikelen voor mijn boek. Zoals: hoe laat ging ik eigenlijk slapen tijdens de ijsberen-uitzending? Reuze handig!
Jij had hem als eerste uitgespeeld van de groep hierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
geen spelletjes meer posten he
geen ideequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij had hem als eerste uitgespeeld van de groep hier
Is het de rest nog gelukt?(van LL las ik het al)
Ok, geen spelletje meer dan... Een filmpjequote:
Op 3FM wordt Love Today nu iig wel eens genoemd, dus die gaan ze hopelijk binnenkort draaien..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
Mika brengt de 23e de single Big Girl uit in GB. Wij moeten het nog steeds doen met Grace Kelly.![]()
Gaat hard iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Toad het volgende:
We zijn trouwens al dichtbij de 200.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op 3FM wordt Love Today nu iig wel eens genoemd, dus die gaan ze hopelijk binnenkort draaien..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |