Dat had ik vanmiddag bij de apotheek, het was daar heerlijk koel en toen stapte ik naar buiten. Viel bijna flauw van de klapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een enorme knal voor je harsens als je dan naar buiten stapt??
In de tuin wss... Maar ik heb voor een paar dingen m'n laptop nodig en dat zie je onwijs slecht buiten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Mutz: leren op balkon/in de tuin?
agreed, draai hem ook regelmatigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik persoonlijk het beste album van ze...
Jij ook al...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer fijn leren voor m'n tentamens
Geef mij daarvan over het algemeen maar het origineel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
agreed, draai hem ook regelmatig
De nummers die ze gemixt hebben met JayZ ook geweldig
Das waar helaasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de tuin wss... Maar ik heb voor een paar dingen m'n laptop nodig en dat zie je onwijs slecht buiten...
Nu je het zegt.. Alle twee eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hybrid Theory vind ik persoonlijk het beste album van ze...
Of had je het over Nelly?
Dat gaven ze wel op het nieuws doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al...?
Overigens zou het vannacht nog best even kunnen gaan storten, dus of het morgen echt zo warm wordt is nog maar de vraag.
geen les meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij soms les in een koelcel ofzo...?
neuh ,nooit last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een enorme knal voor je harsens als je dan naar buiten stapt??
Welk album van LP verdient jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Alle twee eigenlijk...![]()
http://buienradar.nl/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al...?
Overigens zou het vannacht nog best even kunnen gaan storten, dus of het morgen echt zo warm wordt is nog maar de vraag.
Bij ons is het bij de pc's loeiwarm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen les meerin de ICTOzalen daar is het zo jkoud, moet presentatie maken vandaar
[..]
neuh ,nooit last van
Ik zal er foto van maken met me nieuwe cam als ik er weer es benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil die (prullen)bak wel eens zien waar iedereen toch steeds tegenaan trapt...![]()
![]()
Ik heb hem op dvdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef purplerose het volgende:
Wie heeft er btw Dirty Dancing gezien vorige week donderdag?
Jeugdsentiment
Mijn best off.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Welk album van LP verdient jouw voorkeur?
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl is naar buiten met de hond. Binnen is het echt niet te houden.
Ik heb Fe203 om hulp gevraagd en die heeft hem gestuurd dus heb hem nu ook op me pctjequote:
Die dvd ken ik niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn best off.Nee wacht.
Dvd Live in texas. Daar spelen ze (bijna) al mijn favo`s... (Staat erg vaak op en as we speak in de dvd-recorderT)![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb Fe203 om hulp gevraagd en die heeft hem gestuurd dus heb hem nu ook op me pctje
De acteerprestaties zijn niet jevanhet maar ja, dat dansen en die vonken tussen hun zonder dat je sex zietis toch wel
Blij isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel plezier
* MutZ moet wel binnen blijven om haar digitaal portfolio af te maken... Digitaal wattes?? Digitaal iets-wat-verboden-zou-moeten-worden... Echt, als je het niet meegemaakt heb om het te moeten maken: Wees blij!
Soms is Fe wel lief, of bedoel je de vonken tussen Patrick en Jenniferquote:
nerdalert!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jongens check dit, hele dag over gedaan maar het resultaat is zooooooooo geil![]()
[[url=http://thumbnails.keepmyfile.com/34/11822652308f6d74.gif]afbeelding][/URL]
wow!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jongens check dit, hele dag over gedaan maar het resultaat is zooooooooo geil![]()
[[url=http://thumbnails.keepmyfile.com/34/11822652308f6d74.gif]afbeelding][/URL]
hoezo nerdalert, zonder m'n studie had ik dat echt niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
nerdalert!!!
Ziet er slick uit dude!
Wat voor opleiding nuttig jij...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:
Bouwkunde in delftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat voor opleiding nuttig jij...
vind het mooi![]()
idem. Had hem gister in de request. Maar niet gedraaidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben wat uit me dak gegaan op felix zeg in me tienerjaren
Dit is iig erg mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Bouwkunde in delftarchitect in spé i hope
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/28477
Ik vind ze wel aardig. Zou het weleens live willen zien. Ben nu vast al te laat voor te bellen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef purplerose het volgende:
sorrie maar skaterboi vind ik toch wel leuk
Heb hem ook grijs gedraaid...quote:
Ik vind ze allebei erg goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem ook grijs gedraaid...
Ik kan niet kiezen welke ik beter vind: Green Day met U2 of the Skitz (? hoe je dat mag schrijven...)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |